Bagnaia triplázott Quartararo és Miller előtt

Jól kapta el a rajtot Francesco Bagnaia, és át is vette a vezetést Enea Bastianinitől, mögöttük Jack Miller, Jorge Martin és Maverick Vinales haladt. Az első körben rögtön Mir bukását figyelhettük, aki be is fejezte a versenyt. A második körben Fabio Quartararo és Aleix Espargaro egymás mögött haladtak a hatodik és hetedik pozícióban. Vinales rontásának köszönhetően mindketten előreléptek egy-egy helyezést.

Az élen is ment a harc, Bastianini kezdett visszaesni. Először Miller, majd Martin és Quartararo is elmentek mellette. Az olasznak láthatóan műszaki gondja akadt, mivel kiment a pályáról, és vissza is esett a mezőny végére. A hetedik körben a sorrend Bagnaia, Miller, Martin, Quartararo, Aleix Espargaro és Vinales volt.

A verseny felénél Jorge Martin hibázott, és le kellett vágnia a sikánt, így viszont Fabio Quartararo elment mellette, és feljött a harmadik helyre. Aleix Espargaro közben továbbra is az ötödik helyen motorozott. Miközben Espargaro kénytelen volt hátrafelé figyelni, Quartararo már a második helyért támadta Millert öt körrel a vége előtt.

Maradt izgalom a végére is, Quartararo feljött másodiknak, de Martin is támadta az ausztrál versenyzőt. Jorge Martin nem bírta az izgalmakat, és elesett, egy biztos negyedik helyet bilukott el. Aleix Espargaro így nyert egy pozíciót, de mivel ő hatodik lett, a legnagyobb riválisa pedig második, nem örülhetett.

Akiről szinte nem is esett szó, az Bagnaia, aki gyakorlatilag rajt-cél győzelmet aratott. Quartararo elégedett lehetett a második hellyel, és Miller se panaszkodhatott a dobogó legalsó fokával. Az első ötben négy Ducati végzett, ugyanis Marini és Zarco futott be negyedikként és ötödikként. Aleix Espargaro Binderrel és Rinsszel szemben védte meg a hatodik helyet, Bezzecchi és Martin zárta az első tízet.

Írta: Czinege Ádám

Fotó: MotoGP Media

További eredmények itt találhatók.

Kapcsolódó cikkek

Motor Női szemmel Teszt

Voge 900 DSX (2024) teszt – Komfort és kütyürengeteg Kínából – Motor&Verda

A Voge 900 DSX kedvező árával hívja fel magára figyelmünket, és a motorra pattanva sem nyújt csalódást. A kínaiakhoz híven pedig rengeteg kütyüvel, 21. századi megoldással is találkozhatunk ezen a túraendurón.  Egyre népszerűbb és keresettebb lesz e modell hazánkban is, nem véletlenül! 3 770 000 Ft-os alapáron kínálják a 900 DSX-et, mely már önmagában véve […]

Olvass tovább
Hírek Itthonról Moto GP

A MotoGP és a Superbike a HUMDA szervezésében tér vissza Magyarországra

Budapest, 2024. szeptember 19. – Harminchárom év után a 2025. augusztus 22-24-i hétvégén tér vissza a gyorsasági motorversenyzés királykategóriája, a MotoGP Magyarországra. A következő szezonban a Superbike világbajnokság (World Superbike Championship, WSBK) július 25-27-i állomása is hazánk lesz, ez a versenysorozat harmincöt év után érkezik újra hozzánk. A viadalok promótere és szervezője a Széchenyi Egyetemi […]

Olvass tovább
Hírek Motor Nagyvilág

A Törökországban épített „Bunker Imprint” a 2024. évi Honda Customs győztese

• A 2024. évi Honda Customs verseny rekordot döntött, hiszen 9 európai ország 16 motorját mutatták be a www.hondacustoms.com weboldalon és a biarrzitzi Wheels and Waves fesztiválon • Az idei megmérettetés középpontjában a CL500 és CL250 * állt • A török „Bunker Imprint”, a kortárs stílusban fogant, ámde retró stílusjegyeket is felvonultató café racere, az […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom