Milleré a pole a trükkös időmérőn

Az időmérő és már a negyedik szabadedzés is úgy zajlott, hogy szemerkélt az eső. Igaz, ez nagy mértékben nem befolyásolta a versenyzőket, mert így is száraz pályára alkalmas gumikkal tudták teljesíteni az edzést. A Q1-ben Jorge Martin és Miguel Oliveira tűntek a legesélyesebbnek. A portugál versenyző elérte a top 10-et a harmadik szabadedzésen, de elvették a körét, így Franco Morbidelli mehetett tovább közvetlen a Q2-be.

Jorge Martin és a két VR 46-os Ducati kezdett a legjobban a Q1 első felében. Alex Marquez bukását figyelhettük, miközben Marco Bezzecchi vette át a vezetést. Fabio di Giannantonio és Brad Binder is bejelentkeztek a továbbjutásért, de végül nagyon nehéz dolguk lett. Bezzecchi és Marini volt 1-2-ben, amikor jobban rákezdett az eső, így el is dőlt, kik mehettek tovább a Q2-be.

A második szakaszra már esőgumikon kellett kijönniük a versenyzőknek, páran próbálkoztak slickeken, és úgy tűnt elsőre, ők jártak jól. Miguel Oliveira ugyanis messze a legjobb időt futotta a többiekhez képest. A pálya állapota javult és a versenyzők abroncsai is melegedtek, így folyamatosan változott az állás. 6 perccel a vége előtt Miller, Oliveria és Bezzecchi álltak az élen, de még nagyon sok volt hátra.

A pole végül Jack Milleré lett Francesco Bagnaia és Enea Bastianini előtt. Marco Bezzecchi, Maverick Vinales és Johann Zarco kvalifikálta magát a második sorba, Marini, Quartararo és Aleix Espargaro pedig a harmadikba. Bagnaia 2. helye elveszik, mivel 3 helyes rajtbüntetést hozott az egyik szabadedzésről, így az ötödik rajthely az övé. Folytatás a versennyel.

További eredmények itt találhatók.

Fotó: MotoGP Media

Kapcsolódó cikkek

Hírek Motor Nagyvilág

A EUROPEAN HARLEY OWNERS GROUPTM RALLY 2025-BEN IS VISSZATÉR, MÉGHOZZÁ HORVÁTORSZÁGBA

A Harley-Davidson® örömmel jelenti be, hogy a European Harley Owners Group (H.O.G.) évente megrendezésre kerülő, hatalmas érdeklődéssel várt 31. Harley Owners Group (H.O.G.) Rally-nak 2025. június 12-15. között a horvátországi Medulin ad otthont. Az Európai H.O.G. Rally minden évben más-más helyszínre költözik, ezzel is erősítve a közösség nemzetköziségét. A rendezvény résztvevői -vagyis a Harley-Davidson egyedülálló […]

Olvass tovább
Motor Női szemmel Teszt

Yamaha XSR900 GP (2024) teszt – Múltidéző GP-motor – Motor&Verda

A 2024-es évre piacra dobták a hangvillások a csupasz XSR900-as idomos, sportmotor változatát, az XSR900 GP-t. 5 398 000 Ft-os listaára majd’ egymillió forinttal drágább, mint a naked modellé – azonban ennek megfelelően a tulajdonságaikban, felszereltségükben is jelentős különbségeket vélhetünk felfedezni. Külső Természetesen a legfeltűnőbb változás a design és az idomok tekintetében érhető tetten. A […]

Olvass tovább
Hírek Motor Utcán

Stílusát, teljesítményét és használati értékét illetően is szintet lépett Európa legnagyobb példányszámban eladott túramotorja, a Honda NT1100

A 2025-ös modellváltozat átrajzolt idomokkal és jellegzetesebb sziluettel érkezik a márkakereskedésekbe Az új, nagy erejű nappali menetfényekkel (DRL) és integrált irányjelzőkkel kiegészített fényszóró egyedi megjelenéssel ruházza fel a típust Jelentős erő- és nyomatéknövekedés a középső fordulatszám-tartományban, így még jobb teljesítményt nyújt mindenes szerepkörben Az elektronikus szabályozású SHOWA EERA™ (Showa Electronically Equipped Ride Adjustment) futómű új […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom