Folytatódott Alonso pechszériája

Számos technikai gond, balul elsült safety-caros fázisok, és sorolhatnánk még az eseteket, ami Fernando Alonsóval történt az idei F1-es szezonban. A kétszeres világbajok szerencsétlen sorozat az Osztrák Nagydíjon is folytatódott, de még így is sikerült pontot szereznie.

Az időmérőn ugyan a 9. helyet szerezte meg, a szabadedzéseken rendre az első tízben szerepelt, a sprintfutam előtt 5 perccel viszont leállt az autója, és el sem tudott indulni. Ez garantáltan a rajtrács végét jelentette a főfutamon. Az Alpine pilótája ekkor elmondta, hogy vége a hétvégéjének, mivel nagyon nehéz előzni az osztrák pályán.

A futamon a legkeményebb keverék került fel az autójára, amivel végig a mezőny hátsó felében tartózkodott. Carlos Sainz alatt megállt a Ferrari, amikor Alonso még csak egyszer volt a boxban, így ezt az alkalmat könnyen ki tudta volna használni a csapat. Éppen Ocon mögött volt a hatodik helyen, amikor gyors kerékcserére hívta ki a csapat.

Ez azonban balul sült el, mivel az egyik kereket nem jól rögzítette a csapat, így még egyszer ki kellett jönnie a boxba. A 12. helyre ért vissza, és parádés vezetéssel meg tudta előzni Albont és Bottast is, így az utolsó pontszerző helyen intették le. Albon és Bottas is gumihátrányba került Alonsóval szemben, így látszólag könnyű volt mindkettőjüket maga mögé utasítania.

A futam után mégsem lehetett elégedett, hiszen Ocon mögött a hatodik helyen végezhetett volna, ami az Alpine-nak is jól jött volna a McLarennel folytatott harcban a konstruktőri negyedik helyért.

Fotó: F1Fansite

Kapcsolódó cikkek

Hírek Nagyvilág Utcán Verdák

A Honda a Milánói divathéten mutatja be fenntartható, környeztebarát járműtervezési koncepcióját

• A Honda – a SUSTAINA-C Concept és Pocket Concept mellett – a Honda SH125i Vetróval szemlélteti a fenntartható járműgyártás terén elért eredményeit • Az új alapanyag és az egyedi, festékmentes felületkezelés csökkenti az előállítás CO2-kibocsátását, valamint egyedi megjelenéssel ruházza fel a járműveket • A modellek remekül szemléltetik a Honda „Triple Action to Zero” stratégiáját, […]

Olvass tovább
Teszt Verdák

Arteon-pótló – Peugeot 508 GT PureTech Hybrid 225 teszt

Lassan a Peugeot lesz az egyetlen, aki a középkategóriás üzleti szedánra vágyók életét fel tudja pezsdíteni. A Mazda januárban jelentette be, hogy idén tavasszal befejezi a 6-os gyártását, a Volkswagen is csak a kombit hagyja meg az Arteonból. Egy páran még küzdenek ebben a szegmensben, idén jön az új Camry, természetesen négyajtósként, van Superb szedán […]

Olvass tovább
Hírek Nagyvilág Utcán Verdák

A Mazda legtágasabb Európai SUV-ja, a vadonatúj Mazda CX-80 2024. április 18-án mutatkozik be

Három üléssor, mely akár hét utasnak is helyet biztosít Komfort, kényelem és sokoldalúság, Japánban alkotva A Mazda 2024. április 18-án, csütörtökön 12.00 órakor mutatja be a vadonatúj, három üléssoros Mazda CX-80-at. A CX-60 után a CX-80 a második modell, amelyet a Mazda nagy platformjára terveztek – ez a modell a Mazda legtágasabb autója az európai […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom