Bastianini nyert Bagnaia előtt, Quartararót Marquez ütötte ki

Francesco Bagnaia, Brad Binder és Jack Miller kapták jól el a rajtot, valamint Marc Marquez, aki a top 6-ig jött előre. Ő is lett a főszereplő, de nem épp pozitív kontextusban. Marc Marquez megcsúszó motorja kiütötte a bajnoki éllovas Fabio Quartararót, majd pár kanyarral később Nakagami is Marquez motorjában esett el, és mindketten kiálltak a versenyből.

A harmadik körben Bagnaia, Binder, Miller, Bastianini, Aleix Espargaro és a két Pramac Ducati vezette a sort. Bastianini volt a leggyorsabb az első néhány versenyző közül, és Bindert, majd Millert is átugrotta. Elkezdődhetett a csata az élen Bastianini és Bagnaia között. Jack Miller tempója esett vissza, és körökön belül három pozíciót is veszített: Bastianini után Binder és Aleix Espargaro is elmentek mellett, így hátrakerült ötödiknek a két Pramac Ducati elé.

A nap vesztese Quartararo, akit 10 pontra közelített meg Bagnaia, ami gyakorlatilag semmi 5 futammal a vége előtt

Bastianini meg is előzte Bagnaiát pár kanyar erejéig, de hibázott, és visszaesett másodiknak Brad Binder elé. A két versenyző között az élen megmerevedtek a frontvonalak, hátrébb viszont Luca Marini kapaszkodott fel a 8. helyre, és Alex Marquez is sokat jött előre a rajtpozíciójához képest, aki a 10. volt.

Az utolsó hét körre érve Bagnaia vezetett Bastianini, Binder, Aleix Espargaro, Miller, Martin, Zarco és Luca Marini előtt. Bagnaia és Bastianini között 5-8 tized között ugrált a különbség, de öt körrel a vége előtt már nagyon közel kerültek egymáshoz, így sok esély volt egy újabb összecsapásra kettejük között.

Az utolsó három körben beindultak az események: Aleix Espargaro átvette a harmadik helyet Bindertől, elől pedig Bastianini már csak 2 tizedre volt Bagnaiától. Bastianini az utolsó körben ment el Bagnaia mellett, és meg is tudta tartani a vezetést. Ő nyerte tehát a futamot Bagnaia és Aleix Espargaro előtt. Binder, Miller, Martin, Marini, Zarco, Rins és Bezzecchi tette teljessé a top 10-et.

További eredmények itt.

Fotó: MotoGP Media

Kapcsolódó cikkek

Hírek Motor Nagyvilág

Végéhez ért a Honda Adventure Roads túrasorozat különleges, marokkói expedíciója, és a Honda bejelentette a következő kaland helyszínét

• Egyedülálló utazás Marokkó lenyűgöző tájain, feledhetetlen útjain és kihívásokkal teli, sivatagos részein • A Honda Adventure Roads 30 résztvevőjét a Honda HRC Dakar Rally csapatának versenyzői segítették a túra során • Az expedíció legizgalmasabb pillanatait megörökítő videók a Honda hivatalos Youtube-csatornáján tekinthetőek meg • A 2025-ös Honda Adventure Roads túra ismét elképesztően izgalmasnak ígérkezik: […]

Olvass tovább
Hírek Motor Nagyvilág Utcán

Városi mobilitás: Új belépő szintű robogó a Yamahától

Az új Yamaha RayZR 125 a Yamaha városi mobilitási kínálatának új sztárja. A mindössze 99 kilogrammos tömegével (üzemanyaggal feltankolva és menetkészen) a RayZR igazi könnyűsúlyú, és az eddigi legkönnyebb 125 cm3-es Yamaha. A D`Elight robogónál is 3 kg- mal könnyebb. A mindössze 1298 mm-es tengelytávnak és a rövid áttételnek köszönhetően praktikus és jól manőverezhető a […]

Olvass tovább
Motor Női szemmel Teszt

Kawasaki Versys 1000 SE (2024) teszt – A zöld óriás

Új márkát köszönthetünk tesztmotoros palettánkban a Kawasaki személyében. Ráadásul nem is kis fejszébe vágtuk fejszénket, ugyanis rögtön egy “fullextrás” ezres Versys-t kaptunk egy hosszú hétvégére az Ivanics Motor jóvoltából. Kalandjainkról videót is készítettünk, melyet ide kattintva nézhettek meg:   Történelem Idestova 14 éve találkozhatunk utainkon Versys-ekkel: egy kiforrott típusról, technológiáról beszélhetünk tehát. A 650-es modell […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom