Elkelt az összes Alfa Romeo Giulia és Stelvio Quadrifoglio 100° Anniversario

Egy évszázad telt el azóta, hogy Ugo Sivocci 1923. április 15-én győzelmet aratott a Targa Florión az RL „Corsa” volánja mögött, mely az első Alfa Romeo volt, melyet a szerencsét hozó Quadrifoglio Verde embléma dísztett. Azóta a Quadrifoglio az olasz márka DNS-ének szimbólumává vált, és az Alfa Romeo legnagyobb teljesítményű modelljeit jelöli. Nemcsak azokat, melyek a pályaversenyeken indultak, hanem a legerősebb és legexkluzívabb közúti típusokat is.

Ennek megfelelően a Giulia és a Stelvio limitált kiadás Quadrifoglio 100° Anniversario modelljei büszkén viselik magukon a történelmi logó ünnepi – a Centro Stile Alfa Romeo által újraértelmezett – változatát. Az 520 lóerős sportlimuzinban és SUV-ban mechanikus, korlátozottan önzáró differenciálmű segít kiaknázni a brutális teljesítményt, illetve fokozni a stabilitást és a mozgékonyságot. A különleges, egyedi részletekkel felvértezett verziókból mindössze 100-100 darab készült, de már egytől-egyig mind elkelt. Így szinte azonnal beszerezhetetlen gyűjtőautóvá váltak.

Kapcsolódó cikkek

Hírek Nagyvilág Verdák

Még leharcolt állapotban is többet ér ez a veteránkorú Toyota Supra, mint amennyibe újonnan került

Már többször írtunk róla, hogy az 1993 és 2002 között gyártott, negyedik generációs (A80-as) Toyota Suprák manapság hihetetlen összegekért cserélnek gazdát, részben az örökzöld formaterv, a remek vezethetőség és megbízhatóság, részben pedig a Halálos iramban (Fast & Furious) c. mozifilm-franchise-ban játszott szerep miatt. Az első részben ugyanis az azóta már elhunyt Paul Walker hajtott egy […]

Olvass tovább
Hírek Nagyvilág Verdák

Keveset kaptak, sokat adtak a Peugeot különcei

A múlt század vége felé eljutott odáig a technológiák fejlődése, hogy a megfizethető autók is egyre több extrát kínálhattak: erősebbek, kényelmesebbek, sikkesebbek lettek. A Peugeot aztán gondolt egy merészet, és a trenddel dacolva nem hozzátett, hanem elvett egy-egy típusából, méghozzá sok mindent. A sors fintora, hogy ma ezekre emlékezünk vissza a legnagyobb örömmel. 1986-ban félárbocra […]

Olvass tovább
Hírek Nagyvilág Utcán Verdák

Max Verstappen és a Honda e:NY1

Max Verstappen még a szezon előtt bepattant a tisztán elektromos üzemű Honda e:Ny1 volánja mögé, hogy lenyűgözze az ifjú gokartversenyzőket, majd egy meglepetéstalálkozón személyesen is elbeszélgetett velük. A háromszoros F1-világbajnok egy Oracle Red Bull Racing RB20 versenyautóval áll rajthoz, amelyben a Honda által fejlesztett, RBPTH002 típuskódú, 1,6 literes, V6-os, hibrid hajtáslánc dolgozik. A fejlesztése során […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom