Leclerc elismerte, hogy ő hibázott

Furcsa megcsúszással és vezető helyről ért véget Charles Leclerc versenye az F1-es Francia Nagydíjon. Mivel a Ferrari mostanában hajlamos a technikai bakikra, most is sokan azt hitték, hogy a gázpedállal akadt gondja Leclerc-nek, csakúgy, mint az Osztrák Nagydíj utolsó köreiben.

Leclerc azonban tisztázta a dolgot a futamot követően: „Még meg kell néznünk, mi történt, de azt gondolom, hogy az én hibám volt. Túl sokat akartam a külső íven, és talán piszkos lett a gumim, és emiatt csúszhattam meg. Az én hibám, és ha továbbra is elkövetek hasonlókat, megérdemlem, hogy ne nyerjem meg a bajnoki címet.”

„Nagyon magas a színvonal idén, és én is magas szinten versenyzek, de ha hibázok, mindez mit sem ér.” A Ferrari 2022-ben egy nyerő autót épített, amivel valóban fel lehet venni a versenyt a Red Bullokkal és Max Verstappennel. A tabella azonban nem ezt mutatja, hiszen a technikai hibák mellett Leclerc még két futamot is kiemelt, ahol sokkal több pontot szerezhetett volna.

A main kívül Imolában hibázott még: „Túl sok pontot veszítettem. 7-et Imolában, itt 25-öt, mert talán nekünk volt a legerősebb autónk ma is. Így, ha 32 ponttal veszítjük el a bajnokságot a szezon végén, tudni fogom az okát. Ez pedig elfogadhatatlan.”

Az év elején még az Ausztrál Nagydíj után 46 pontos előnnyel várhatta a következő futamot, most azonban 63 egységet kell ledolgoznia Max Verstappennel szemben, ami már több, mint két futamnyi előnyt jelent. A Hungaroringen meglátjuk, izgalmasabb lesz-e a világbajnokság.

Fotó: Scuderia Ferrari Fans

Kapcsolódó cikkek

Hírek Nagyvilág Verdák

A Hyundai INSTER bekerült a 2025-ös Világ Év Autója szavazás hármas döntőjébe

• Következetes elismerés: A Hyundai Motor sorban negyedik évben részesül abban a megtisztelő elismerésben, hogy a Világ Év Autója zsűrije a legjobb három közé válogatja be egy gyártmányát – ezúttal az INSTER-t • Az INSTER tripla dicsősége: Az elektromos városi kisautó (A-BEV) a Világ év autója, a Világ év elektromos járműve, valamint a Világ év […]

Olvass tovább
Teszt Verdák

Erősebb, takarékosabb, nem véletlenül prémium – Lexus UX 300h teszt

Bemutató 2018-ban mutatta be a Lexus a prémium kompakt SUV kategóriában tartozó UX-et, aminek a dizájnja igazi üstökösnek számított akkoriban. 2022-ben az UX kapott egy visszafogott ráncfelvarrást, közben a kínálat gazdagodott egy 100%-ban elektromos változattal, a lényegi változás pedig 2024-ben érkezett, amikor megkapta az ötödik generációs hibrid hajtást. Kicsit megváltozott külső, modernebb belső, fejlett vezetést […]

Olvass tovább
Hírek Nagyvilág Verdák

evolvAD: A Nissan által támogatott kutatási projekt elősegíti az Egyesült Királyság felkészülését az autonóm vezetésre

• Az Egyesült Királyság kormánya által finanszírozott konzorcium projekt továbbfejleszti az autonóm vezetési technológiát és támogatja az ellátási lánc felkészültségét • 100%-ban elektromos Nissan LEAF járművek, élvonalbeli autonóm vezetési technológiával felszerelve, összetett városi lakóövezeti és vidéki utakon tesztelve • Az evolvAD a Nissan által támogatott sikeres kutatási projektekre, a HumanDrive-ra és a ServCity-re épül, biztosítva […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom