Formában a legbenzingőzösebb rendezvény a Hungexpon

A Gender Racing Team már hosszú évek óta vesz részt kiállítóként az idén már tizenhatodik alkalommal megrendezett nemzetközi Autó Motor és Tuning Show-n mely mostanra átlagosan több mint ötvenezer nézőt vonz minden évben a nemrég megújult köbányai vásárvárosba.

A hagyományos rendezvényen az idén is többtízezer négyzetméteren találják meg az érdeklődők az autózáshoz bármilyen módon is kötődő szakmai területek különböző kiállítóit, közöttük természetesen az autósport különböző szakágait.

A GRT az idei eseményre a két jelenleg is aktívan használt versenytechnikáját az F4-es Tatuus F4 T014-es Abarth motoros és az F3-as Dallara F313-as TOM’S Toyota motoros autóját hozta el a Hungexpora.

Az érdeklődők az idén az E pavilon 3/B standján találkozhatnak a csapattal és a vasárnapi napon a sokszoros gokart bajnok és a korábban a csapat színeiben az MNASZ Formula Renault Kupa bajnoki címét is elhódító Szabó Nikolas-al is személyesen találkozhatnak a sportág kedvelői.

A csapat számára rendkívül fontosak ezek a megjelenések, hiszen itt egészen más érdeklődői körnek mutathatják be a csapatot és a sportágat. Erről a csapatfőnök Gender Tamás az alábbiakat tartotta fontosnak elmondani:

„ Számunkra sok szempontból kiemelten fontos az AMTS és az ehhez hasonló rendezvények! Egyrészt a támogatók és partnerek megjelenítése szempontjából. Másrészt a sportág és a csapat általános ismertsége növelésének a szempontjából. Egy ilyen rendezvénye sok tízezer autózáshoz kötődő, az autózás, az autósport iránt aktívan érdeklődő ember fordul meg. A Gender Racing mindig is az egyik alap küldetésének tartotta a sportágunk általános népszerűsítését is. Ráadásul azt gondolom, hogy az autósportban a formula autózás az talán a legkülönlegesebb, legmisztifikusabb ág, melynek csúcsán nem véletlenül áll ott hosszú évtizedek óta az autósport csúcskategóriája a Forma1. Az ilyen és hasonló rendezvényeken ehhez a kicsit misztfifikus világhoz tudjuk közelebb juttatni az autósport rajongókat és betekintést engedni a sportág kulisszái mögé. Ezek a rendezvények a sportutánpótlás szempontjából is kiemelten fontosak, hiszen a sportutánpótlás nem csak az új sportolók versenyzők, hanem a további nézők, rajongók bevonásáról is szól. Egy ilyen nagyszabású esemény kimondottan alkalmas arra, hogy további potenciális rajongókat csábítsunk el a versenypályák szélére! Úgyhogy korosztálytól függetlenül ezúton is buzdítom az autósport iránt picit is érdeklődőket, hogy látogassanak ki a hétvégén a Hungexpora és a sok érdekes látnivaló mellett kicsit kóstoljanak bele a mi csodálatos sportágunk hangulatába, nézzék meg közelebbről az imádott versenygépeinket, találkozzanak csapatunkkal, versenyzőnkkel most a hétvégén a Hungexpon és később akár a versenypályák szélén!

Kapcsolódó cikkek

Hírek Itthonról Motor Motorsport

Teljes siker a magyar MotoGP-pályán

Kiválóan vizsgázott a Balaton Park Circuit operatív, sportszakmai és egészségügyi csapata a versenypálya első motoros rendezvényén. A MotoGP Magyar Nagydíjára és a World Superbike Magyar Fordulójára készülő BPC utóbbi sorozat és az FIM megfigyelőinek értékelése szerint remekül teljesített a cseh DFRA klubversenyén. 130 motoros rótta a köröket június 21-én és 22-én a Balaton Park Circuiten […]

Olvass tovább
Hírek Nagyvilág Verdák

A MOZI VARÁZSA KERÍTI HATALMÁBA A HONDA KIÁLLÍTÁSI TERÜLETÉNEK LÁTOGATÓIT A GOODWOODI SEBESSÉGFESZTIVÁLON 2025-BEN

• Filmdíszlet által ihletett, megannyi felhasználói élményt tartogató terület ad otthont a Honda teljes termékkínálatának • Bemutatkozik az európai premierjét ünneplő Honda 0 SUV, valamint a Prelude, a Civic Type R Ultimate Edition és egy vadonatúj, teljesen elektromos városi tanulmányautó, a Super EV • Felsorakoznak a márka népszerű motorkerékpárjai is, továbbá számos kétkerekű tanulmánymodell, például […]

Olvass tovább
Hírek Nagyvilág Utcán Verdák

Lexus ES kontra Tesla: hogyan csábítja el a Tesla-hívőket a Lexus új modellje?

A prémium-autógyártás világában nem gyakori, hogy egy márka nyíltan kijelenti: célja a piacvezető vásárlóinak megszerzése. Márpedig a Lexus pontosan ezt tette. A Toyota luxusmárkája az ES modellel nem titkoltan Tesla-vásárlókra vadászik. A célkitűzés megalapozott, hiszen a Lexus nemcsak technológiai fronton erősít, hanem a márkához társított értékeket is ügyesen használja fel. Bár lesz belőle öntöltő hibrid […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom