Folytatódott Alonso pechszériája

Számos technikai gond, balul elsült safety-caros fázisok, és sorolhatnánk még az eseteket, ami Fernando Alonsóval történt az idei F1-es szezonban. A kétszeres világbajok szerencsétlen sorozat az Osztrák Nagydíjon is folytatódott, de még így is sikerült pontot szereznie.

Az időmérőn ugyan a 9. helyet szerezte meg, a szabadedzéseken rendre az első tízben szerepelt, a sprintfutam előtt 5 perccel viszont leállt az autója, és el sem tudott indulni. Ez garantáltan a rajtrács végét jelentette a főfutamon. Az Alpine pilótája ekkor elmondta, hogy vége a hétvégéjének, mivel nagyon nehéz előzni az osztrák pályán.

A futamon a legkeményebb keverék került fel az autójára, amivel végig a mezőny hátsó felében tartózkodott. Carlos Sainz alatt megállt a Ferrari, amikor Alonso még csak egyszer volt a boxban, így ezt az alkalmat könnyen ki tudta volna használni a csapat. Éppen Ocon mögött volt a hatodik helyen, amikor gyors kerékcserére hívta ki a csapat.

Ez azonban balul sült el, mivel az egyik kereket nem jól rögzítette a csapat, így még egyszer ki kellett jönnie a boxba. A 12. helyre ért vissza, és parádés vezetéssel meg tudta előzni Albont és Bottast is, így az utolsó pontszerző helyen intették le. Albon és Bottas is gumihátrányba került Alonsóval szemben, így látszólag könnyű volt mindkettőjüket maga mögé utasítania.

A futam után mégsem lehetett elégedett, hiszen Ocon mögött a hatodik helyen végezhetett volna, ami az Alpine-nak is jól jött volna a McLarennel folytatott harcban a konstruktőri negyedik helyért.

Fotó: F1Fansite

Kapcsolódó cikkek

SsangYong Rexton Premium 4WD teszt-Jámbor óriás

Nem sokkal a Tivoli Grand után a márka zászlóshajója, a Rexton is nálunk járt egy teszthét erejéig, így árnyalt képet kaphattunk, mire is képes a koreai gyártó. Talán nem túlzás azt állítani, hogy Rexton maga a SsangYong. Igen, vannak régebbi modellek, mint a Korando, amelyet, már a ’80-as években is gyártottak vagy a Musso pick-up, […]

Olvass tovább

Itthon is megkezdődött a Mercedes-Benz EQS SUV értékesítése

Az EQS SUV a Mercedes-Benz első teljesen elektromos hajtású luxus-SUV modellje, amelynek piacbevezetése most három változattal indul. Az EQS 450+ és az EQS 450 4MATIC 360, az EQS 580 4MATIC pedig 558 lóerőt kínál. A modell bruttó magyarországi alapára 51.686.000 forinttól indul, az álló helyzetből csupán 4,6 másodperc alatt 100 km/h-ra gyorsuló csúcsváltozat alapára pedig […]

Olvass tovább

Tizedik hely ide, megforgás oda, Verstappen győzni tudott

Nem okozott problémát a címvédőnek az ötödik soros rajt. Egy jó taktikával és gumikezeléssel meglepett mindenkit, és először nyert a Hungaroringen. A második helyre nagy hajrában Hamilton érkezett meg, míg a pole-ból induló Russell a harmadik, még dobogós helyet szerezte meg. Száraz pályás gumikon indult el a mezőny a 37-ik Magyar Nagydíjon, de lógott az […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom