Leclerc elismerte, hogy ő hibázott

Furcsa megcsúszással és vezető helyről ért véget Charles Leclerc versenye az F1-es Francia Nagydíjon. Mivel a Ferrari mostanában hajlamos a technikai bakikra, most is sokan azt hitték, hogy a gázpedállal akadt gondja Leclerc-nek, csakúgy, mint az Osztrák Nagydíj utolsó köreiben.

Leclerc azonban tisztázta a dolgot a futamot követően: „Még meg kell néznünk, mi történt, de azt gondolom, hogy az én hibám volt. Túl sokat akartam a külső íven, és talán piszkos lett a gumim, és emiatt csúszhattam meg. Az én hibám, és ha továbbra is elkövetek hasonlókat, megérdemlem, hogy ne nyerjem meg a bajnoki címet.”

„Nagyon magas a színvonal idén, és én is magas szinten versenyzek, de ha hibázok, mindez mit sem ér.” A Ferrari 2022-ben egy nyerő autót épített, amivel valóban fel lehet venni a versenyt a Red Bullokkal és Max Verstappennel. A tabella azonban nem ezt mutatja, hiszen a technikai hibák mellett Leclerc még két futamot is kiemelt, ahol sokkal több pontot szerezhetett volna.

A main kívül Imolában hibázott még: „Túl sok pontot veszítettem. 7-et Imolában, itt 25-öt, mert talán nekünk volt a legerősebb autónk ma is. Így, ha 32 ponttal veszítjük el a bajnokságot a szezon végén, tudni fogom az okát. Ez pedig elfogadhatatlan.”

Az év elején még az Ausztrál Nagydíj után 46 pontos előnnyel várhatta a következő futamot, most azonban 63 egységet kell ledolgoznia Max Verstappennel szemben, ami már több, mint két futamnyi előnyt jelent. A Hungaroringen meglátjuk, izgalmasabb lesz-e a világbajnokság.

Fotó: Scuderia Ferrari Fans

Kapcsolódó cikkek

SsangYong Rexton Premium 4WD teszt-Jámbor óriás

Nem sokkal a Tivoli Grand után a márka zászlóshajója, a Rexton is nálunk járt egy teszthét erejéig, így árnyalt képet kaphattunk, mire is képes a koreai gyártó. Talán nem túlzás azt állítani, hogy Rexton maga a SsangYong. Igen, vannak régebbi modellek, mint a Korando, amelyet, már a ’80-as években is gyártottak vagy a Musso pick-up, […]

Olvass tovább

Itthon is megkezdődött a Mercedes-Benz EQS SUV értékesítése

Az EQS SUV a Mercedes-Benz első teljesen elektromos hajtású luxus-SUV modellje, amelynek piacbevezetése most három változattal indul. Az EQS 450+ és az EQS 450 4MATIC 360, az EQS 580 4MATIC pedig 558 lóerőt kínál. A modell bruttó magyarországi alapára 51.686.000 forinttól indul, az álló helyzetből csupán 4,6 másodperc alatt 100 km/h-ra gyorsuló csúcsváltozat alapára pedig […]

Olvass tovább

Tizedik hely ide, megforgás oda, Verstappen győzni tudott

Nem okozott problémát a címvédőnek az ötödik soros rajt. Egy jó taktikával és gumikezeléssel meglepett mindenkit, és először nyert a Hungaroringen. A második helyre nagy hajrában Hamilton érkezett meg, míg a pole-ból induló Russell a harmadik, még dobogós helyet szerezte meg. Száraz pályás gumikon indult el a mezőny a 37-ik Magyar Nagydíjon, de lógott az […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom