Az új BMW M2 már a Salzburgring aszfaltcsíkján tesztel

A bajor prémiumgyártó mérnökei versenykörülmények között finomhangolják a legerősebb prémium kompakt menetdinamikai adottságait. A nagyteljesítményű hajtáslánc-technológia, az adaptív BMW M futómű és a kétféle váltóalternatíva még határon autózva is egyedülállóan sportos vezetési élményt garantál.

Az új BMW M2* világpremierje előtt néhány hónappal a nagyteljesítményű prémium kompakt sorozatgyártás előtti utolsó tesztjei is megkezdődtek. Az új BMW M2 a hétköznapok útjain ad hamisítatlan motorsport-technológiát a bajor prémiummárka ügyfeleinek kezébe, a világpremier előtt így a mérnökök az osztrák Salzburgring aszfaltcsíkján tökéletesítik a modell menetdinamikai adottságait.

Az átfogó megmérettetés középpontjában az új BMW M2 hajtáslánc- és futómű-technológiája áll. Az újdonság a BMW M GmbH exkluzív limitált szériája, a BMW M2 CS (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 9,4 – 10,4 liter / 100 km; kombinált károsanyag-kibocsátás: 214 – 238 gramm / km) teljesítményszintjével büszkélkedhet, amely minden körülmények között színtiszta versenyhangulattal nyűgözi le vezetőjét – még határon autózva is.

Az új BMW M2 motorházteteje alatt a BMW M3 / BMW M4 modellpáros sokszor bizonyított erőforrása dolgozik. A kétféle váltóalternatíva – a hatfokozatú manuális váltó és a nyolcfokozatú M Steptronic automataváltó – extrém dinamikus menettulajdonságokat és színtiszta vezetési élményt ígér. A sportos vezethetőséget adaptív BMW M futómű és hátsókerék-meghajtás fokozza. Az új BMW M2 erőteljes fékrendszere ugyancsak a BMW M3 / BMW M4 modellpáros öröksége, amely minden vezetési szituációban könnyed irányítást és fáradhatatlan fékerőt garantál.

Az új BMW M2 sportos kiállását számos motorsportos felszereltségi opció teszi teljessé. Ilyen például a szénszálból készült tető, amely jelentős mértékben csökkenti a modell saját tömegét. A nóvum utasterébe az opcionális extrafelszereltség részeként szénszálból készült BMW M első kagylóülések is rendelhetők, amelyek az új BMW M2 versenypályás adottságait nyomatékosítják.

Az új BMW M2 októberben ünnepli világpremierjét, piaci bevezetése 2023 áprilisában kezdődik.

Kapcsolódó cikkek

Verdák

Izgalmas év vár 2025-ben a Nissanra: visszatér a Micra elektromos autóként, érkezik a harmadik generációs LEAF, valamint frissül az e-POWER technológia a Qashqaiban

• A Micra név visszatér egy stílusos, városi elektromos autó formájában • A forradalmi LEAF harmadik generációja letisztult dizájnjával hódít • A Nissan továbbfejlesztett e-POWER technológiája kifinomultabb működést, jobb hatékonyságot és alacsonyabb károsanyag-kibocsátást kínál • A harmadik generációs JUKE 2026-ban teljesen elektromos autóként mutatkozik be Párizs, 2025 március 26. – A Nissan folytatja elektromos offenzíváját […]

Olvass tovább
Teszt Verdák

Az autóipar Buffalo cipője – Dacia Duster Extreme TCe 130 4×4 teszt

Kétség nem fér hozzá, a Duster a Dacia legsikeresebb típusa. Az első generációt 2010-ben mutatták be, azonnal vitték a népek, a második kiadás szintén a legkeresettebb Dacia-típus lett, 15 év elteltével pedig már a harmadik lövésnél járunk. A forma első blikkre nem változott, mégis radikálisan más, mint amit eddig megszoktunk. A román gyártó jobban ráúszott […]

Olvass tovább
Hírek Nagyvilág Verdák

A vadonatúj MAZDA6e: ahol a stílus és az elektrifikáció találkozik

Az új Mazda6e tökéletes egyensúlyt teremt a lendületes formavilág és a mindennapi praktikum között. „A külső design maradéktalanul megtestesíti az ‘Authentic Modern’ formanyelvet” – magyarázza Jo Stenuit, aki a Mazda európai formatervezési stúdiójának igazgatója, a németországi Oberurselben. A jármű elegáns, kupészerű sziluettje rövidre szabott hátsó szakasszal párosul, így sportos szedán hatást kelt, miközben megőrzi az […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom