Ducati MotoE: A Jövő itt van

Amióta 2021 decemberében megkezdődtek a tesztek a Misanoban, az első Ducati elektromos motorkerékpár fejlesztése megállíthatatlanul halad előre. Az összegyűjtött adatok elemzése, a folyamatos műszaki fejlődés és számos belső áramkörökön elvégzett teszt tette lehetővé.

Roberto Canè, a Ducati eMobility igazgatója így nyilatkozott az eredményekről: Amióta először pályára léptünk a Ducati MotoE prototípusával, a projekt fejlesztési munkája soha nem állt le, még egy pillanatra sem.

Az egész csapat kemény munkája meghozza gyümölcsét, a haladás nagyon elégedetté tesz bennünket. Mindössze négy hónap telt el a prototípusunk kigördülése óta, és már sok pozitív visszajelzést adott. Még sok a munka, de az irány határozottan jó. A Vallelunga pályán forgatott videón a Ducati MotoE motort Alex De Angelis pilóta hajtja. A 2019-es szezonban a FIM Enel MotoE Világkupán is motorozó, korábbi világbajnoki futamokon induló versenyző teljesen jól ismeri ezt a világot.

De Angelis hivatalosan is csatlakozott a fejlesztőcsapathoz, amelynek tagja még a veterán tesztelő, Michele Pirro, aki elsőként ülte meg a prototípust. A 2023-as szezontól kezdve a bolognai márka lesz a FIM Enel MotoE Világkupa (a MotoGP világbajnokság elektromos osztálya) egyetlen beszállítója. Végül, de nem utolsósorban a kiváló csapatmunkának köszönhetően, amelyben számos vállalati részleg részt vesz a „V21L” prototípus fejlesztésében a Ducati Corse és a Product Development is kiveszi a részét.

A szoros együttműködés és az ötletek folyamatos cseréjének célja, hogy egy olyan motorkerékpárt hozzanak létre, amely egyszerre kínál nagy teljesítményt és példamutató súlyt az elektromos motorkerékpárok világában. A MotoE projekt kétségtelenül fontos lépés a cég történetében, hiszen ezzel kezdődik a Ducati elektromos korszaka.

Kapcsolódó cikkek

Hírek Motor Nagyvilág Utcán

Az új Yamaha XSR700 Legacy és XSR125

Ami mindenkinek tetszik, az senkinek sem tetszik igazán – szól a nagy bölcsesség. Ezzel nyilván a Yamaha is tisztában van, de azért a Sport Heritage modellcsaládjával megpróbálkozik a (szinte) lehetetlennel, nevezetesen, hogy férfiakat és nőket, fiatalokat és idősebbeket egyaránt magához csábítson. Az újdonságokat elnézve megértjük, mitől is a nagy önbizalom. Arany és ezüst egyszerre? Veszélyes […]

Olvass tovább
Motor Motorsport

Jövőre a gyári BMW-csapatban versenyez Kovács Bálint az IDM-ben

Újabb, nem akármilyen lépcsőfokot teljesít Kovács Bálint, a H-Moto Team versenyzője, aki Talmácsi Gábor óta az első magyar motorosként kap gyári szerződést. A 21 éves sportolót jövőre az IDM-ben láthatjuk viszont az elmúlt évek sikercsapatában, az Alpha BMW-ben, mely a legnagyobb gyári csapat a német bajnokságban. Bálint mind a hét bajnoki futamon rajthoz áll 2023-ban […]

Olvass tovább
Hírek Motor Nagyvilág Utcán

Frissítést kap a Honda népszerű endurója, a CRF300L

• A CRF300L vadonatúj színösszeállításban – Swift Grey -is kapható lesz a hagyományos, Extrém Red mellett • Mindkét színnél alapfelszereltség része a kézvédő A Honda könnyű, kettős célt szolgáló kétkerekűjét, a CRF300L-t olyan motornak tervezték, amely mindenhol könnyen megállja a helyét, legyen szó városi közlekedésről vagy végtelen földutak meghódításáról. A CRF250L 2012-es bevezetése óta tartó […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom