A Hyundai Motor kiállítással és munkatársak részére szervezett programokkal ünnepelte a 2022-es WTCR bajnokságban elért kettős győzelmét

  • A kéthetes kiállításon ott lesz a WTCR 2022-es évadának győztes autója, az Elantra N TCR, valamint a sorozatgyártású Elantra N. A nézők emellett megcsodálhatják a Hyundai WTCR kupáit, továbbá a Hyundai Motorsport tízéves sikertörténetét bemutató installációkat.
  • A WTCR 2022-es egyéni bajnoka, Mikel Azcona korábbi WTCR-bajnokokkal az oldalán találkozik a szurkolókkal, hogy betekintést engedjenek nekik a színfalak mögé, és válaszoljanak kérdéseikre.

A Hyundai Motor Company a cég központjában megszervezett, február 10-ig tartó különleges kiállítással és a munkatársak számára kitalált programokkal ünnepli a 2022-es túraautó-világkupán (WTCR) elért egyéni és konstruktőri bajnoki címét.

A két héten át tartó kiállítás egyrészt Mikel Azcona és az Elantra N TCR egyéni győzelmét ünnepli a 2022-es WTRC bajnokságban, másrészt a BRC Hyundai N Squadra Corse csapat ugyanitt megszerzett, Mikel Azcona és Michelisz Norbert kiemelkedő teljesítményének köszönhető konstruktőri bajnoki címe előtt tiszteleg.

A kiállítás látogatói a 2022-es WTCR szezon győztes autója, az Elantra N TCR, valamint a sorozatgyártású Elantra N (egyes piacokon Avante N) mellett a WTCR bajnoki trófeákat is megtekinthetik. Az autók mellett felállított tárolókban a Hyundai Motorsport tízéves eredményeit és történetét bemutató tárlat, valamint az N kollekció ajándéktárgyai mutatkoznak be.

Az N sportmárka népszerűsítése érdekében a Hyundai Motor egy szurkolói találkozót is szervez, ahol a 2022-es WTCR egyéni bajnoka, Mikel Azcona mellett a csapat korábbi bajnokai és vezetői – így Michelisz Norbert (2019-es bajnok), Gabriele Tarquini (2018-as bajnok), Andrea Cisotti (a Hyundai Motorsport GmbH ügyfél versenyprogramjának vezetője) és Gabriele Rizzo (BRC csapatfőnök) – válaszolnak a kérdésekre, és kulisszatitkokat osztanak meg a közönséggel. A találkozó során a Hyundai Motorsport 2022-es eredményeit és 2023-as terveit is ismertetik.

„Egy teljes ünnepségsorozatot szerveztünk, hogy a Hyundai Motorsport eredményeit minden dolgozónkkal megoszthassuk.” – mondta Till Wartenberg, a Hyundai Motor Company N márkamenedzsmentért és motorsport részlegért felelős alelnöke. „Reméljük, hogy ezek az események szenvedélyes lelkesedéssel töltik el dolgozóinkat, akikkel szeretnénk megosztani a Hyundai Motorsport tevékenységeinek, illetve az N sportmárkának a sikereit életre hívó szellemiséget, az azokból fakadó büszkeséget. A Hyundai Motor Company a jövőben is az N márka sportos génjeire alapozza globális motorsport-tevékenységeit.”

A dolgozókat emellett a kiállítás időtartamában és helyszínén megrendezett, az N szimulátor köré felépített autóverseny-játékok is várják. A legjobb eredményt elérő dolgozókat az N kollekció termékeivel jutalmazzák, míg az öt legeredményesebb játékos a kiállítás zárónapján megrendezésre kerülő döntőn szállhat ringbe a végső győzelemért.

Kapcsolódó cikkek

Race

Michelisz: A maximumot kell nyújtanunk és kockáztatnunk

A Hyundai szempontjából rendkívül kaotikusan sikerült az FIA Kumho TCR World mexikói idénynyitó fordulója május elején, Michelisz Norbert mindössze 12 pontot gyűjtött az első versenyhétvégén. A bajnoki címvédő a soron következő valenciai állomás kapcsán mégis bizakodóan látja a helyzetet. „Nagyon remélem, hogy a harcban lehetünk a futamgyőzelmekért Valenciában. Papíron ez egy olyan pálya, amelyen jónak […]

Olvass tovább
Hírek Nagyvilág

Sportos kapcsolat: a Peugeot és a Roland Garros

Néhány napja elindult az idei Roland Garros tenisztorna, amely a négy Grand Slam-verseny egyike. Bár a Peugeot már nem hivatalos partnere a versenynek, a korábbi együttműködés a francia nyílt teniszbajnoksággal számos emlékezetes modellt hívott életre. Noha 2022 óta a Peugeot már nem a Roland Garros hivatalos partnere, sok autó- és teniszrajongó számára a tavaszi párizsi […]

Olvass tovább
Hírek Nagyvilág Verdák

Már a legkisebb, legolcsóbb Toyota is öntöltő hibrid lett

Alapos ráncfelvarráson esett át a csehországi Kolínban készülő Aygo X, amelynek nem csak a megjelenése, hanem a hajtáslánca is megváltozott. A városi miniautó elsőként vezeti be az öntöltő hibrid technológiát a saját szegmensében, az új hajtáslánc több dinamizmust és jóval kisebb fogyasztást garantál. Három éve van piacon az Aygo X, és 287 ezer darabot értékesített […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom