A BMW Motorrad összeállt Kanada legjobb motorépítőivel

Ahogy korábban másutt is, a BMW Motorrad Kanada legizgalmasabb motorkerékpárépítőivel szövetkezett, hogy három különleges példát hozzon létre a gyártó R 18-asából.

„A vízió, a kivitelezés és a munka minősége nagyon lenyűgöző volt, különösen, ha figyelembe vesszük, hogy egyes építők milyen fiatalok” – mondta Roland Stocker, aki szorosan részt vett a sorozatgyártású motorkerékpár megalkotásában. “Nagyon elégedett voltam az eredménnyel.”

Az R 18-at 1802 köbcentiméteres motor hajtja, amely a legerősebb kéthengeres boxer, amelyet valaha sorozatgyártású motorkerékpárra szereltek. A gyártó úgy véli, hogy a klasszikus ihletésű dizájnnal kombinálva tökéletes vászon a testreszabók számára. És nehéz tagadni, ha látod, mit találtak ki az építők.

Az alkotók, Jay Donovan a brit kolumbiai Victoria államból, Augment Motorworks Torontóból, Ontario, és a Konquer Motorcycles a Kelownából, Brit Kolumbiából.

Jay Donovan R 18 Future Cafe-nak hívja kerékpárját, és úgy írják le, mint egy igazi kézműves fémgyártási tanulmányát. A tervezés azzal kezdődött, hogy a kipufogót felfelé és a hengerfej fölé, valamint egyenes háttámlára irányították, és az ülés alatt végződött. A benzintartályt teljesen újratervezték, a felső rész csupasz, polírozott alumíniumból készült, az első és a hátsó sárvédőket pedig feketére vágták és bevonták, hogy elegáns megjelenést biztosítsanak.

Az Augment Motorworks eközben az R 18 Tattooed Chopper nevet adta kreációjának. A projektet Nick Acosta vezette, akit a klasszikus amerikai chopperek ihlettek, és finom, tetoválás ihlette festéssel párosul egy sissy bár, egy kézzel faragott fényszórótartó, mini majomtartó kormány, koktél shaker kipufogója és egyedi ülés.

A Konquer Motorcycle végül elkészítette az R 18 Diamond Custom-t, amelynek tervezését Rob Thiessen irányította. A kerékpár leírása szerint egy gyári egyedi dragster, amely a bronz fém fényezést és a csíkozást módosított első és hátsó sárvédőkkel kombinálja. Az egyedi ülés gyémánt motívumot tartalmaz, és az egész megjelenést hosszúnak és alacsonynak tervezték. Aranyra festett BMW kerekek és elektronikusan állítható kipufogó teszik teljessé a megjelenést.

„Ezek a projektek megmutatják, mennyire fontos olyan motorkerékpárokat létrehozni, amelyek kreativitásra ösztönöznek, és jó alapot jelentenek a tulajdonosok és az építők számára egyaránt” – mondta Stocker.

Kapcsolódó cikkek

Hírek Itthonról Motor Utcán

Ime a 2023-as KTM 890 ADVENTURE

A KTM tovább tágította az utazó és kaland motorkerékpár-szektor korlátait a tovább fejlesztett középsúlyú 890 Adventure modellel. A 2023-as kiadás verhetetlen erőben, súlyban, agilitásban és speciális jellemzőinek köszönhetően bármilyen utat könnyed eleganciával tesz még izgalmasabbá. A 890-es reszelős és érzékeny LC8-as motorja 105 lóerős teljesítménnyel és 100 Nm-es nyomatékkal biztosítja a megfelelő menetdinamikát bármilyen helyzetben. […]

Olvass tovább
GP összefoglalók Moto GP Motor

Bagnaia végig uralta a szezonnyitót

Óriási helyezkedés alakult ki a rajtnál, amiből Miguel Oliveira jött ki a legjobban. Ő vezetett Jorge Martin, Francesco Bagnaia, Marc Marquez, Maverick Vinales és Jack Miller előtt. Bagnaia átvette a második helyet Martintól, és a második kör végén átvette a vezetést is. A harmadik körben akadt esemény, ugyanis Marc Marquez nem tudott megállni az egyik […]

Olvass tovább
GP összefoglalók Moto GP Motor

Marc Marquezé az év első pole-ja

A tegnapi szabadedzések alapján szinte megjósolhatatlan volt, kié lesz a pole-pozíció. A Q1-ben a négy Honda, Franco Morbidelli és Alex Marquez tűntek a legesélyesebbnek a két továbbjutó helyre. Marc Marquez már az edzés első szakaszában az élre állt, ráadásul Jack Miller tegnapi pályacsúcsánál is jobb időt motorozott. Féltávnál Marquez mögé a hazaiak versenyzője, Miguel Oliveira […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom