Ferrari tarolás, Sainz a pole-ban

A Scuderia kettőse volt a leggyorsabb a magyar idő szerint késő este rendezett időmérő edzésen. Ugyanakkor Leclerc tízhelyes rajtbüntetést kapott motorelemek cseréje miatt.

Verőfényes idő fogadta a mezőnyt a texasi időmérőn. Ami már a kvalifikáció előtt biztos volt, hogy a monacóit 10, míg Alonsót, Zhout és Perezt 5 hellyel hátrébb sorolják majd a rajtrácson.

Már a Q1-ben lehetett érezni, hogy Sainz nagyon elkapta a fonalat, közel fél másodpercet adott kollégájának, míg Verstappen alig valamivel maradt el a másodiktól. De nézzük a kiesőket. Nem meglepetésre, inkább csalódásra hazai pályán az új főszponzor bejelentése után búcsúztak a Haasok és Latifi, viszont váratlanul, de sem Ricciardo, sem Ocon nem abszolválta az első kört.

A folytatásban fordult a kocka, ezúttal a Leclerc-Verstappen páros volt a leggyorsabb és Sainz követte őket. Az első hatosban olyan nevetek találunk még, mint Russell, Hamilton és Perez. Alonso lett a középmezőny legjobbja, őt Stroll, Bottas és Norris követte. Utóbbi csak annak köszönheti a továbbjutását, hogy Zhou körét elvették, mert nem tartotta be a pályahatárokat. A vert mezőnybe ezúttal Albon, Vettel, a panaszkodó Gasly, az említett kínai pilóta és Tsunoda csatlakozott.

A záró etap első próbálkozásait Leclerc indította a legjobban, másfél tizedet adott kollégájának, míg Hamilton csúszott be a harmadik helyre igaz, Verstappen használt abroncsokon volt kint még ekkor.

A záró szakaszra viszont mindenki a friss Pirellikkel gurult ki. Az élmenők mind javítottak, de a legtöbbet Sainz tudta, aki 65 ezredes előnnyel zsebelte be az első helyet Leclerc elől, Verstappen is összesen 92 ezreddel lemaradva lett harmadik. Perezé lett a negyedik pozíció, a Mercedes Hamilton révén az ötödik, míg Russellel a hatodik helyre csúszott vissza. Stroll hozta ezúttal a követőket a hetediken, mögötte Norris zárt, míg Alonso és Bottas tette teljessé a top 10-et. A büntetések révén a kanadai astonos lett az időmérő egyik nagy nyertese, a vasárnap magyar idő szerint 21-kor induló futamon az ötödik helyről startolhat majd.

Fotó: Facebook

Kapcsolódó cikkek

Teszt Verdák

Kisautó, másként-Toyota Yaris Hybrid Premiere Edition 130 LE

Ritka az olyan modellfrissítés, amikor inkább a tartalom változik, nem a külső. A Toyota viszont épp így fejlesztett, új hibridhajtás került a Yarisba! 2019-ben mutatkozott be a japánok 1999-es születésű kisautója, a Toyota Yaris negyedik generációja. A modell nagyon jól megvolt az elmúlt években, melyet jól mutat, hogy szegmensében Európa legnépszerűbb autójának mondhatja magát. A […]

Olvass tovább
Hírek Nagyvilág Verdák

A DS AUTOMOBILES FELFEDI KÖVEKEZŐ MODELLJE NEVÉT ÉS BELSŐ HANGULATÁT

• A DS Automobiles következő kreációjának neve DS N°8. • Ez az elnevezés új stratégiát takar, melynek keretében egy olyan, 100%-ban elektromos modell mutatkozik be, amely határozottan a luxus világába tartozik. • A DS N°8 felfedi műszerfala dizájnját. DS N°8 : a DS Automobiles új generációja Néhány héttel zászlóshajójának leleplezése előtt a DS Automobiles új […]

Olvass tovább
Hírek Itthonról Verdák

Már rendelhető Magyarországon az új Opel Grandland

Az induló ár hibrid hajtással 12.490.000 forint Az Opel új zászlóshajója januárban érkezik a márkakereskedésekbe Rendelhető teljesen elektromos változat 17.990.000 forinttól és plug-in hibrid 15.990.000 forintos induló áron Budapest/ A teljesen új alapokra épülő Opel Grandland megérkezett Magyarországra. A márka legújabb és legnagyobb szabadidő autóját június közepén Budapesten már megmutattuk. Azóta néhány teszt is megjelent […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom