A New Times Racing pilótái erőn felül teljesítettek a Slovakiaringen

Május 16-án a Slovakiaringen rajtolt el a 2022-es Takarékbank Gyorsasági Bajnokság és Kupa, amelyen az NTR  öt pilótája két kategóriában harcolt a jobbnál jobb helyezésekért. Ádám Róbert, Kecskés Bence, valamint Ernszt Norbert az Open 600 osztályban indult, míg a betétfutamként szereplő SSP300-ban Borsándi Botond és Kun Csaba képviselte a csapatot.

Ádám Róbert a korábbi teszteknek köszönhetően már felkészülten érkezett a Diósförgepatony mellett található pályára. Az első edzésen rögtön sikerült is neki megfutni a gyakorlások alatt produkált legjobb köridejét, ennek ellenére a kvalifikáción csak a 11. rajtkockát szerezte meg. A pilóta a futam rajtját elrontotta és több pozíciót is veszített, de pár kör alatt visszaverekedte magát a kilencedik helyre. Rövidesen piros zászlós fázis szakította meg a versenyt, majd az újraindítást követően Róbert végül a 6 pontot érő 10. helyen ért célba.

Kecskés Bence a tőle megszokott lendülettel vágott neki a napnak. Már az edzéseken gyors és kiegyensúlyozott időket motorozott, majd megnyerte az időmérőt, így az első helyről várhatta a lámpák kialvását. A versenyt megszakító piros zászlóig az élen is tudott maradni, viszont az újraindításnál már nagyon csúszkált alatta a technika. Ennek ellenére szépen kivédekezte az ellene indított támadásokat, és másodikként intette le a kockás zászló.

Ernszt Norbert izgatottan várta a slovakiaringi szezonnyitót a 600-as kategóriában, de végül nem teljesen úgy alakult minden, ahogy szerette volna. A szabadedzések és az időmérő alatt próbálta kihozni magából a maximumot, tempója a versenyen a 16. helyre volt elég. Norbert kicsit csalódott emiatt, de bizakodva várja a következő fordulót.

A betétfutamként szereplő SSP300-ban Borsándi Botond először versenyzett ezen a pályán, ezért a szabadedzések alatt még nem igazán érezte magát komfortosan, a kvalifikációra azonban már összekapta magát a korábbi edzéseknek köszönhetően, és ez a köridőkön is meglátszott. A verseny rajtját jól kapta el, viszont egy technikai anomália miatt a motorja 4-es fokozat helyett 2-be kapcsolt, így emiatt sokat visszaesett. A futam alatt így is sikerült a 19. helyről a 17. helyre feltornáznia magát, és folyamatosan javuló tempót mutatni.

Kun Csaba az egész nap során remekül szerepelt, összeszedetten és konstansan motorozott, sokat gyorsult. Ennek meg is lett az eredménye, hiszen ebben a kategóriában őt intette le elsőként a kockás zászló! A New Times Racing vezetése büszke a versenyzők teljesítményére, mindenki erőn felül odatette magát, Kun Csaba győzelme és Kecskés Bence második helye pedig komoly bizakodásra ad okot.

 

Kapcsolódó cikkek

Hírek Motor Nagyvilág

Friss európai választékát, elektromos tanulmánymotorjait és vadonatúj, nagy teljesítményű V3-as erőforrásának prototípusát is bemutatja a 2025-ös Milánói Motorkiállításon a Honda

• Az EV Fun Concept és az EV Urban Concept tanulmánymodell érkezése azt jelzi, hogy az elektromos átállás folyamatának újabb mérföldkövéhez érkezett a Honda • A márka tovább bővíti választékát, és feltartóztathatatlanul halad célkitűzése felé, miszerint 2030-ig nem kevesebb, mint 30 vadonatúj, nemzetközi piacra szánt elektromos motorkerékpár mutat be • A vadonatúj CUV e: a […]

Olvass tovább
Hírek Itthonról Motorsport

Királyválasztó: Brutálisat tarolt a Laller Racing

Az elmúlt hétvégén Piliscséven tartották az Endurocross Bajnokság utolsó fordulóját, a Királyválasztót. A főszereplő csapat pedig a Laller Racing Dakar Team volt, hiszen Torma Luca és Liszka Roland, valamint Apró Péter révén Horváth Lajos „Laller” „fiai” mindent vittek, ami csak mozdítható volt. Az újonc Torma Luca győzelme és bajnoki címe némileg talán meglepő, ám váratlannak […]

Olvass tovább
Motor Női szemmel Teszt

Triumph Street Triple 765 RS (2024) teszt – Élmény a köbön – Motor&Verda

Triumph Street Triple motorokkal 2007 óta találkozhatunk utainkon, azonban az évek során rengeteg változáson ment keresztül e típus. A 2019-es év pedig különösen fontos az angol márka életében, ugyanis ekkortól már a fent említett modell szolgáltatja a MotoGP középső kategóriájának, a Moto2-nek a versenygépeket. Ennek ismeretében izgatottan és magas elvárásokkal vártam a lehetőséget, hogy nyeregbe […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom