Martiné a pole, minden bajnokesélyes hibázott

Már a magyar idő szerinti korai harmadik edzésen is zajlottak az események. Az utolsó gyorskörén Francesco Bangaiát és Marc Marquezt is feltartotta Franco Morbidelli. Mindketten a 10-en kívülre csúsztak, Morbidelli pedig dupla hosszúkörös büntetést kapott a futamra. A negyedik gyakorláson gyakorlatilag estek-keltek a versenyzők: a két Pramac Ducati, Marc Marquez és Fabio Quartararo is meglátogatta a sóderágyat. Borzasztó nehezek voltak a körülmények a nagyon forró aszfalt miatt.

Így kezdtek tehát neki a versenyzők a Q1-nek, ahol olyan nevek fordultak meg, mint Francesco Bagnaia, Marc Marquez, Brad Binder, Miguel Oliveira, Jack Miller és Johann Zarco. Nem volt könnyű dolga a bajnokságot vezető Bagnaiának, ha tovább szeretett volna menni a Q2-be.

Az első körök jól sikerültek Bagnaiának, ráadásul csapattársa, Jack Miller volt a második továbbjutó. Nagyon nagy volt a különbség a két gyári Ducati és a többiek között, a harmadik Binder már majdnem 7 tizedet kapott az olasz versenyzőtől. Az utolsó percekben az látszott, hogy a többiek nem tudják felvenni a versenyt a gyári Ducatikkal, de a végén robbantott Marc Marquez, és feljött másodiknak. Miller esett és negyedikként zárt, Bagnaia és Marquez pedig továbbment a legjobbak közé.

A két éllovas közül egyikül sem tudott a pole-ért harcolni egy-egy hiba miatt

A Q2 első köreit a Ducatik kezdték a legjobban: Jorge Martin, Enea Bastianini és Luca Marini kerültek az élre, az első kettő ráadásul a körrekordot is megdöntötte. Bagnaia hatodikként zárta az első etapját, Fabio Quartararo pedig csak a 11. volt az esemény felénél. Francesco Bagnaia esett el a négyes kanyarban, és ezzel vége volt számára az edzésnek. Nemcsak ő, hanem Quartararo is hibázott, de nem esett el a végén.

Aleix Espargaro is elbukta az utolsó körét, Martin a végén pedig óriási pályacsúcsot futott. Az első sorba pedig Bastianini és Marc Marquez állhat fel, a másodikba Bezzecchi, Rins és Marini, a harmadikba pedig Morbidelli, Vinales és Bagnaia kvalifikálta magát.

További eredmények itt.

Fotó: MotoGP Media

Kapcsolódó cikkek

Motor Női szemmel Teszt

Triumph Street Triple 765 RS (2024) teszt – Élmény a köbön – Motor&Verda

Triumph Street Triple motorokkal 2007 óta találkozhatunk utainkon, azonban az évek során rengeteg változáson ment keresztül e típus. A 2019-es év pedig különösen fontos az angol márka életében, ugyanis ekkortól már a fent említett modell szolgáltatja a MotoGP középső kategóriájának, a Moto2-nek a versenygépeket. Ennek ismeretében izgatottan és magas elvárásokkal vártam a lehetőséget, hogy nyeregbe […]

Olvass tovább
Hírek Motor Nagyvilág

Ergonomikusabb, korszerűbb a CMX család, ami jövőre egy új taggal bővül

• Bemutatkozik a gyári custom verzió, a CMX1100 Special Edition Rebel • CMX1100 Rebel és CMX500 Rebel: kényelmesebb ülés- és kormánypozíció • A CMX1100 Rebel estében továbbfejlesztették az erőforrást az alsó és középső fordulatszám-tartományban • Új színek, új stílus jelenik meg a termékcsaládban A Honda örömmel mutatja be a 2025. évi modellkínálatának legújabb megújult tagjait […]

Olvass tovább
Hírek Motor Utcán

A Triumph Motorcycles új Speed ​​Twin 900-at dob ​​piacra 2025-re

A Triumph Speed ​​Twin 900-at 2025-re jelentős frissítésen esett át, beleértve a jelentős stílusfrissítést, a továbbfejlesztett vázat és az extra technológiát. A sokkal modernebb érzetet és erőfeszítés nélküli mozgékonyságot biztosító új Speed ​​Twin 900 most fordított első villákkal és a hozzáillő sportos sár- és villavédőkkel rendelkezik. Hátul az új alumínium lengőkart és a hátul állítható […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom