Ime a Triumph TE-1 projekt végleges prototípusának teszt eredményei

Hivatalosan is lezárult a Triumph TE-1 elektromos fejlesztési projekt. A prototípus végső teszteredményei is nyilvánosságra kerültek, amelyek meghaladják a projekt célkitűzéseit, és bizonyítják ennek az egyedülálló együttműködésnek a hihetetlen sikerét.

A TE-1 jelentősen meghaladja a ma kapható egyenértékű elektromos motorkerékpárok valós hatótávolságát, az éles tesztek és a hivatalos előrejelzések alapján 161 km / 100 mérföldes hatótávolsággal, ami kategóriaelső. A 130 kW (177PS / 175bhp) csúcsteljesítmény hihetetlen gyorsulást biztosít: 3,6 másodperc alatt gyorsul 0-100 km/órára, és kiemelkedő 6,2 másodperc alatt 0-100 km/órára, ami a ma kapható egyenértékű elektromos motorkerékpároknál gyorsabb, 20 perces töltési idővel (0-80%) párosul.

A 220 kg-os súlyával a motor akár 25%-kal könnyebb, mint a hasonló elektromos motorkerékpárok, ami osztályelső teljesítmény-tömeg arányt biztosít.

A Triumph Motorcycles, a Williams Advanced Engineering, az Integral Powertrain Ltd. és a Warwicki Egyetem WMG csoportja közötti egyedülálló együttműködés, amelyet az Innovate UK-n keresztül az Office for Zero Emission Vehicles finanszírozott, azért jött létre, hogy úttörő fejlesztéseket hozzon létre az elektromos motorkerékpárok speciális mérnöki tervezésében és az innovatív integrált technológiai tervezésben.

A kiterjedt éles tesztelési program, amely a motor teljesítményének számos értékelését tartalmazta a országúton és a versenypályán egyaránt, létfontosságú iránymutatást adott a TE-1 prototípus bemutatójármű végleges beállításához és kalibrálásához, amely mostanra elérte valamennyi célját és célkitűzését.

A 4. fázis hivatalos lezárultával a Triumph TE-1 projekt éles tesztelési szakaszában a prototípus bemutató meghaladta a várakozásokat. Hihetetlen eredményeket ért el, teljesítve a projekt összes célkitűzését. Az elektromos motorkerékpárok fejlesztésének és innovációjának felgyorsításával új szabványokat állítva fel az ágazatban, beleértve a végleges akkumulátor teljesítményt és a hatótávolságot.

A projekt során kifejlesztett szakértelem és képességek mostantól megnyitják az utat a Triumph Motorcycles izgalmas elektromos jövője előtt.

Kategóriavezető 161km / 100 mérföldes hatótávolság
A Triumph TE-1 prototípus a ma kapható egyenértékű elektromos motorkerékpárok valós hatótávolságát meghaladva a Williams TE-1 projektben kifejlesztett akkumulátorának energiakapacitása tekintetében a projekt összes célját elérte, a hivatalos tesztek és előrejelzések alapján hihetetlen 161 km / 100 mérföldes hatótávolsággal.

A TE-1 esetében sikeresen megvalósult a regeneratív fékezés, de további optimalizálási lehetőségek, valamint a motor-generátor egység és a sebességváltó nagyobb hatékonysága még tovább javíthatja a hatótávolságot a Triumph elektromos motorkerékpárok jövője szempontjából.

Megváltoztató 20 perces töltési idő
A Triumph TE-1 projekt részeként, a Williams Advanced Engineering (WAE) céggel együttműködve kifejlesztett akkumulátor- és töltési technológiák fejlesztésének eredményeképpen a 20 perces (0-80%-os) töltési idővel sikerült elérni az Innovate UK, a kormány kutatási és innovációs ügynöksége által kitűzött ambiciózus célokat, amely támogatja a vállalkozások által irányított K+F finanszírozást és az Egyesült Királyság üzleti növekedését.

“A WAE örömmel vesz részt ebben az izgalmas programban, amely a TE-1 prototípus kifejlesztésére irányul. A 2018-as koncepció óta minden partner együttműködő, innovatív és szenvedélyes munkával dolgozott a határokat feszegető prototípus életre hívásán. Örömteli, hogy a motorosok pozitív megjegyzéseit halljuk, ami megerősíti, hogy a motor dinamikája összhangban van a Triumph DNS-ével. Ezt támasztotta alá a WAE által gyártott, a kategóriában vezető akkumulátor és vezérlőrendszer, amelyet egy könnyű és integrált csomagban készítettek el. Ez a WAE alaptechnológia lehetővé tette számunkra, hogy túlteljesítsük az akkumulátorral kapcsolatos teljesítmény- és töltési célokat, amelyeket a jövőbeni hajtásláncokban is várunk”.” Dyrr Ardash, a Williams Advanced Engineering stratégiai partnerségekért felelős vezetője.

“Hihetetlenül büszkék vagyunk arra, hogy ilyen pozitív eredményeket oszthatunk meg a Triumph TE-1 projekt befejezésével kapcsolatban, ahol a prototípus demonstrátor számos eredeti célunkat és várakozásunkat felülmúlta. A csapatban mindenki el van ragadtatva a partnereinkkel közösen elért eredményektől, és attól, hogy a projekt eredményei hogyan fognak beépülni a Triumph elektromos jövőjébe”.” Nick Bloor, a Triumph Motorcycles vezérigazgatója.

Kapcsolódó cikkek

Hírek Nagyvilág Verdák

Az új BMW 5-ös limuzin már plug-in hibrid hajtáslánc-technológiával is elérhető

A tisztán elektromos meghajtású BMW i5 és a mild-hibrid technológiával felvértezett belsőégésű erőforrásokkal szerelt modellváltozatok után 2023 novemberétől a portfólió az új BMW 530e limuzinnal és az új BMW 550e xDrive limuzinnal bővül. Az új BMW 5-ös limuzin modellpalettáján a hálózatról tölthető hajtáslánc-technológiák immár teljes egészében megtalálhatók. 2023 novemberétől, mindössze néhány héttel a tisztán elektromos […]

Olvass tovább
Hírek Motor Nagyvilág

Az új BMW R 1300 GS

„Az új BMW R 1300 GS modellel újra sikerült meglepni a riválisokat. A motorkerékpárt még gazdagabb anyagfelhasználás, egyszersmind visszafogott komplexitás és tömeg jellemzik. Mindehhez a felhasználási területre összpontosító felszereltség társul, amelynek hatására még látványosabban jut érvényre az, amiről a boxermotoros GS igazából szól. Az új erőforrás mozgatta, egyedülállóan kezes és lenyűgözően motorozható modell mind a […]

Olvass tovább
Hírek Nagyvilág

Megépíti legextrémebb örömautóját a Lexus?

Az LFA óta nem mutatott be olyan teljességgel öncélú, a sofőr korlátokat nem ismerő szórakoztatására tervezett járművet, mint az ROV koncepció. A legújabb fejlemények arra engednek következtetni, hogy a hidrogénmotoros szöcske akár gyártásba is kerülhet – méghozzá inkább előbb, mint utóbb. A Toyota-csoport évzáró sajtótájékoztatóján Akio Toyoda akkori cégelnök egy prototípusokkal zsúfolt színpad előtt köszönti […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom