A BMW Motorrad összeállt Kanada legjobb motorépítőivel

Ahogy korábban másutt is, a BMW Motorrad Kanada legizgalmasabb motorkerékpárépítőivel szövetkezett, hogy három különleges példát hozzon létre a gyártó R 18-asából.

„A vízió, a kivitelezés és a munka minősége nagyon lenyűgöző volt, különösen, ha figyelembe vesszük, hogy egyes építők milyen fiatalok” – mondta Roland Stocker, aki szorosan részt vett a sorozatgyártású motorkerékpár megalkotásában. “Nagyon elégedett voltam az eredménnyel.”

Az R 18-at 1802 köbcentiméteres motor hajtja, amely a legerősebb kéthengeres boxer, amelyet valaha sorozatgyártású motorkerékpárra szereltek. A gyártó úgy véli, hogy a klasszikus ihletésű dizájnnal kombinálva tökéletes vászon a testreszabók számára. És nehéz tagadni, ha látod, mit találtak ki az építők.

Az alkotók, Jay Donovan a brit kolumbiai Victoria államból, Augment Motorworks Torontóból, Ontario, és a Konquer Motorcycles a Kelownából, Brit Kolumbiából.

Jay Donovan R 18 Future Cafe-nak hívja kerékpárját, és úgy írják le, mint egy igazi kézműves fémgyártási tanulmányát. A tervezés azzal kezdődött, hogy a kipufogót felfelé és a hengerfej fölé, valamint egyenes háttámlára irányították, és az ülés alatt végződött. A benzintartályt teljesen újratervezték, a felső rész csupasz, polírozott alumíniumból készült, az első és a hátsó sárvédőket pedig feketére vágták és bevonták, hogy elegáns megjelenést biztosítsanak.

Az Augment Motorworks eközben az R 18 Tattooed Chopper nevet adta kreációjának. A projektet Nick Acosta vezette, akit a klasszikus amerikai chopperek ihlettek, és finom, tetoválás ihlette festéssel párosul egy sissy bár, egy kézzel faragott fényszórótartó, mini majomtartó kormány, koktél shaker kipufogója és egyedi ülés.

A Konquer Motorcycle végül elkészítette az R 18 Diamond Custom-t, amelynek tervezését Rob Thiessen irányította. A kerékpár leírása szerint egy gyári egyedi dragster, amely a bronz fém fényezést és a csíkozást módosított első és hátsó sárvédőkkel kombinálja. Az egyedi ülés gyémánt motívumot tartalmaz, és az egész megjelenést hosszúnak és alacsonynak tervezték. Aranyra festett BMW kerekek és elektronikusan állítható kipufogó teszik teljessé a megjelenést.

„Ezek a projektek megmutatják, mennyire fontos olyan motorkerékpárokat létrehozni, amelyek kreativitásra ösztönöznek, és jó alapot jelentenek a tulajdonosok és az építők számára egyaránt” – mondta Stocker.

Kapcsolódó cikkek

GP összefoglalók Moto GP Motor

Bezzecchi nyert, Bagnaia bukott

Jorge Martin fordult elsőként az első kanyarban, mögötte Francesco Bagnaia és Marco Bezzecchi haladt, azonban az éllovas hibázott, és visszaesett harmadiknak a két ducatis vetélytársa mögé. Bezzecchi átvette a vezetést, és elkezdte kiépíteni előnyét a többiekkel szemben. Hátrébb Marc Marquez, Fabio Quartararo és Joan Mir sorminta alakult ki. A KTM-mel Brad Binder a sprinthez hasonlóan […]

Olvass tovább
GP összefoglalók Moto GP Motor

Bezzecchi a pole-ban Martin előtt

Az indiai időmérő előtt a két KTM és Alex Marquez tűnt a legesélyesebbnek a Q2-es továbbjutásra. Az első percek után el is kezdődtek a gyorskörök, Brad Binder oda is tett egy 1:44.761-es időt, ami a hétvége legjobb ideje volt. Elsőre a második helyet Raul Fernandez bérelte ki, ő volt a másik versenyző, aki 1:45 alá […]

Olvass tovább
GP versenyzőktől, versenyzőkről (hírek és nyilatkozatok) Moto GP Motor

Marc Marqueznek három terve van a jövőre nézve

Hogy mi az a három terv, azt csak sejthetjük, de kettőt biztosra vehetünk a háromból. Az egyik nyilvánvalóan folytatás a Hondával, a másiktól viszont az előző hétvégén volt hangos a paddock. A speedweek ugyanis azt állította, hogy Marquez elhagyja a Hondát, és megy testvére mellé csapattársnak a Gresini Ducatihoz. A harmadik esetleges máshová távozás (KTM) […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom