A dél-koreai gyártó nem először dolgozik együtt a neves színésszel, aki filmes és színházi szerepei mellett olyan sorozatokból is ismerős lehet a hazai nézőknek, mint az Aranyélet, a Besúgó vagy a Társas játék. Előző filmjükben Thuróczy koreai nyelvtudását csillogtatta meg, most még ennél is továbbmennek, hiszen a CGI-technológiával készült háromrészes sorozatban a színész „arcát adja” a márkának. Elég csak annyit elárulnunk: meglepő élményben lesz része annak, aki a filmekre kattint.
Ahogy korábban is, a színész most is a SsangYonggal közösen fejlesztette a reklámok koncepcióját, szinte rászabták az ötleteket. „Egyáltalán nem esik nehezemre együtt gondolkodni a márkával, hiszen jelenleg is egy SsangYong Musso Granddal járok, nap mint nap használom, és nem is ez az első modellem a dél-koreai autógyártótól” – számolt be a távol keleti SUV-k iránti elköteleződéséről a színész.
„Bár az 1954-ben alapított SsangYong Dél-Korea legrégebbi autógyára, nagyon fontos, hogy minden piacon a helyi arcokkal dolgozzon együtt, és hazai kreatív potenciált mozgósítson a márka népszerűsítésére” – ismertette a márka tartalomgyártási koncepcióját Oláh Kornél country manager. A szakember hozzátette: „ez annál is fontosabb Magyarországon, mert az elsősorban széles SUV palettájáról ismert márka kiváló ár-érték arányú modelljei egyre népszerűbbek hazánkban, 2022 első felében például megduplázódott az értékesítés volumene a tavalyi évhez képest.”