Második évébe lép a DVSC és a Toyota és Lexus márkák debreceni képviseletét ellátó Road Service Kft. együttműködése

Egy évvel ezelőtt kezdődött Magyarország egyik legpatinásabb sportegyesülete, a 122 éves múltra visszatekintő DVSC, azaz a legendás Loki, és a Toyota és Lexus márkák debreceni képviseletét ellátó ugyancsak nagymúltú, 31 éves Road Service Kft. együttműködése. A most második évébe lévő sikeres partnerség keretében a DVSC mobilitási támogatójaként a Road Service nem kevesebb, mint 19 környezetbarát, öntöltő hibrid elektromos és plug-in hibrid elektromos Toyota és Lexus modellt biztosít a klub futballistái, technikai vezetői és menedzsmentje számára, amelyek július 4-én kerültek ünnepélyes átadásra.

Az egyik legnagyobb múltú, és a hazai és nemzetközi szinten egyaránt egyik legsikeresebb, a Magyar Bajnokságot hét alkalommal megnyerő, hatszoros Magyar Kupa, ötszörös Magyar Szuperkupa és egyszeres Magyar Ligakupa bajnok DVSC számára 2024.07.04-én átadásra került autók között helyet kapott 1 darab öntöltő hibrid elektromos Toyota Yaris, 6 darab öntöltő hibrid elektromos Toyota C-HR, 2 darab öntöltő hibrid elektromos Toyota Corolla Cross, 3 darab öntöltő hibrid elektromos Toyota RAV4 és 7 darab plug-in hibrid elektromos Lexus RX, az azokat használó futballisták között pedig olyan neves sportolók sorakoznak, mint Dzsudzsák Balázs, Megyeri Balázs, Batik Bence, Dusán Lagator vagy épp Thor Úlfarsson.

„Rendkívüli megtiszteltetés, hogy a Toyota és Lexus márkák debreceni képviseletét ellátó Road Service Kft.-vel folytatott sikeres együttműködésünk révén a világ legnagyobb és legzöldebb autógyártójának támogatását tudhatjuk magunk mögött. Az általuk biztosított környezetbarát autók nem csupán a mobilitás terén nyújtanak számunkra felbecsülhetetlen segítséget, hanem a környezettudatosság iránti elkötelezettségünket is kiválóan demonstrálják.” – fogalmaz az együttműködés kapcsán Makray Balázs, a DVSC Futball Zrt. ügyvezetője.

„Kiemelten fontos számunkra, hogy régiónk egyik fontos vállalataként és járműforgalmazójaként, egyben a helyi közösség felelős tagjaként az aktív sportélet támogatásából is kivegyük a részünket. Debrecenben pedig kevés sportegyesület büszkélkedhet olyan múlttal, olyan elkötelezett rajongótáborral, mint az országos szinten is ikonikusnak számító Loki, éppen ezért számunkra is különösen megtisztelő, hogy a DVSC mobilitási partnerei lehetünk. Az pedig külön öröm számunkra, hogy környezetbarát öntöltő hibrid elektromos és plug-in hibrid elektromos autóink használata révén a városunkban hatalmas szeretetnek örvendő futballistáink hozzájárulhatnak a környezettudatosság fontosságának népszerűsítéséhez.” – teszi hozzá az immáron 31 éve hazánk egyik legsikeresebb hazai Toyota márkakereskedésének számító, 5 éve pedig a világ egyik vezető környezetbarát luxusautómárkája, a Lexus észak-kelet-magyarországi képviseletét is ellátó Road Service Kft. képviseletében Illés-Tóth Anita, a Lexus Debrecen márka managere.

„A világ elsőszámú, a társadalmi felelősségvállalást prioritásként kezelő autógyártójaként, valamint az olimpiai, paralimpiai és speciális olimpiai mozgalom mobilitási partnereként a nemzetközi sportélet támogatása terén is aktív Toyota számára különösen fontos a helyi közösségi élet támogatása is, ezért nagy örömmel üdvözöltük a DVSC és a Road Service második évébe lépő együttműködését. A 2008-ban, 2010-ben és 2013-ban egyaránt ’Ichiban’ kiválósági díjjal elismert Road Service első márkakereskedését 31 évvel ezelőtt nyitotta Karcagon, 2005 óta, azaz közel két évtizede azonban a neve Debrecenben is egyet jelent a Toyotával. Idén 5 éve, 2019-ben a több évtizedes legmagasabb színvonalú ügyfélkiszolgálás elismeréseként pedig a Road Service megnyithatta a Lexus Debrecent, és azóta is méltó módon képviseli a világ egyik elsőszámú környezetbarát luxusautómárkáját. Azzal, hogy a még a Toyotánál is 35 évvel idősebb, patinás sportklub, a DVSC mobilitási partnere lesz, és olyan világklasszis sportolók számára biztosít környezetbarát elektrifikált autót, mint például Dzsudzsák Balázs, a Road Service reményeink szerint számos helyi fiatal számára szolgáltat motivációt és inspirációt saját korlátaik legyőzésére és álmaik megvalósítására az aktív sport révén.” – avat be László Richárd, a Toyota Central Europe – Hungary országigazgatója.

Kapcsolódó cikkek

Hírek Itthonról Verdák

A Ford 15. éve piacvezető a haszongépjárművek szegmensében és továbbra is a 3. legnépszerűbb márka Magyarországon a személygépjárművekkel összesített újautó értékesítések piacán 2024-ben

Magyarországon 2024-ben a Ford 14.128 új autó értékesítéssel, 9.3%-os piaci részesedéssel a 3. legkelendőbb autómárkának bizonyult a teljes piacot és összes szegmenst egyben tekintve, stabilan megőrizve ezzel a pozícióját. A Ford Pro üzletága immáron 15. éve töretlenül piacvezető a haszongépjárműveknél hazánkban, 2024-ben a Ford mintegy 27%-os kimagasló piaci részesedéssel, 9253 új haszongépjármű értékesítéssel zárt (beleértve […]

Olvass tovább
Hírek Nagyvilág Verdák

Univerzális csodamotort fejleszt a Toyota

Egy kiváló hatásfokú benzinmotor, amely hibrid modellekbe éppúgy beépíthető, mint sportkocsikba vagy akár versenyautókba, méghozzá akár hosszában, akár keresztben? Ilyen erőforrás ma még nincs, de a Toyota már fejleszti. A 2025-ös Tokiói Autószalon egyik legvadabb látványossága volt a GR Yaris M Concept: egy középmotoros kísérleti jármű, amelynek legfontosabb eleméről, a kétliteres turbómotorról semmi érdemi információt […]

Olvass tovább
Hírek Nagyvilág Verdák

Újabb eladási rekord: a BMW M GmbH tovább halad a siker útján

+++ Értékesítési növekedés már sorozatban tizenharmadik éve +++ 2024-ben világszerte összesen 206 582 darab eladott autó +++ A legkelendőbb modell továbbra is a tisztán elektromos meghajtású BMW i4 M50 +++ Az értékesítési növekedés motorja elsősorban a BMW M2, a BMW M3 Touring és a BMW XM +++ A BMW M GmbH rekordokat döntő utazása folytatódik: […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom