A BMW Motorrad összeállt Kanada legjobb motorépítőivel

Ahogy korábban másutt is, a BMW Motorrad Kanada legizgalmasabb motorkerékpárépítőivel szövetkezett, hogy három különleges példát hozzon létre a gyártó R 18-asából.

„A vízió, a kivitelezés és a munka minősége nagyon lenyűgöző volt, különösen, ha figyelembe vesszük, hogy egyes építők milyen fiatalok” – mondta Roland Stocker, aki szorosan részt vett a sorozatgyártású motorkerékpár megalkotásában. “Nagyon elégedett voltam az eredménnyel.”

Az R 18-at 1802 köbcentiméteres motor hajtja, amely a legerősebb kéthengeres boxer, amelyet valaha sorozatgyártású motorkerékpárra szereltek. A gyártó úgy véli, hogy a klasszikus ihletésű dizájnnal kombinálva tökéletes vászon a testreszabók számára. És nehéz tagadni, ha látod, mit találtak ki az építők.

Az alkotók, Jay Donovan a brit kolumbiai Victoria államból, Augment Motorworks Torontóból, Ontario, és a Konquer Motorcycles a Kelownából, Brit Kolumbiából.

Jay Donovan R 18 Future Cafe-nak hívja kerékpárját, és úgy írják le, mint egy igazi kézműves fémgyártási tanulmányát. A tervezés azzal kezdődött, hogy a kipufogót felfelé és a hengerfej fölé, valamint egyenes háttámlára irányították, és az ülés alatt végződött. A benzintartályt teljesen újratervezték, a felső rész csupasz, polírozott alumíniumból készült, az első és a hátsó sárvédőket pedig feketére vágták és bevonták, hogy elegáns megjelenést biztosítsanak.

Az Augment Motorworks eközben az R 18 Tattooed Chopper nevet adta kreációjának. A projektet Nick Acosta vezette, akit a klasszikus amerikai chopperek ihlettek, és finom, tetoválás ihlette festéssel párosul egy sissy bár, egy kézzel faragott fényszórótartó, mini majomtartó kormány, koktél shaker kipufogója és egyedi ülés.

A Konquer Motorcycle végül elkészítette az R 18 Diamond Custom-t, amelynek tervezését Rob Thiessen irányította. A kerékpár leírása szerint egy gyári egyedi dragster, amely a bronz fém fényezést és a csíkozást módosított első és hátsó sárvédőkkel kombinálja. Az egyedi ülés gyémánt motívumot tartalmaz, és az egész megjelenést hosszúnak és alacsonynak tervezték. Aranyra festett BMW kerekek és elektronikusan állítható kipufogó teszik teljessé a megjelenést.

„Ezek a projektek megmutatják, mennyire fontos olyan motorkerékpárokat létrehozni, amelyek kreativitásra ösztönöznek, és jó alapot jelentenek a tulajdonosok és az építők számára egyaránt” – mondta Stocker.

Kapcsolódó cikkek

Rally Breslau: Laller Lengyelországban is folytatná a megkezdett utat

Horváth Lajos számára nincs pihenő, hiszen a Hellas Rallyt, valamint a Baja Satu Mare-t is sikeresen teljesítő „Lallerre” újabb elképesztő kihívás vár. Ez a Rally Breslau, amely a Dél-Lengyelországi régión keresztül vágtat majd, hogy a versenyző kedvenc terepén, a Drawsko Pomorski közelében lévő hatalmas lőtérén üdvözölje a célba érkezőket. A váci versenyző idén már harmadjára […]

Olvass tovább

New Times Racing: Remek helytállás a Pannóniaringen

Miután Maxwell Toth Mugellóban versenyzett és aratott kettős győzelmet a hétvégén, addig az NTR további három pilótája a Takarékbank Magyarország Nyílt Nemzeti Gyorsasági Bajnokság és Kupa pannóniaringi fordulóján állt rajthoz hétfőn. A 600 Open kategóriában Kecskés Bence a kvalifikáción megszerezte a második rajtkockát, a futamon pedig egy jó rajtot követően próbálta tartani a tempót az […]

Olvass tovább

NTR: Maxwell Toth meghódította Mugellót és már vezeti a bajnokságot is

Max Toth a New Times Racing magyar felmenőkkel rendelkező amerikai származású pilótája parádés teljesítménnyel mindkét futamot megnyerte az Aprilia Racing RS 660 Trofeo mugellói fordulójában, ezzel pedig a bajnokság élére állt. Hétvégén a festői toszkán versenypálya, az Autodromo Internazionale del Mugello adott otthont az olasz CIV Bajnokságnak és betétfutamainak, így az Aprilia Racing RS 660 […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom