Martin nem hallgat a Ducati csapatutasítására

Az előző hétvégén a sok nehéz körülmény ellenére is behúzott mindent Jorge Martin, amit csak lehetett (a pole-t kivéve). Ezzel pedig 62 pontos hátrányát 3-ra csökkentette Francesco Bagnaiával szemben, aki így hasonló helyzetbe került, mint Fabio Quartararo a 2022-es esztendőben.

Martin tehát nagyon elkapta a fonalat, és sokan már forma alapján őt kiáltják ki a bajnoki cím legnagyobb esélyesének, annak ellenére, hogy nem gyári motoron ül. Sokakban felmerül az a kérdés is, vajon hagyja-e avagy bele tud-e szólni a Ducati abba, hogy ne gyári versenyző nyerje az egyéni címet.

„Azzal, hogy a Ducati belém is invesztált, bízom benne, hogy ugyanazokat a feltételeket biztosítják majd nekem a bajnoki címért folytatott küzdelemben, mint neki” – kezdte Martin a legjobbakban reménykedve.

Arra a kérdésre, hogy tavaly volt-e csapatutasítás 2022-ben, a Pramac versenyzője a következő választ adta: „Igen, volt. Azt mondták nekünk, hogy óvatosnak kell lennünk, és hogy ne előzzük meg őt (Bagnaia). A szezon nagyon korai szakaszában ezt tiszteletben is tartottuk, és a végén ez befolyásolta a versenyeket.”

„Idén nem volt ilyen, és ha a Ducati valami hasonlót mondana nekem, nem hallgatnék rájuk. Tavaly, amikor már nem volt más választás, segítettek neki, és még nekünk is figyelnünk kellett” – folytatta azzal, hogy állna ő most egy ilyen utasításhoz.

„Jó lenne, ha más is velünk csatázna, de jelenleg nem látok senkit. Ha én nem vagyok ott, hogy felvegyem a harcot vele, nincsen más jelölt. Azzal, hogy legyőztem őt Németországban, látta (Bagnaia), hogy felnőttem hozzá. És azóta is ott vagyok minden hétvégén.”

„Természetesen a célom az, hogy a gyári Ducati ülését megszerezzem, amint lehetséges. Olyan eredményeket érek el, amik magukért beszélnek. Remélem, hogy a Ducati is méltányolja majd ezeket ” – zárta Martin mondandóját.

Legutoljára, 2001-ben Valentino Rossi volt arra képes, hogy nem gyári versenyzőként bajnoki címet nyert a Hondával. Idén is közel vagyunk hozzá, hogy ilyesmi történjen. De vajon tényleg így lesz?

Fotó: MotoGP Media

Kapcsolódó cikkek

Hírek Itthonról Motor

MV Agusta szalonmegnyitó – Tradíció és innováció találkozása a prémium motorozás világában

Budapest, 2024. december 6. – Magyarország motoros közössége egy újabb mérföldkőhöz  érkezett: megnyílt az első hivatalos MV Agusta szalon, amely az olasz márka exkluzív otthona  Budapest szívében. Az MV Agusta, amely tavaly 80 éves fennállását ünnepelte, nem csupán  motorkerékpárokat képvisel, hanem az életérzés, a hagyomány, a versenyek iránti szenvedély,  az olasz formatervezés és a csúcstechnológia […]

Olvass tovább
Hírek Itthonról Motor Utcán

Ünnepélyes megnyitóval indult el a SYM Centrum Magyarországon

Budapest, 2024. november 28. – A Sanyang Motor (SYM), a 70 éves múltra visszatekintő, világszerte elismert tajvani robogómárka, hivatalosan is megérkezett Magyarországra. Az ország vezető motorkerékpár kereskedései közé tartozó KTM Centrum szárnyai alatt működő SYM Centrum célja, hogy a robogókat a kiemelkedő megbízhatóságukkal, modern dizájnjukkal és kiváló ár-érték arányukkal minél több emberhez eljuttassa. A megnyitó […]

Olvass tovább
Motor Női szemmel Teszt

Honda CB650R E-Clutch (2024) teszt – Ismerjük meg az E-Clutch-ot! – Motor&Verda

Az idei szezon egyik legnagyobb újítása a Honda háza táján az E-Clutch volt, mellyel a CBR650R-t és tesztalanyunkat, a CB650R-t ruházták fel. Mindkét motor járt már szerkesztőségünknél a korábbi években, így a teljes ismertetőket már olvashattátok a sport-, valamint a naked kivitelű CB-ről. Jelen cikkben ezért az E-Clutch-ot, annak használatát, valamint előnyeit szeretném részletesen bemutatni […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom