Dunakanyar Rallye: Újra a dobogón!

Turán Frici és Farnadi Ági számára mozgalmasan alakult a hétvégi, kétnapos Dunakanyar Rallye. Az új verseny, a vadonatúj pályák izgalma mellett nehézségek is tarkították Friciék versenyzését, de a stabilan jó tempónak köszönhetően a páros végül összetett 3. helyen zárta a Vác környéki versenyt a Volkswagen Polo GTI R5-tel.

“Nagyon jól kezdtük a Dunakanyar Rallye-t, jó tempóban autóztunk, első nap a négyből két gyorsasági szakaszt megnyertünk, és a másik kettőn is dobogós helyen értünk be a Polo-val. Minden adott volt a jó eredményhez, azonban egy korainak ítélt rajt és egy lassító érintés miatt időbüntetést kaptunk. Mindkét esetet kivizsgáltattuk, a korai rajtot gyorsan korrigálták, ugyanis egy rendszerhiba következtében rosszul jelzett be a gép, viszont a lassító feltételezett érintésével kapcsolatban – külső és belső felvételek alapján – még mindig nem született döntés” – kezdi a verseny értékelését Turán Frici.

“A második versenynapot is tempósan kezdtük, ott autóztunk az élbolyban egészen a 8. gyorsasági szakaszig, ahol egy technikai hiba következtében 15 másodpercre meg kellett állnunk és újra kellett indítanunk a rendszert. Eddig a pillanatig nagyon szoros időket mentünk Velenczei Ádámékkal és Vincze Feriékkel, viszont itt akkora hátrányt szedtünk össze, hogy egy célunk maradt Ágival: biztosra megyünk, hogy megőrizzük az összetett 3. helyünket. Emellett pedig próbáltunk lőtávolban maradni, hogy ha úgy alakul a helyzet, profitálni tudjunk belőle” – folytatja Frici.

“Jó volt új pályákon versenyezni, szép helyeken autóztunk és sokan kijöttek szurkolni nekünk, ami remek érzés volt. Összességében örülünk ennek a 3. helynek, hiszen végre meg tudtuk mutatni, hogy ott a helyünk az élmezőnyben. Ezek a pontok később még sokat fognak jelenteni, annak ellenére, hogy azért maradt bennünk egy kis hiányérzet” – zárja Farnadi Ági.

A Magyar Országos Rallye Bajnokság következő versenyét, a Mecsek Rally-t június 23-25. között rendezik Pécsen és környékén.

Kapcsolódó cikkek

Hírek Nagyvilág Verdák

Motorsportmérföldkő előtt tiszteleg ez a limitált GR Supra

A Toyota idén megépítette századik Toyota GR Supra GT4 versenyautóját. Ennek örömére a Toyota Deutschland egy motorsport ihletésű, limitált szériát készített a közúti alapmodellből, amely a különleges színvilág mellett műszaki tartalmában is közösséget vállal az ügyfél-versenyautóval. A Toyota Gazoo Racing (TGR) 2019 elején kezdte fejleszteni új ügyfél-versenyautóját, és a Toyota GR Supra GT4 alig egy […]

Olvass tovább
Hírek Itthonról Verdák

Villanyhasáb – KIA EV9 hazai sajtóbemutató

Még a tavalyi évben jelentette be a KIA, hogy egy full-size elektromos SUV-val kívánja magát feljebb pozicionálni az autómárkák között, mindez anélkül, hogy egész KIA brandet elvinnék prémium irányba. Ez év végére testet öltött a próbálkozás, a koreaiak bemutatták az EV9-et, a KIA első teljesen elektromos nagy SUV-ját. A bemutatót Szentendrén a nemrég nyílt Daalarne […]

Olvass tovább
Teszt Verdák

Értem már! – Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet MHEV GLX Limited teszt

Furcsa játékokat tud űzni az élet. Vezettem már Ferrari 458 Italia-t, 450 lóerős Ford Mustangot, V6-ossal szerelt Kia Stingert, V8-as G500-as és S500-as Mercit, 400 lovas Audi e-tront, Lexus LC-t és RC F Track Edition-t, 640 lóerősre tuningolt Nissan GT-R is volt már a kezeim között. Viszont nem vezettem még Suzuki Vitarát. Úgy, hogy a […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom