Ime a Triumph TE-1 projekt végleges prototípusának teszt eredményei

Hivatalosan is lezárult a Triumph TE-1 elektromos fejlesztési projekt. A prototípus végső teszteredményei is nyilvánosságra kerültek, amelyek meghaladják a projekt célkitűzéseit, és bizonyítják ennek az egyedülálló együttműködésnek a hihetetlen sikerét.

A TE-1 jelentősen meghaladja a ma kapható egyenértékű elektromos motorkerékpárok valós hatótávolságát, az éles tesztek és a hivatalos előrejelzések alapján 161 km / 100 mérföldes hatótávolsággal, ami kategóriaelső. A 130 kW (177PS / 175bhp) csúcsteljesítmény hihetetlen gyorsulást biztosít: 3,6 másodperc alatt gyorsul 0-100 km/órára, és kiemelkedő 6,2 másodperc alatt 0-100 km/órára, ami a ma kapható egyenértékű elektromos motorkerékpároknál gyorsabb, 20 perces töltési idővel (0-80%) párosul.

A 220 kg-os súlyával a motor akár 25%-kal könnyebb, mint a hasonló elektromos motorkerékpárok, ami osztályelső teljesítmény-tömeg arányt biztosít.

A Triumph Motorcycles, a Williams Advanced Engineering, az Integral Powertrain Ltd. és a Warwicki Egyetem WMG csoportja közötti egyedülálló együttműködés, amelyet az Innovate UK-n keresztül az Office for Zero Emission Vehicles finanszírozott, azért jött létre, hogy úttörő fejlesztéseket hozzon létre az elektromos motorkerékpárok speciális mérnöki tervezésében és az innovatív integrált technológiai tervezésben.

A kiterjedt éles tesztelési program, amely a motor teljesítményének számos értékelését tartalmazta a országúton és a versenypályán egyaránt, létfontosságú iránymutatást adott a TE-1 prototípus bemutatójármű végleges beállításához és kalibrálásához, amely mostanra elérte valamennyi célját és célkitűzését.

A 4. fázis hivatalos lezárultával a Triumph TE-1 projekt éles tesztelési szakaszában a prototípus bemutató meghaladta a várakozásokat. Hihetetlen eredményeket ért el, teljesítve a projekt összes célkitűzését. Az elektromos motorkerékpárok fejlesztésének és innovációjának felgyorsításával új szabványokat állítva fel az ágazatban, beleértve a végleges akkumulátor teljesítményt és a hatótávolságot.

A projekt során kifejlesztett szakértelem és képességek mostantól megnyitják az utat a Triumph Motorcycles izgalmas elektromos jövője előtt.

Kategóriavezető 161km / 100 mérföldes hatótávolság
A Triumph TE-1 prototípus a ma kapható egyenértékű elektromos motorkerékpárok valós hatótávolságát meghaladva a Williams TE-1 projektben kifejlesztett akkumulátorának energiakapacitása tekintetében a projekt összes célját elérte, a hivatalos tesztek és előrejelzések alapján hihetetlen 161 km / 100 mérföldes hatótávolsággal.

A TE-1 esetében sikeresen megvalósult a regeneratív fékezés, de további optimalizálási lehetőségek, valamint a motor-generátor egység és a sebességváltó nagyobb hatékonysága még tovább javíthatja a hatótávolságot a Triumph elektromos motorkerékpárok jövője szempontjából.

Megváltoztató 20 perces töltési idő
A Triumph TE-1 projekt részeként, a Williams Advanced Engineering (WAE) céggel együttműködve kifejlesztett akkumulátor- és töltési technológiák fejlesztésének eredményeképpen a 20 perces (0-80%-os) töltési idővel sikerült elérni az Innovate UK, a kormány kutatási és innovációs ügynöksége által kitűzött ambiciózus célokat, amely támogatja a vállalkozások által irányított K+F finanszírozást és az Egyesült Királyság üzleti növekedését.

“A WAE örömmel vesz részt ebben az izgalmas programban, amely a TE-1 prototípus kifejlesztésére irányul. A 2018-as koncepció óta minden partner együttműködő, innovatív és szenvedélyes munkával dolgozott a határokat feszegető prototípus életre hívásán. Örömteli, hogy a motorosok pozitív megjegyzéseit halljuk, ami megerősíti, hogy a motor dinamikája összhangban van a Triumph DNS-ével. Ezt támasztotta alá a WAE által gyártott, a kategóriában vezető akkumulátor és vezérlőrendszer, amelyet egy könnyű és integrált csomagban készítettek el. Ez a WAE alaptechnológia lehetővé tette számunkra, hogy túlteljesítsük az akkumulátorral kapcsolatos teljesítmény- és töltési célokat, amelyeket a jövőbeni hajtásláncokban is várunk”.” Dyrr Ardash, a Williams Advanced Engineering stratégiai partnerségekért felelős vezetője.

“Hihetetlenül büszkék vagyunk arra, hogy ilyen pozitív eredményeket oszthatunk meg a Triumph TE-1 projekt befejezésével kapcsolatban, ahol a prototípus demonstrátor számos eredeti célunkat és várakozásunkat felülmúlta. A csapatban mindenki el van ragadtatva a partnereinkkel közösen elért eredményektől, és attól, hogy a projekt eredményei hogyan fognak beépülni a Triumph elektromos jövőjébe”.” Nick Bloor, a Triumph Motorcycles vezérigazgatója.

Kapcsolódó cikkek

A ŠKODA bemutatta a fenntartható mobilitás felé vezető útitervét

Töretlenül folytatja a ŠKODA AUTO a vállalat szén-dioxid-mentesítését, amit „NEXT LEVEL – ŠKODA STRATEGY 2030” koncepciója keretében holisztikus cselekvési tervvel is támogat. Az elektromobilitási átállás felgyorsítása mellett az akkumulátorhajtású elektromos járművek hosszú távon fenntartható előállítása és üzemeltetése áll a középpontban, a kapcsolódó beszállítói láncolatokat is beleértve. Ennek megvalósítása érdekében a ŠKODA továbbra is elkötelezett például […]

Olvass tovább

A Nissan megkezdi vadonatúj modelljének, a teljesen elektromos Townstarnak európai gyártását

Miközben a megújuló energia rajongói világszerte az EV világnapot ünneplik, a Nissan bejelenti a 100%-ban elektromos Townstar gyártását. A jármű új, intelligens energiafelhasználással és akkumulátor-hűtéssel optimalizált elektromos hajtásláncot tartalmaz, amely a kategóriájában kiemelkedő, akár 300 km-es hatótávolságot biztosít. Alig néhány nappal az EV Világnap megünneplése után a Nissan bejelentette, hogy megkezdi a teljesen új és […]

Olvass tovább

2023-ban visszatér a V-Strom 650 Adventure Tourer és újdonságokkal érkezik a Burgman 400

A Suzuki motorkerékpár termékcsaládjában a 2023-as modellek megjelenésének folytatásaként több rendkívül sokoldalú és stílusos motorkerékpár is megjelenik. A kifinomult és praktikus Burgman 400 robogó tökéletes a mindennapi stílusos ingázáshoz, a sokoldalú V-Strom 650 pedig egy jól felszerelt, intelligens tervezésű kalandtúra középkategóriás motorkerékpár. Mind a Burgman, mind a V-Strom 650 valós teljesítményt, kategóriájában vezető építési minőséget […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom