Az új BMW M2 már a Salzburgring aszfaltcsíkján tesztel

A bajor prémiumgyártó mérnökei versenykörülmények között finomhangolják a legerősebb prémium kompakt menetdinamikai adottságait. A nagyteljesítményű hajtáslánc-technológia, az adaptív BMW M futómű és a kétféle váltóalternatíva még határon autózva is egyedülállóan sportos vezetési élményt garantál.

Az új BMW M2* világpremierje előtt néhány hónappal a nagyteljesítményű prémium kompakt sorozatgyártás előtti utolsó tesztjei is megkezdődtek. Az új BMW M2 a hétköznapok útjain ad hamisítatlan motorsport-technológiát a bajor prémiummárka ügyfeleinek kezébe, a világpremier előtt így a mérnökök az osztrák Salzburgring aszfaltcsíkján tökéletesítik a modell menetdinamikai adottságait.

Az átfogó megmérettetés középpontjában az új BMW M2 hajtáslánc- és futómű-technológiája áll. Az újdonság a BMW M GmbH exkluzív limitált szériája, a BMW M2 CS (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 9,4 – 10,4 liter / 100 km; kombinált károsanyag-kibocsátás: 214 – 238 gramm / km) teljesítményszintjével büszkélkedhet, amely minden körülmények között színtiszta versenyhangulattal nyűgözi le vezetőjét – még határon autózva is.

Az új BMW M2 motorházteteje alatt a BMW M3 / BMW M4 modellpáros sokszor bizonyított erőforrása dolgozik. A kétféle váltóalternatíva – a hatfokozatú manuális váltó és a nyolcfokozatú M Steptronic automataváltó – extrém dinamikus menettulajdonságokat és színtiszta vezetési élményt ígér. A sportos vezethetőséget adaptív BMW M futómű és hátsókerék-meghajtás fokozza. Az új BMW M2 erőteljes fékrendszere ugyancsak a BMW M3 / BMW M4 modellpáros öröksége, amely minden vezetési szituációban könnyed irányítást és fáradhatatlan fékerőt garantál.

Az új BMW M2 sportos kiállását számos motorsportos felszereltségi opció teszi teljessé. Ilyen például a szénszálból készült tető, amely jelentős mértékben csökkenti a modell saját tömegét. A nóvum utasterébe az opcionális extrafelszereltség részeként szénszálból készült BMW M első kagylóülések is rendelhetők, amelyek az új BMW M2 versenypályás adottságait nyomatékosítják.

Az új BMW M2 októberben ünnepli világpremierjét, piaci bevezetése 2023 áprilisában kezdődik.

Kapcsolódó cikkek

Hírek Nagyvilág Verdák

A Hyundai N az N Day 2024 rendezvényen mutatta be pimaszul eredeti RN24 kísérleti járművét, amely a jövő nagy teljesítményű elektromos típusait készíti elő

• A Hyundai N az N Day 2024 online rendezvényen mutatta be új generációs „gördülő laboratóriumát”: az RN24 kísérleti járművet, amely a nagy teljesítményű elektromos N modellek fejlesztési irányát szemlélteti • Az RN24 az IONIQ 5 N fejlett teljesítmény-elektronikai rendszerét társítja egy WRC-ihletésű futóművel, miközben lehető legdinamikusabb vezethetőségéről, legprecízebb irányíthatóságáról új generációs szoftver gondoskodik • […]

Olvass tovább
Hírek Itthonról Race Verdák

Németh Eszter: „A legproduktívabb és legeredményesebb versenyszezonom az idei”

Élete legnehezebb, ugyanakkor legproduktívabb versenyszezonján van túl Németh Eszter autóversenyző, és még nincs vége az évnek. Erős szereplés a Swift Cup Europe sorozatban, rendszeres részvétel az Euroring négyórás endurance futamain, kőkemény edzés, kiállítások, közönségtalálkozók, és magyar válogatottság a Global Esports Gamesen… Többek között erről is beszélgettünk Eszterrel. Lassan 2024 végére érünk, itt az idő mérleget […]

Olvass tovább
Hírek Nagyvilág Verdák

A Nürburgringen és a Hockenheimringen is bemutatkozott a BMW M2 Racing

Új név, új dizájn, és az első intenzív teszt a „Zöld Pokolban”: a BMW M Motorsport új belépő szintű versenyautója két helyszínen is fellépett múlt hétvégén. A BMW M2 Racing a Német Túraautó Bajnokság (DTM) hockenheimringi szezonzáró futamán a paddockban mutatta be új dizájnját a rajongóknak, miközben a Nürburgring 4-órás futamán (NLS) az első intenzív […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom