Bagnaia az időmérőt is behúzta

A Ducati versenyzője szerezte meg a sachsenringi pole-t Marc Marquez távollétében, mögüle a bajnoki éllovas, Quartararo várhatja a holnapi startot. A francia legnagyobb kihívója az Apriliával csak a negyedik pozíciót kaparintotta meg.

Kis csúszással, de megkezdődött a MotoGP időmérő edzése a Német Nagydíjon. Az első kifutásokat követően Di Giannantonio állt az élre, Pol Espargaróé volt a második továbbjutó idő. A két versenyző között jelentős, négy tized volt. A spanyolt végül Bezzecchi búcsúztatta, a hondás már nem tudott érdemben javítani. Jól mutatja a Yamaha szenvedését, hogy egyedül Quartararo tartja életben a csapatot, csapattársa csak a huszadik lett, a legjobb szatellites versenyzőjük Dovizioso pedig Morbidellit előzte eggyel. Nagy csalódás volt az összetett harmadik helyezettjének szereplése is, Bastianini csak a 17-ik pozícióból startolhat holnap.

Erősen kezdte a Q2-t Bagnaia, 1:20 elejét futott, és öt százados előnyben volt Millerrel szemben, Martin szűk két tizeddel lemaradva követte őket, Aleix Espargaro a negyedik helyen állt. A hajrában ment az adok-kapok, a tét a második pozíció volt. Egy rövid ideig az apriliás spanyol tudhatta ezt magáénak, majd jött Zarco, de honfitársa a Yamahával a végén kiénekelte a sajtot a szájából. Az olasz ducatist nem tudták megszorongatni, végül 1:19,931-gyel zárt, az újabb körrekord elmaradt. Hasonlóan a harmadik gyakorláshoz, a kvalifikációnak is a sárga zászló vetett véget, ezúttal is Nakagami bukott. A. Espargarónak így be kellett érnie a második sor elejével, a remekül hajrázó Di Giannantonio ötödiknek zárt, Miller a hatodik lett, de az ausztrált vizsgálják egy negyedik edzéses incidense miatt. Marini, Martin és Vinales a harmadik sort tették teljessé, míg a tizedik a japán LCR-es lett.

Fotó: MotoGP

Kapcsolódó cikkek

Hírek Motor Nagyvilág Utcán

Bemutatkozik a Honda EM1 e

Az EM1 e: a Honda első európai elektromos kétkerekűje. Bemutatkozásával új időszak veszi kezdetét a márka történetében, ugyanis – a tervek szerint – 2025-ig további 10, vagy ennél több elektromos motorkerékpár bevezetését tervezi a vállalat az öreg kontinensen. Az újdonság leleplezésével újabb fontos lépést tesz a Honda céljának megvalósítása felé, miszerint 2040-ig teljes motorkerékpár-kínálatát szeretné […]

Olvass tovább
Férfi szemmel Motor Teszt

Suzuki SV650 – Múltidéző V2

Ebben az évben elsőnek a Suzuki igencsak népszerű, neo-retro, középsúlyú SV-650-ét próbálhattam ki. Ez a frissített modell három színsémában érhető el: Glass Sparkle Black, Solid Iron Grey és Metallic Reflective Blue. Nekem az utóbbi, Metallic Reflective BLue-hoz volt szerencsém és nagyon megtetszett a szolid, de mégis szemet vonzó szín. A roadstert a japán márka ugyan […]

Olvass tovább
Motor Női szemmel Teszt

Suzuki SV650 (2023) teszt – Páratlan páros

Egy kis történelem A Suzuki SV modellek története közel 25 évre nyúlik vissza, ugyanis 1999-ben gurult le a gyártósorról az első példány. Bevált recepten ne változtass – vallja a Suzuki. Egy rövidebb időintervallumot leszámítva – amikor is a Gladius váltotta az SV650-t a 2010-es években – valóban a jól megszokott megnevezéssel, formával találkozhatunk. Ténylegesen csak […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom