Martin nem hallgat a Ducati csapatutasítására

Az előző hétvégén a sok nehéz körülmény ellenére is behúzott mindent Jorge Martin, amit csak lehetett (a pole-t kivéve). Ezzel pedig 62 pontos hátrányát 3-ra csökkentette Francesco Bagnaiával szemben, aki így hasonló helyzetbe került, mint Fabio Quartararo a 2022-es esztendőben.

Martin tehát nagyon elkapta a fonalat, és sokan már forma alapján őt kiáltják ki a bajnoki cím legnagyobb esélyesének, annak ellenére, hogy nem gyári motoron ül. Sokakban felmerül az a kérdés is, vajon hagyja-e avagy bele tud-e szólni a Ducati abba, hogy ne gyári versenyző nyerje az egyéni címet.

„Azzal, hogy a Ducati belém is invesztált, bízom benne, hogy ugyanazokat a feltételeket biztosítják majd nekem a bajnoki címért folytatott küzdelemben, mint neki” – kezdte Martin a legjobbakban reménykedve.

Arra a kérdésre, hogy tavaly volt-e csapatutasítás 2022-ben, a Pramac versenyzője a következő választ adta: „Igen, volt. Azt mondták nekünk, hogy óvatosnak kell lennünk, és hogy ne előzzük meg őt (Bagnaia). A szezon nagyon korai szakaszában ezt tiszteletben is tartottuk, és a végén ez befolyásolta a versenyeket.”

„Idén nem volt ilyen, és ha a Ducati valami hasonlót mondana nekem, nem hallgatnék rájuk. Tavaly, amikor már nem volt más választás, segítettek neki, és még nekünk is figyelnünk kellett” – folytatta azzal, hogy állna ő most egy ilyen utasításhoz.

„Jó lenne, ha más is velünk csatázna, de jelenleg nem látok senkit. Ha én nem vagyok ott, hogy felvegyem a harcot vele, nincsen más jelölt. Azzal, hogy legyőztem őt Németországban, látta (Bagnaia), hogy felnőttem hozzá. És azóta is ott vagyok minden hétvégén.”

„Természetesen a célom az, hogy a gyári Ducati ülését megszerezzem, amint lehetséges. Olyan eredményeket érek el, amik magukért beszélnek. Remélem, hogy a Ducati is méltányolja majd ezeket ” – zárta Martin mondandóját.

Legutoljára, 2001-ben Valentino Rossi volt arra képes, hogy nem gyári versenyzőként bajnoki címet nyert a Hondával. Idén is közel vagyunk hozzá, hogy ilyesmi történjen. De vajon tényleg így lesz?

Fotó: MotoGP Media

Kapcsolódó cikkek

Hírek Itthonról Motor Motorsport

Visontán küzdenek meg a világ legjobb Supermoto-versenyzői a hétvégén

Július 12-én és 13-án a visontai Black Star Speedway-en kerül sor a Supermoto GP világbajnoki sorozat magyarországi fordulójára, és ebben a szakágban most először rendeznek hazánkban vb-futamot, amelyen a Mátra lábánál a világ legjobbjait láthatja a közönség, köztük négy magyar indulóval. A Supermoto szakág eredetileg az Egyesült Államokból ered, mára azonban világszerte népszerűvé vált a […]

Olvass tovább
Hírek Itthonról Motor Utcán

Bemutatkozott a Suzuki GSX-8T és a GSX-8TT

A Suzuki lerántotta a leplet két vadonatúj modelljéről, a GSX-8T-ről és a GSX-8TT-ről. Mindkét újdonság a neo-retro irányzat jegyében született, formai megoldásaikért a múltba nyúltak vissza, a műszaki tartalom viszont a legmodernebb, hiszen a GSX-8S és GSX-8R alapjaira épülnek. A nagy szilárdságú acél váz, az alumínium lengővilla és a 776 köbcentis, nyomatékos, soros kéthengeres motor […]

Olvass tovább
Hírek Motor Nagyvilág

A vadonatúj GB350S, ahogy még soha nem láthattuk: a Hondacustoms.com 2025-ben is visszatér a Wheels & Waves fesztiválra, hogy a motorépítés művészetét hirdesse

• Az egyedi motorok ünnepére hét országból érkeznek átépített Hondák. Nem kevesebb, mint 11 sorakozik fel belőlük • Az idei viadalon a GB350S-re irányul a rivaldafény • A Honda egy homokból készült GB350S-szoborral is felhívja magára a figyelmet, és tesztmotorozási lehetőséget biztosít a média képviselőinek • A nevezők többek között az Egyesült Királyságból, Franciaországból, Olaszországból, […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom