Az év egyetlen murvás versenyével folytatódik a Magyar Országos Rallye Bajnokság

Felkészülten várja a 28. Székesfehérvár-Veszprém Rallye szombati rajtját Turán Frici és Farnadi Ági a Volkswagen Polo GTI R5-tel. A raliidény egyetlen murvás versenyének központja a Veszprém Aréna lesz, a versenyzőknek a két nap alatt összesen 10 gyorsasági szakaszt és egy SuperSpecialt kell teljesíteniük.

“Nagyon szeretjük a murvás versenyeket, izgatottan várjuk a csütörtöki pályabejárást és a hétvégi kétnapos versenyt. Az elmúlt években mindig jó tempót tudtunk autózni ezeken a pályákon, tavaly a dobogó második fokára értünk fel. Remélem, ezt a teljesítményt az idei évben is sikerül megőriznünk, vagy még fokozni is tudjuk. Már túl vagyunk egy jó teszten, ahol új beállításokat is kipróbáltunk, optimistán várjuk a szombatot. A verseny előtti hivatalos teszten már nem indulunk, úgy érezzük, elég kilométer van a hátunk mögött, már csak az autó utolsó felkészítési fázisa zajlik. Sajnáljuk, hogy a következő versenyünk, a Vértes Rallye idén elmarad, így még inkább arra törekszünk, hogy a hosszabb szünet előtt itt kiautózzuk magunkból a maximumot” – mondja Turán Frici.

“Számomra ez mondhatni, hogy egy hazai verseny lesz, ugyanis ajkai születésű vagyok, Veszprém megyébe tulajdonképpen hazajárok, ami mindenképp egy plusz motiváció lesz nekem” – teszi hozzá Farnadi Ági.

“A pályákat elég jól ismerjük, de kisebb-nagyobb változások mindig előfordulnak. Én örülnék is, ha kicsit változatosabbak lennének a nyomvonalak, ugyanis az mindig izgalmasabbá tud tenni egy versenyt. Remélem, a friss beállításainkkal idén Kislődön is gyorsabban tudunk menni a tavalyinál és az időjárás és kedvezőbb lesz számunkra. Tavaly megviccelt minket az éjszakai eső, nehezen találtuk azokat a gumibeállításokat, amik minden felületre megfelelőek. Idén ugyan nagyon meleg ígérkezik, de egy sokkal stabilabb, kiszámíthatóbb képet fest az időjárás, ami előnyösebb. A csapat, az autó és mi is készen állunk, várjuk a szombat déli rajtot” – zárja Frici.

Kapcsolódó cikkek

SsangYong Rexton Premium 4WD teszt-Jámbor óriás

Nem sokkal a Tivoli Grand után a márka zászlóshajója, a Rexton is nálunk járt egy teszthét erejéig, így árnyalt képet kaphattunk, mire is képes a koreai gyártó. Talán nem túlzás azt állítani, hogy Rexton maga a SsangYong. Igen, vannak régebbi modellek, mint a Korando, amelyet, már a ’80-as években is gyártottak vagy a Musso pick-up, […]

Olvass tovább

Itthon is megkezdődött a Mercedes-Benz EQS SUV értékesítése

Az EQS SUV a Mercedes-Benz első teljesen elektromos hajtású luxus-SUV modellje, amelynek piacbevezetése most három változattal indul. Az EQS 450+ és az EQS 450 4MATIC 360, az EQS 580 4MATIC pedig 558 lóerőt kínál. A modell bruttó magyarországi alapára 51.686.000 forinttól indul, az álló helyzetből csupán 4,6 másodperc alatt 100 km/h-ra gyorsuló csúcsváltozat alapára pedig […]

Olvass tovább

Tizedik hely ide, megforgás oda, Verstappen győzni tudott

Nem okozott problémát a címvédőnek az ötödik soros rajt. Egy jó taktikával és gumikezeléssel meglepett mindenkit, és először nyert a Hungaroringen. A második helyre nagy hajrában Hamilton érkezett meg, míg a pole-ból induló Russell a harmadik, még dobogós helyet szerezte meg. Száraz pályás gumikon indult el a mezőny a 37-ik Magyar Nagydíjon, de lógott az […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom