Ducati MotoE: A Jövő itt van

Amióta 2021 decemberében megkezdődtek a tesztek a Misanoban, az első Ducati elektromos motorkerékpár fejlesztése megállíthatatlanul halad előre. Az összegyűjtött adatok elemzése, a folyamatos műszaki fejlődés és számos belső áramkörökön elvégzett teszt tette lehetővé.

Roberto Canè, a Ducati eMobility igazgatója így nyilatkozott az eredményekről: Amióta először pályára léptünk a Ducati MotoE prototípusával, a projekt fejlesztési munkája soha nem állt le, még egy pillanatra sem.

Az egész csapat kemény munkája meghozza gyümölcsét, a haladás nagyon elégedetté tesz bennünket. Mindössze négy hónap telt el a prototípusunk kigördülése óta, és már sok pozitív visszajelzést adott. Még sok a munka, de az irány határozottan jó. A Vallelunga pályán forgatott videón a Ducati MotoE motort Alex De Angelis pilóta hajtja. A 2019-es szezonban a FIM Enel MotoE Világkupán is motorozó, korábbi világbajnoki futamokon induló versenyző teljesen jól ismeri ezt a világot.

De Angelis hivatalosan is csatlakozott a fejlesztőcsapathoz, amelynek tagja még a veterán tesztelő, Michele Pirro, aki elsőként ülte meg a prototípust. A 2023-as szezontól kezdve a bolognai márka lesz a FIM Enel MotoE Világkupa (a MotoGP világbajnokság elektromos osztálya) egyetlen beszállítója. Végül, de nem utolsósorban a kiváló csapatmunkának köszönhetően, amelyben számos vállalati részleg részt vesz a „V21L” prototípus fejlesztésében a Ducati Corse és a Product Development is kiveszi a részét.

A szoros együttműködés és az ötletek folyamatos cseréjének célja, hogy egy olyan motorkerékpárt hozzanak létre, amely egyszerre kínál nagy teljesítményt és példamutató súlyt az elektromos motorkerékpárok világában. A MotoE projekt kétségtelenül fontos lépés a cég történetében, hiszen ezzel kezdődik a Ducati elektromos korszaka.

Kapcsolódó cikkek

Yamaha R7 teszt – Új versenyző az utakon

Mivel a legendás R6 már csak pályaopcióként érhető el, a Yamaha sportos kínálatában űr keletkezett ebben a kategóriában, így 2021-ben a gyártó piacra dobta a vadonatúj modellt, az R7-et. A nagy népszerűségnek örvendő MT-07-re alapozva alkották meg, és a 2022-es YZF-R7 azt az ígéretet hordozza magában, hogy megteremti az egyensúlyt a közúti és a pályamotorozás […]

Olvass tovább

Yamaha R7 teszt – A kis kanyarvadász

A sportmotorok iránti kereslet az utóbbi években, évtizedben jócskán csökkent, erről már sok helyen olvashattunk. Egyre többen választják ugyanis a kényelmesebb, sokoldalúbb naked, sport-túra motorokat közúti használatra, hiszen teljesítményük már nem marad el a superbike-okétól. A Yamaha mérnökei azonban úgy gondolták, hogy mégis megpróbálnak olyat alkotni, ami visszahúzza a felhasználók szívét a sportmotorokhoz, illetve kielégíti […]

Olvass tovább

Quartararo a túlzott önbizalma miatt esett Assenben

A nyár utolsó futamán a Holland Nagydíjon Fabio Quartararo 13 pontot bukott Aleix Espargaróval szemben egy buta előzési manőver miatt. Pont a legnagyobb riválisát (Espargarót) akarta előzni, de nem sikerült neki és elesett. Balszerencséjére Aleix Espargaro kisodródott, de folytatta a futamot és óriási felzárkózással egy negyedik helyet hozott. Fabio Quartararónak nem sikerült jól a 2022-es […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom