Leclerc elsőséggel, de javuló Mercedesszel indult a Miami hétvége

Napos körülmény fogadta a mezőny tagjait az első Miami Nagydíj nyitó edzésén, ami magyar idő szerint 20:30-kor kezdődött. Az első nekifutásokra nem meglepően a Red Bull-Ferrari párosa adogatta egymásnak a leggyorsabb köröket. Azután jött Tsunoda és a közepeseken magához ragadta a vezetést. A hibák is hamar jöttek, és nem csak a kicsiktől. Verstappen surolta a falat a piros oldalfalú Pirelliken, míg Leclerc és a japán Alpha Tauri-s megforgott a pályán.

Eközben a bokszban majdnem egy kisebb koccanás történt a nagy sietségben, Ocont engedték ki veszélyesen Russell elé. Nem sokkal ezután a Red Bull duója állt az élre Verstappen-Perez sorrendben. Tőlük közepeseken Leclerc tudott jobbat autózni, őt pedig Sainz előzte az elején. A két Mercedes is rákapcsolt féltávnál, Russell nevét a második, míg Hamiltonét az ötödiken olvashattuk.

A pálya egy igen érdekes és szűk szakasza a 13-16-os kanyarok, amik leginkább a bakui kastélyos szakaszra emlékeztetnek. Nem lepődnénk meg, ha valaki odacsapná itt hétvégén. Egyelőre azonban Bottasnak sikerült a falban kikötnie, de nem itt, hanem a pálya egy nagyobb bukóterében csapta falnak az autót. Az edzést piros zászlóval szakították meg. A sorrend ekkor Sainz, Hamilton, Leclerc, Norris és Perez volt a top 5-ben.

Az edzés végére Sainz megpördülése és defektje mellett a jobbnál-jobb idők jelentették az izgalmakat. Végül Leclerc lett a leggyorsabb 1:31-es köridővel, őt némi meglepetésre Russell, Verstappen és Perez követte. Sainz csak a hatodikon végzett Gasly mögött, de Albon, Hamilton, Magnussen és Ricciardo is befért a legjobb tízbe.

Fotó: Instagram

Írta: Sleiher Dávid

Kapcsolódó cikkek

Hírek Nagyvilág Verdák

Motorsportmérföldkő előtt tiszteleg ez a limitált GR Supra

A Toyota idén megépítette századik Toyota GR Supra GT4 versenyautóját. Ennek örömére a Toyota Deutschland egy motorsport ihletésű, limitált szériát készített a közúti alapmodellből, amely a különleges színvilág mellett műszaki tartalmában is közösséget vállal az ügyfél-versenyautóval. A Toyota Gazoo Racing (TGR) 2019 elején kezdte fejleszteni új ügyfél-versenyautóját, és a Toyota GR Supra GT4 alig egy […]

Olvass tovább
Hírek Itthonról Verdák

Villanyhasáb – KIA EV9 hazai sajtóbemutató

Még a tavalyi évben jelentette be a KIA, hogy egy full-size elektromos SUV-val kívánja magát feljebb pozicionálni az autómárkák között, mindez anélkül, hogy egész KIA brandet elvinnék prémium irányba. Ez év végére testet öltött a próbálkozás, a koreaiak bemutatták az EV9-et, a KIA első teljesen elektromos nagy SUV-ját. A bemutatót Szentendrén a nemrég nyílt Daalarne […]

Olvass tovább
Teszt Verdák

Értem már! – Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet MHEV GLX Limited teszt

Furcsa játékokat tud űzni az élet. Vezettem már Ferrari 458 Italia-t, 450 lóerős Ford Mustangot, V6-ossal szerelt Kia Stingert, V8-as G500-as és S500-as Mercit, 400 lovas Audi e-tront, Lexus LC-t és RC F Track Edition-t, 640 lóerősre tuningolt Nissan GT-R is volt már a kezeim között. Viszont nem vezettem még Suzuki Vitarát. Úgy, hogy a […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom