A BMW Motorrad összeállt Kanada legjobb motorépítőivel

Ahogy korábban másutt is, a BMW Motorrad Kanada legizgalmasabb motorkerékpárépítőivel szövetkezett, hogy három különleges példát hozzon létre a gyártó R 18-asából.

„A vízió, a kivitelezés és a munka minősége nagyon lenyűgöző volt, különösen, ha figyelembe vesszük, hogy egyes építők milyen fiatalok” – mondta Roland Stocker, aki szorosan részt vett a sorozatgyártású motorkerékpár megalkotásában. “Nagyon elégedett voltam az eredménnyel.”

Az R 18-at 1802 köbcentiméteres motor hajtja, amely a legerősebb kéthengeres boxer, amelyet valaha sorozatgyártású motorkerékpárra szereltek. A gyártó úgy véli, hogy a klasszikus ihletésű dizájnnal kombinálva tökéletes vászon a testreszabók számára. És nehéz tagadni, ha látod, mit találtak ki az építők.

Az alkotók, Jay Donovan a brit kolumbiai Victoria államból, Augment Motorworks Torontóból, Ontario, és a Konquer Motorcycles a Kelownából, Brit Kolumbiából.

Jay Donovan R 18 Future Cafe-nak hívja kerékpárját, és úgy írják le, mint egy igazi kézműves fémgyártási tanulmányát. A tervezés azzal kezdődött, hogy a kipufogót felfelé és a hengerfej fölé, valamint egyenes háttámlára irányították, és az ülés alatt végződött. A benzintartályt teljesen újratervezték, a felső rész csupasz, polírozott alumíniumból készült, az első és a hátsó sárvédőket pedig feketére vágták és bevonták, hogy elegáns megjelenést biztosítsanak.

Az Augment Motorworks eközben az R 18 Tattooed Chopper nevet adta kreációjának. A projektet Nick Acosta vezette, akit a klasszikus amerikai chopperek ihlettek, és finom, tetoválás ihlette festéssel párosul egy sissy bár, egy kézzel faragott fényszórótartó, mini majomtartó kormány, koktél shaker kipufogója és egyedi ülés.

A Konquer Motorcycle végül elkészítette az R 18 Diamond Custom-t, amelynek tervezését Rob Thiessen irányította. A kerékpár leírása szerint egy gyári egyedi dragster, amely a bronz fém fényezést és a csíkozást módosított első és hátsó sárvédőkkel kombinálja. Az egyedi ülés gyémánt motívumot tartalmaz, és az egész megjelenést hosszúnak és alacsonynak tervezték. Aranyra festett BMW kerekek és elektronikusan állítható kipufogó teszik teljessé a megjelenést.

„Ezek a projektek megmutatják, mennyire fontos olyan motorkerékpárokat létrehozni, amelyek kreativitásra ösztönöznek, és jó alapot jelentenek a tulajdonosok és az építők számára egyaránt” – mondta Stocker.

Kapcsolódó cikkek

Hírek Motor Nagyvilág

A HARLEY-DAVIDSON® 2025-ÖS MODELLJEI ELÉRHETŐEK A HIVATALOS KERESKEDÉSEKBEN

MILWAUKEE (2025. január 2.) – A Harley-Davidson® bemutatta a 2025-ös motorpaletta első modelljeit a H-D.com weboldalon, amelyek már megvásárolhatók a hivatalos Harley-Davidson® márkakereskedésekben világszerte. Új szolgáltatás került bevezetésre, a Harley-Davidson® Factory Custom Paint & Graphics, amely exkluzív festési és grafikai dizájnokat kínál egyes modellekhez. A 2025-ös motorok további újdonságait, köztük a limitált szériás Custom Vehicle […]

Olvass tovább
Motor Női szemmel Teszt

Suzuki Avenis 125 (2024) teszt – Kis robogó, nagyvárosi kalandokra – Motor&Verda

Robogózni jó dolog! Praktikus, gyors, olcsó és pofonegyszerű… nagyvárosban pedig főleg nyerő választás! 2024-es szezonunk lezárásaként egy nyolcadliteres robogót tesztelhettünk, a Suzuki Avenis 125 személyében. Ha a videós bemutatóra is kíváncsiak vagytok, kattintsatok a lenti képre!  Kicsi kerekek és szuper lámpák Egy dolog biztos: az Avenis kitűnik a tömegből. Extrém külsejével, fiatalos-sportos dizájnjával azonnal felkelti […]

Olvass tovább
Motor Női szemmel Teszt

Honda NX500 (2024) teszt – Praktikus társ, bármerre jársz – Motor&Verda

A Honda mérnökei a 2024-es évre megújult külsővel és elnevezéssel ruházták fel a korábbról CB500X-ként ismert kétkerekűt. Az NX500 alapjait tekintve azért továbbra is az elődeire hajaz, erőforrását, felfüggesztését és fékeit nem, vagy csak nagyon minimálisan módosították. A design-nál pedig talán egyetlen fontosabb változás érhető tetten, az új színes, 5 colos TFT kijelző – mely […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom