Kihirdették a Honda Customs 2022 győztesét

  • A Maanboard a szardíniai Motocicli Audaci munkatársainak stílusérzékét és szaktudását dicséri
  • A dobogó második és harmadik helyét az angol 5Four Honda Rebel Street, illetve a portugál Lucy szerezte meg
  • A Hondacustoms.com honlapon meghirdetett közönségszavazáson több mint 8000 felhasználó adta le voksát a 10 legjobb Rebel-átépítés valamelyikére
  • A 10 különleges motorkerékpárt a biarritzi Wheels and Waves fesztiválon mutatták be
  • A győztesnek járó trófeáért angol, francia, olasz, portugál és spanyol motorépítők küzdöttek

Igazán büszkék lehetnek a szardíniai székhelyű Motocicli Audaci szakemberei, a Honda ugyanis bejelentette, hogy az általuk megálmodott és épített, Maanboard fantázianevű Honda CMX500 Rebel kapta a legtöbb voksot a 2022-es Honda Customs motorépítő-versenyen.

A Hondacustoms.com honlapon meghirdetett közönségszavazáson több mint 8000 felhasználó véleményezte – like vagy dislike formájában – a 10 legjobb CMX500- és CMX1100-átépítést, ami már önmagában jól mutatja, milyen nagy volt az érdeklődés az angol, francia, olasz, portugál és spanyol alkotók gépei iránt. A tíz különleges motorkerékpárt a biarritzi Wheels & Waves fesztiválon mutatták be júliusban, az első három helyezett 5175, 4823 és 4335 lájkot gyűjtött, ami annyit tesz, hogy a látogatók 63, 59, illetve 53 százalékának tetszett az adott modell.

A Motocicli Audaci szakemberei a harmincas évek homokfutóinak emlékét elevenítették fel. Álomszép gépüket egyebek mellett Springer villa, 19”-os, küllős kerékgarnitúra és a rozsdamentes acélból készülő, SC-Project dobban végző kipufogórendszer teszi különlegessé. Szemet gyönyörködtető az üzemanyagtartály – aranyszínű levelekkel díszített – Candy Blue fényezése is, akárcsak a megemelt kormány, a speciális faridom és az új, bőrkárpitozású ülés.

Nem sokkal lemaradva, másodikként végzett az angol Guy Willison által épített 5Four Honda Rebel Street, ami csontfehér-gyöngyházpiros fényezésével, küllős kerekeivel és rozsdamentes acélból készülő rajttáblájával legalább annyira feltűnő, mint a művész korábban bemutatott CB1000R- és CB1000RS-átépítése.

A portugál Honda Garonda márkakereskedés arany-fehér Lucyjét a hatvanas évek végén-hetvenes évek elején forgalmazott CB175 ihlette, s éppúgy CMX500-alapra épül, mint az első és a második helyezett.

A 2017-ben bemutatott Rebel Európa-szerte roppant népszerű, 2021-ben a legnagyobb példányszámban eladott custom motorkerékpár volt az öreg kontinensen, s ezt a titulusát 2022 eddig eltelt hónapjaiban is megőrizte. Sikere nem véletlen, hiszen 500 és 1100 cm3-es változata egyaránt tökéletes alap a motorépítőknek.

Akik kíváncsiak az indulókra és a díjazottakra, feltétlenül keressék fel az – angol, francia, német, olasz, portugál és spanyol nyelven olvasható – Honda Customs honlapot a www.hondacustoms.com címen! A weboldal arra is lehetőséget ad, hogy a motorokról készült felvételeket háttérképként letöltsék, illetve a különféle közösségi oldalakon megosszák a látogatók.

Kapcsolódó cikkek

Hírek Nagyvilág

Különleges négykerékhajtással érkezik az akkumulátoros elektromos Lexus SUV

A hamarosan a márkakereskedésekbe is megérkező vadonatúj Lexus RZ a második akkumulátoros elektromos modell az Európában évek óta 99%-ban öntöltő hibrid elektromos autókat értékesítő Lexus kínálatában, egyben az első olyan modell, amelyet a környezettudatos japán luxusautógyártó dedikáltan akkumulátoros elektromos autók számára kifejlesztett padlólemezére épül. A modellben bemutatkozó különleges, az első és a hátsó e-Axle egységek […]

Olvass tovább
Hírek Nagyvilág

Ezzel a tanulmánnyal emlékezik meg a Porsche a sportautózás elmúlt 75 évéről

Ha Porsche, akkor egyértelműen mindenkinek a kiváló sportkocsik ugranak be. Ráadásul ez nem egy újkeletű sztori, hiszen már 75 éve annak, hogy bemutatkozott a 356 Roadster, melyről a gyártó most egy különleges tanulmánnyal emlékezik meg. A Porsche már hosszú évtizedekkel ezelőtt megalapozta a nevét a sportkocsik világában. Viszont azt nagyon kevesen tudják, hogy az igazi […]

Olvass tovább
Hírek Nagyvilág

Nagy autó – kis testben: a Peugeot 106 története

Húsz évvel ezelőtt ért véget egy korszak – pontosabban egy korszakalkotó modell gyártása – a Peugeot-nál. A 106-os több mint tíz éven át tartotta fogva az európai kisautó-vásárlók szívét, karaktere pedig még ugyanannyi ideig határozta meg a márka arculatát. Az 1990-es évek Európájában fénykorukat élték a kisautók. A márkák egymásra licitálva mutatták be modern típusaikat: […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom