A Ford Pro bemutatja a vadonatúj, tisztán elektromos hajtású E-Transit Custom modellt

Röviddel azután, hogy idén márciusban megkezdődött az elektromos E-Transit gyártása (elsőként abból a négy, tisztán elektromos hajtású haszonjárműből, amelyeket 2024-ig vezet be a Ford Pro), már itt is van az E-Transit Custom, amit arra terveztek, hogy új mércét állítson az európai egytonnás áruszállítók szegmensében, és hasznos segítségére legyen a vállalatoknak, hogy egyszerűen válthassanak elektromos járműflottákra.

Az európai piac legkelendőbb haszonjármű-családjának1,2 legújabb, tisztán elektromos hajtású modelljét az alapoktól tervezték újra, hogy tökéletesen beleilleszkedjen a Ford Pro termelékenységfokozó, értéknövelő szolgáltatásainak rendszerébe. A Ford Pro megoldásai egyesítik a haszonjárművek számára kifejlesztett szoftveres, töltési, szerviz- és finanszírozási lehetőségeket, egyetlen átfogó platformot kínálva az ügyfeleknek járműveik üzemidejének növelésére és működési költségeik csökkentésére.

A Ford Pro elektromos modellkínálatának legújabb tagja fontos szerepet játszik majd abban, hogy európai tevékenységeiben a Ford 2035-re elérje a karbonsemlegességet, és teljes járműértékesítésében elérje a zéró károsanyag-kibocsátást.

Az E-Transit Custom vásárlóinak nem kell kompromisszumokat kötniük, hiszen az autó akár 380 km hatótávolságot3, egyenáramú gyorstöltési lehetőséget és teljes értékű vontatási képességet kínál – nem beszélve új, dinamikus stílusáról. Ráadásul az új modell kifinomult konnektivitásával és az ebből adódó folyamatos kapcsolattartással a Ford Pro még magasabb szintre emeli a flották produktivitását.

“Igazi vízválasztó ez az európai haszonjármű-flották üzemeltetőinek, a Ford Pro számára pedig egy újabb hatalmas eredmény,” nyilatkozta Hans Schep, a Ford Pro Europe igazgatója. „A kontinens legkelendőbb áruszállítója immár tisztán elektromos hajtással működik, és – a Ford Pro egyedülálló, egyetlen helyen elérhető produktivitás-fokozó szolgáltatásainak köszönhetően – szinte felbecsülhetetlenek azok az előnyök, amit ez az autó jelent majd az európai üzleti életben.”

Mindig rendelkezésre álló elektromos áramforrás

Az E-Transit Custom használati értékét nagyban növelik azok a fejlesztések, amelyek az áruszállítók felhasználóinak visszajelzései alapján születtek; ilyen például a ProPower Onboard rendszer, aminek segítségével a jármű áramforrásként is használható az elektromos kéziszerszámok, a világítótestek és egyéb eszközök működtetéséhez.

Bár külső megjelenése rendkívül látványos, az E-Transit Custom kemény munkagép, és minden vállalat büszke lehet arra, hogy egy ilyen megbízható munkatársra lelt. Kiegyensúlyozott arányaival, magabiztos kiállásával és teljes egészében LED-technológiájú világításával az autó új, karakteres dizájn-irányzatot vezet be az egytonnás szegmensben.

A Ford nemrégiben jelentette be, hogy a Transit kínálatában hamarosan négy új, tisztán elektromos hajtású modell jelenik meg: a Transit Custom és a Transit Courier áruszállítók, illetve a Tourneo Custom és a Tourneo Courier személyszállítók.

Az elektromos E-Transit Custom gyártása 2023 második felében kezdődik, és az új modell érkeztével a Transit Custom európai kínálata minden eddiginél sokszínűbbé válik majd. További részletek idén szeptemberben várhatók az autóról.

A Transit Custom összes változatát a Ford törökországi vegyesvállalata, a Ford Otosan készíti majd a Kocaeli üzemben, a Transit európai gyártási központjában, amit (mint a Ford Otosan egy korábbi közleményéből kiderült), 2 milliárd eurós beruházással készítettek fel erre a feladatra. A Ford ambiciózus járművillamosítási tervének támogatására a Ford, az SK On Co., Ltd. és a Koç Holdingszándéknyilatkozatot írtak alá Európa egyik legnagyobb, haszonjármű-akkumulátorokat gyártó üzemének felépítéséről. A termelés az évtized közepén indulhat, és az éves kapacitás elérheti 30-45 gigawattórát.

Kapcsolódó cikkek

Mecsek Rallye: Turán Frigyes és Farnadi Ágnes az ORB kategória abszolút 4. helyén zárták a kétnapos versenyt.

Turán Frici és Farnadi Ági egyik kedvenc versenyével, a Mecsek Rallye-val folytatódott hétvégén a Magyar Országos Rallye Bajnokság. Friciék értékes tapasztalatokkal gazdagodtak a Pécs környéki versenyen, és egy-egy apró hibát követően a gumitaktikájuk is eredményes volt. Végül az ORB kategória abszolút 4. helyén zárták a kétnapos versenyt. “Összességében jó hétvégét zártunk a Mecsekben, a Pécs […]

Olvass tovább

Negyedik helyen zárta a Vogel-Maricsek páros a Mecsek Rallye-t

Csehországi versenyhétvégéje után a Peugeot-kupa újabb állomásán, a Mecsek Rally-n állt rajthoz Vogel Adrienn és Maricsek Miklós. A Roger Racing Team párosa negyedik helyen zárta a kihívásokkal teli futamot. A szokatlan időtervben a pénteki nyitónapon az első két gyorsasági után következett a rajtdobogó, majd a lemenő nap fényében indították a második két szakaszt. Szombaton hosszú […]

Olvass tovább

Itt az új “SUV” Peugeot 408

Az új 408 a PEUGEOT tervezőmérnökeinek kreativitását dicséri: a C kategória felső részébe pozicionált különleges fastback nemcsak a márka történetében, de a jelenlegi gépjárműpiacon is az első ilyen típusú modell. Ezt a teljesen újfajta és ezért szokatlan PEUGEOT-t ragadozóra emlékeztető külseje és egyedi stílusa mellett az energiahatékonyság és a villamos meghajtás terén megnyilvánuló kiváló mérnöki […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom