Dinaric Rally – Lallernek újabb embert próbáló napok következnek

A horvát-bosnyák határon húzódó Dinári hegységben nagyon kemény talajjal, embert próbáló kihívással, és nem utolsósorban szívélyes vendégszeretettel kell számolni a Laller Racing Dakar Team versenyzőinek, és természetesen Horváth Lajosnak.

Laller még alig pihente ki a HunGarian Baja fáradalmait, rögtön itt a következő kanyar. A Dinaric Rally hétfőn kezdődik az ilyenkor szokásos technikai és adminisztratív átvétellel, rajtceremóniával és teszteléssel, majd szerdától szombatig két maratoni nap teljesítésével, a Horvátországban és Bosznia Hercegovinában húzódó Dinári Alpokon keresztül érkezik meg a célba. A váci terepmotoros nehéz kihívásra készül, amelyet ismét egy nagyobb magyar kontingenssel igyekszik teljesíteni:

„Az elmúlt években már volt szerencsém a térségben versenyezni, de azt gondolom, hogy a Dinaric Rally egy minden korábbinál elvetemültebb történet lesz. Igazából nem is értem, hogyan hagyhattam magam rábeszélni erre az egészre… (nevet) A viccet félretéve, örülök, hogy ismét szépszámú magyar versenyzővel együtt állhatok rajthoz egy komoly nemzetközi futamon, a cél az, hogy minden dráma nélkül mindannyian célba érjünk. Abban biztos vagyok, hogy rettentően meg kell majd küzdenünk az elemekkel, hiszen a Dinári hegység tele van hard endúrós szakaszokkal, rengeteg köves ösvénnyel.

Sejtésem szerint még az összekötő etapok java része is ilyen „út” lesz, szóval pihenni nem sokat fogunk a nyeregben. A technika felkészülten várja az újabb menetet, és hellyel-közzel már én is kihevertem a HunGarian Baját. Szeretnék egy élvezeteset motorozni és versenyezni a hegyekben, valamint ismét jó hírét vinni a magyar terepralinak külhonban.” – írta le a MAMS (Magyar Motorsport Szövetség) tereprali szakágvezetőjeként is tevékenykedő Horváth Lajos „Laller” törekvéseit és a következő napok programját.

Kapcsolódó cikkek

Hírek Motor Nagyvilág Utcán

Bemutatkozik a Honda EM1 e

Az EM1 e: a Honda első európai elektromos kétkerekűje. Bemutatkozásával új időszak veszi kezdetét a márka történetében, ugyanis – a tervek szerint – 2025-ig további 10, vagy ennél több elektromos motorkerékpár bevezetését tervezi a vállalat az öreg kontinensen. Az újdonság leleplezésével újabb fontos lépést tesz a Honda céljának megvalósítása felé, miszerint 2040-ig teljes motorkerékpár-kínálatát szeretné […]

Olvass tovább
Férfi szemmel Motor Teszt

Suzuki SV650 – Múltidéző V2

Ebben az évben elsőnek a Suzuki igencsak népszerű, neo-retro, középsúlyú SV-650-ét próbálhattam ki. Ez a frissített modell három színsémában érhető el: Glass Sparkle Black, Solid Iron Grey és Metallic Reflective Blue. Nekem az utóbbi, Metallic Reflective BLue-hoz volt szerencsém és nagyon megtetszett a szolid, de mégis szemet vonzó szín. A roadstert a japán márka ugyan […]

Olvass tovább
Motor Női szemmel Teszt

Suzuki SV650 (2023) teszt – Páratlan páros

Egy kis történelem A Suzuki SV modellek története közel 25 évre nyúlik vissza, ugyanis 1999-ben gurult le a gyártósorról az első példány. Bevált recepten ne változtass – vallja a Suzuki. Egy rövidebb időintervallumot leszámítva – amikor is a Gladius váltotta az SV650-t a 2010-es években – valóban a jól megszokott megnevezéssel, formával találkozhatunk. Ténylegesen csak […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom