Folytatódott Alonso pechszériája

Számos technikai gond, balul elsült safety-caros fázisok, és sorolhatnánk még az eseteket, ami Fernando Alonsóval történt az idei F1-es szezonban. A kétszeres világbajok szerencsétlen sorozat az Osztrák Nagydíjon is folytatódott, de még így is sikerült pontot szereznie.

Az időmérőn ugyan a 9. helyet szerezte meg, a szabadedzéseken rendre az első tízben szerepelt, a sprintfutam előtt 5 perccel viszont leállt az autója, és el sem tudott indulni. Ez garantáltan a rajtrács végét jelentette a főfutamon. Az Alpine pilótája ekkor elmondta, hogy vége a hétvégéjének, mivel nagyon nehéz előzni az osztrák pályán.

A futamon a legkeményebb keverék került fel az autójára, amivel végig a mezőny hátsó felében tartózkodott. Carlos Sainz alatt megállt a Ferrari, amikor Alonso még csak egyszer volt a boxban, így ezt az alkalmat könnyen ki tudta volna használni a csapat. Éppen Ocon mögött volt a hatodik helyen, amikor gyors kerékcserére hívta ki a csapat.

Ez azonban balul sült el, mivel az egyik kereket nem jól rögzítette a csapat, így még egyszer ki kellett jönnie a boxba. A 12. helyre ért vissza, és parádés vezetéssel meg tudta előzni Albont és Bottast is, így az utolsó pontszerző helyen intették le. Albon és Bottas is gumihátrányba került Alonsóval szemben, így látszólag könnyű volt mindkettőjüket maga mögé utasítania.

A futam után mégsem lehetett elégedett, hiszen Ocon mögött a hatodik helyen végezhetett volna, ami az Alpine-nak is jól jött volna a McLarennel folytatott harcban a konstruktőri negyedik helyért.

Fotó: F1Fansite

Kapcsolódó cikkek

Hírek Nagyvilág Verdák

A Lexus az offroadban is utánozhatatlan

A Lexus izgalmas újításokat hozott a 2023-as Specialty Equipment Market Association (SEMA) Kiállításon, bemutatva hat lenyűgöző járművet, köztük a GX minden generációját és a 2022-es LX 600-at. Az offroad örökségét hangsúlyozva a márka vadonatúj 2024 Lexus GX 550 Overtrail+ AAP modellt is megismertette a nagyközönséggel, mely a terepjárók világában új színfoltot jelent. 2022 Lexus GX […]

Olvass tovább
Hírek Nagyvilág Verdák

2024 elején legyártja utolsó dízelmotorját a Volvo

A teljes körű villamosítást célzó, egyértelmű stratégiánk a legambiciózusabb átalakítási tervek közé tartozik, amelyet hagyományos autógyártók megfogalmaztak. Hogy megerősítsük erre vonatkozó szándékainkat, a mai napon, a New York-i klímahéten bejelentettük, hogy 2024 elejével beszüntetjük a dízelmotoros Volvo gépkocsik gyártását. Alig néhány hónap múlva legördül tehát a gyártósorról a legutolsó dízel Volvo; a hagyományos autóipari szereplők […]

Olvass tovább
Hírek Nagyvilág Verdák

Elektromos, innovatív és hatékony: az új Opel Movano új mércét állít

Erős: új villanymotor 200 kW/270 LE teljesítménnyel és 400 Nm forgatónyomatékkal Tele energiával: új, 110 kWh kapacitású akkumulátor, 420 km-es hatótáv (WLTP1), 150 kW-os gyorstöltés Fejlett: új vezetői asszisztensrendszerek, 2-es színtű önvezetési képesség Kényelmes: új műszerfal, 10 colos színes érintőképernyőkkel Karakteres: jellegzetes Opel-orr, és hátsó rész Sokféle: 30 változat, akár 17 m3-es raktérrel és 2 […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom