A New Times Racing pilótái erőn felül teljesítettek a Slovakiaringen

Május 16-án a Slovakiaringen rajtolt el a 2022-es Takarékbank Gyorsasági Bajnokság és Kupa, amelyen az NTR  öt pilótája két kategóriában harcolt a jobbnál jobb helyezésekért. Ádám Róbert, Kecskés Bence, valamint Ernszt Norbert az Open 600 osztályban indult, míg a betétfutamként szereplő SSP300-ban Borsándi Botond és Kun Csaba képviselte a csapatot.

Ádám Róbert a korábbi teszteknek köszönhetően már felkészülten érkezett a Diósförgepatony mellett található pályára. Az első edzésen rögtön sikerült is neki megfutni a gyakorlások alatt produkált legjobb köridejét, ennek ellenére a kvalifikáción csak a 11. rajtkockát szerezte meg. A pilóta a futam rajtját elrontotta és több pozíciót is veszített, de pár kör alatt visszaverekedte magát a kilencedik helyre. Rövidesen piros zászlós fázis szakította meg a versenyt, majd az újraindítást követően Róbert végül a 6 pontot érő 10. helyen ért célba.

Kecskés Bence a tőle megszokott lendülettel vágott neki a napnak. Már az edzéseken gyors és kiegyensúlyozott időket motorozott, majd megnyerte az időmérőt, így az első helyről várhatta a lámpák kialvását. A versenyt megszakító piros zászlóig az élen is tudott maradni, viszont az újraindításnál már nagyon csúszkált alatta a technika. Ennek ellenére szépen kivédekezte az ellene indított támadásokat, és másodikként intette le a kockás zászló.

Ernszt Norbert izgatottan várta a slovakiaringi szezonnyitót a 600-as kategóriában, de végül nem teljesen úgy alakult minden, ahogy szerette volna. A szabadedzések és az időmérő alatt próbálta kihozni magából a maximumot, tempója a versenyen a 16. helyre volt elég. Norbert kicsit csalódott emiatt, de bizakodva várja a következő fordulót.

A betétfutamként szereplő SSP300-ban Borsándi Botond először versenyzett ezen a pályán, ezért a szabadedzések alatt még nem igazán érezte magát komfortosan, a kvalifikációra azonban már összekapta magát a korábbi edzéseknek köszönhetően, és ez a köridőkön is meglátszott. A verseny rajtját jól kapta el, viszont egy technikai anomália miatt a motorja 4-es fokozat helyett 2-be kapcsolt, így emiatt sokat visszaesett. A futam alatt így is sikerült a 19. helyről a 17. helyre feltornáznia magát, és folyamatosan javuló tempót mutatni.

Kun Csaba az egész nap során remekül szerepelt, összeszedetten és konstansan motorozott, sokat gyorsult. Ennek meg is lett az eredménye, hiszen ebben a kategóriában őt intette le elsőként a kockás zászló! A New Times Racing vezetése büszke a versenyzők teljesítményére, mindenki erőn felül odatette magát, Kun Csaba győzelme és Kecskés Bence második helye pedig komoly bizakodásra ad okot.

 

Kapcsolódó cikkek

GP versenyzőktől, versenyzőkről (hírek és nyilatkozatok) Moto GP Motor

Pedrosa elárulta a Ducati fő erejét

A 2022-es szezonban a Ducati mindent megnyert a MotoGP-ben, amit lehetett: az egyéni, a csapat- és a gyártói világbajnoki címet is elhódította. Az kétségtelen, hogy az olasz gyártó  a többi fölé nőtt az utóbbi években, és ezúttal a Yamaha és Fabio Quartararo sem tudott mit tenni Francesco Bagnaia második féléves hajrájával. A KTM fejlesztő- és […]

Olvass tovább
Férfi szemmel Motor Teszt

Suzuki V-Strom 650 XT (2021) – Túrára termett

A Suzuki V-Strom 650 XT vitathatatlanul egy olyan motorkerékpár, amelyre szükségünk lesz, akár a városban van dolgunk, akár huzamosabban autópályán haladnánk vagy egy felfedezetlen ösvényt hódítanánk meg. Ez a kalandmotor kategóriába sorolt gép (amely véleményem szerint nem igazán kalandmotor) rengeteg mindennel fel van szerelve, hogy túlélje a váratlan helyzeteket és elviselje még az áldatlan szituációkat […]

Olvass tovább
Motor Női szemmel

Suzuki V-Strom 650XT (2021) – Szlovák túra egy egyszerű, de nagyszerű motoron

A Suzuki V-STROM 650XT 2021-es változatát egy több napos túrán volt alkalmunk tesztelni. Szlovákiába utaztunk szeptember végén, és bejártuk a Tátra nagy részét. Három nap és ezer kilométer alatt mindenféle időjárással, útviszonnyal találkoztunk. Színes körülmények között tesztelhettük tehát a Suzuki kisebb köbcentis túramotorját. Ádám cikkében olvashattok a bővebb technikai részletekről, ha pedig a nagytesóra, az […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom