Ime a Triumph TE-1 projekt végleges prototípusának teszt eredményei

Hivatalosan is lezárult a Triumph TE-1 elektromos fejlesztési projekt. A prototípus végső teszteredményei is nyilvánosságra kerültek, amelyek meghaladják a projekt célkitűzéseit, és bizonyítják ennek az egyedülálló együttműködésnek a hihetetlen sikerét.

A TE-1 jelentősen meghaladja a ma kapható egyenértékű elektromos motorkerékpárok valós hatótávolságát, az éles tesztek és a hivatalos előrejelzések alapján 161 km / 100 mérföldes hatótávolsággal, ami kategóriaelső. A 130 kW (177PS / 175bhp) csúcsteljesítmény hihetetlen gyorsulást biztosít: 3,6 másodperc alatt gyorsul 0-100 km/órára, és kiemelkedő 6,2 másodperc alatt 0-100 km/órára, ami a ma kapható egyenértékű elektromos motorkerékpároknál gyorsabb, 20 perces töltési idővel (0-80%) párosul.

A 220 kg-os súlyával a motor akár 25%-kal könnyebb, mint a hasonló elektromos motorkerékpárok, ami osztályelső teljesítmény-tömeg arányt biztosít.

A Triumph Motorcycles, a Williams Advanced Engineering, az Integral Powertrain Ltd. és a Warwicki Egyetem WMG csoportja közötti egyedülálló együttműködés, amelyet az Innovate UK-n keresztül az Office for Zero Emission Vehicles finanszírozott, azért jött létre, hogy úttörő fejlesztéseket hozzon létre az elektromos motorkerékpárok speciális mérnöki tervezésében és az innovatív integrált technológiai tervezésben.

A kiterjedt éles tesztelési program, amely a motor teljesítményének számos értékelését tartalmazta a országúton és a versenypályán egyaránt, létfontosságú iránymutatást adott a TE-1 prototípus bemutatójármű végleges beállításához és kalibrálásához, amely mostanra elérte valamennyi célját és célkitűzését.

A 4. fázis hivatalos lezárultával a Triumph TE-1 projekt éles tesztelési szakaszában a prototípus bemutató meghaladta a várakozásokat. Hihetetlen eredményeket ért el, teljesítve a projekt összes célkitűzését. Az elektromos motorkerékpárok fejlesztésének és innovációjának felgyorsításával új szabványokat állítva fel az ágazatban, beleértve a végleges akkumulátor teljesítményt és a hatótávolságot.

A projekt során kifejlesztett szakértelem és képességek mostantól megnyitják az utat a Triumph Motorcycles izgalmas elektromos jövője előtt.

Kategóriavezető 161km / 100 mérföldes hatótávolság
A Triumph TE-1 prototípus a ma kapható egyenértékű elektromos motorkerékpárok valós hatótávolságát meghaladva a Williams TE-1 projektben kifejlesztett akkumulátorának energiakapacitása tekintetében a projekt összes célját elérte, a hivatalos tesztek és előrejelzések alapján hihetetlen 161 km / 100 mérföldes hatótávolsággal.

A TE-1 esetében sikeresen megvalósult a regeneratív fékezés, de további optimalizálási lehetőségek, valamint a motor-generátor egység és a sebességváltó nagyobb hatékonysága még tovább javíthatja a hatótávolságot a Triumph elektromos motorkerékpárok jövője szempontjából.

Megváltoztató 20 perces töltési idő
A Triumph TE-1 projekt részeként, a Williams Advanced Engineering (WAE) céggel együttműködve kifejlesztett akkumulátor- és töltési technológiák fejlesztésének eredményeképpen a 20 perces (0-80%-os) töltési idővel sikerült elérni az Innovate UK, a kormány kutatási és innovációs ügynöksége által kitűzött ambiciózus célokat, amely támogatja a vállalkozások által irányított K+F finanszírozást és az Egyesült Királyság üzleti növekedését.

“A WAE örömmel vesz részt ebben az izgalmas programban, amely a TE-1 prototípus kifejlesztésére irányul. A 2018-as koncepció óta minden partner együttműködő, innovatív és szenvedélyes munkával dolgozott a határokat feszegető prototípus életre hívásán. Örömteli, hogy a motorosok pozitív megjegyzéseit halljuk, ami megerősíti, hogy a motor dinamikája összhangban van a Triumph DNS-ével. Ezt támasztotta alá a WAE által gyártott, a kategóriában vezető akkumulátor és vezérlőrendszer, amelyet egy könnyű és integrált csomagban készítettek el. Ez a WAE alaptechnológia lehetővé tette számunkra, hogy túlteljesítsük az akkumulátorral kapcsolatos teljesítmény- és töltési célokat, amelyeket a jövőbeni hajtásláncokban is várunk”.” Dyrr Ardash, a Williams Advanced Engineering stratégiai partnerségekért felelős vezetője.

“Hihetetlenül büszkék vagyunk arra, hogy ilyen pozitív eredményeket oszthatunk meg a Triumph TE-1 projekt befejezésével kapcsolatban, ahol a prototípus demonstrátor számos eredeti célunkat és várakozásunkat felülmúlta. A csapatban mindenki el van ragadtatva a partnereinkkel közösen elért eredményektől, és attól, hogy a projekt eredményei hogyan fognak beépülni a Triumph elektromos jövőjébe”.” Nick Bloor, a Triumph Motorcycles vezérigazgatója.

Kapcsolódó cikkek

Hírek Itthonról Motor

Világritkaságok a Motorkiállítás 2025 – Márkák hétvégéje a Millenárison

Honda NR 750 – 300db készült belőle 1992-ben, egy különleges ovális alakú dugattyú megoldással, ezt a megoldást azóta sem használta egyetlen gyártó sem! A kiállításon megtekinthető motor még a 300 legyártott darabból is kiemelkedik, mert soha nem volt használva. 0km-es, ami rendkívül ritka, ilyenből csupán 1-2 db van a világon. Rendkívül értékessé teszi, hogy még […]

Olvass tovább
Hírek Itthonról Verdák

Elkészült az UNIX-AMTS 2025 nyereményautója!

Idén tavasszal is egy szakavatott csapat által egyedivé varázsolt autó kerül kisorsolásra a látogatók között az UNIX-AMTS zárónapján. A sokéves tradíció és a játék feltételei változatlanok, a fődíj pedig a show történetének eddigi legfiatalabb, legerősebb és legértékesebb nyereményautója! A nemzetközi UNIX – Autó, Motor és Tuning Show (AMTS) szervezői ezúttal sem tértek el a hagyományoktól. […]

Olvass tovább
Hírek Nagyvilág Verdák

A BMW M divízió új biztonsági autót gurít pályára a MotoGP™ thaiföldi szezonnyitó futamán

+++ Az új BMW M5 Touring MotoGP™ Safety Car a kétkerekű versenysportok királykategóriájában dolgozó biztonságiautó-flotta új zászlóshajója +++ A bajor prémiumgyártó a február 28-i hétvégén elrajtoló szezonnyitóig Bangkokban állítja ki az új biztonsági autót +++ A MotoGP™ 2025-ös idénye egy rendkívül látványos, innovatív hétvégével vette kezdetét: a kétkerekű versenysportok királykategóriája Thaiföld fővárosába utazott, a sorozat […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom