Milleré a pole a trükkös időmérőn

Az időmérő és már a negyedik szabadedzés is úgy zajlott, hogy szemerkélt az eső. Igaz, ez nagy mértékben nem befolyásolta a versenyzőket, mert így is száraz pályára alkalmas gumikkal tudták teljesíteni az edzést. A Q1-ben Jorge Martin és Miguel Oliveira tűntek a legesélyesebbnek. A portugál versenyző elérte a top 10-et a harmadik szabadedzésen, de elvették a körét, így Franco Morbidelli mehetett tovább közvetlen a Q2-be.

Jorge Martin és a két VR 46-os Ducati kezdett a legjobban a Q1 első felében. Alex Marquez bukását figyelhettük, miközben Marco Bezzecchi vette át a vezetést. Fabio di Giannantonio és Brad Binder is bejelentkeztek a továbbjutásért, de végül nagyon nehéz dolguk lett. Bezzecchi és Marini volt 1-2-ben, amikor jobban rákezdett az eső, így el is dőlt, kik mehettek tovább a Q2-be.

A második szakaszra már esőgumikon kellett kijönniük a versenyzőknek, páran próbálkoztak slickeken, és úgy tűnt elsőre, ők jártak jól. Miguel Oliveira ugyanis messze a legjobb időt futotta a többiekhez képest. A pálya állapota javult és a versenyzők abroncsai is melegedtek, így folyamatosan változott az állás. 6 perccel a vége előtt Miller, Oliveria és Bezzecchi álltak az élen, de még nagyon sok volt hátra.

A pole végül Jack Milleré lett Francesco Bagnaia és Enea Bastianini előtt. Marco Bezzecchi, Maverick Vinales és Johann Zarco kvalifikálta magát a második sorba, Marini, Quartararo és Aleix Espargaro pedig a harmadikba. Bagnaia 2. helye elveszik, mivel 3 helyes rajtbüntetést hozott az egyik szabadedzésről, így az ötödik rajthely az övé. Folytatás a versennyel.

További eredmények itt találhatók.

Fotó: MotoGP Media

Kapcsolódó cikkek

Hírek Motor Nagyvilág Utcán

Bemutatkozik a Honda EM1 e

Az EM1 e: a Honda első európai elektromos kétkerekűje. Bemutatkozásával új időszak veszi kezdetét a márka történetében, ugyanis – a tervek szerint – 2025-ig további 10, vagy ennél több elektromos motorkerékpár bevezetését tervezi a vállalat az öreg kontinensen. Az újdonság leleplezésével újabb fontos lépést tesz a Honda céljának megvalósítása felé, miszerint 2040-ig teljes motorkerékpár-kínálatát szeretné […]

Olvass tovább
Férfi szemmel Motor Teszt

Suzuki SV650 – Múltidéző V2

Ebben az évben elsőnek a Suzuki igencsak népszerű, neo-retro, középsúlyú SV-650-ét próbálhattam ki. Ez a frissített modell három színsémában érhető el: Glass Sparkle Black, Solid Iron Grey és Metallic Reflective Blue. Nekem az utóbbi, Metallic Reflective BLue-hoz volt szerencsém és nagyon megtetszett a szolid, de mégis szemet vonzó szín. A roadstert a japán márka ugyan […]

Olvass tovább
Motor Női szemmel Teszt

Suzuki SV650 (2023) teszt – Páratlan páros

Egy kis történelem A Suzuki SV modellek története közel 25 évre nyúlik vissza, ugyanis 1999-ben gurult le a gyártósorról az első példány. Bevált recepten ne változtass – vallja a Suzuki. Egy rövidebb időintervallumot leszámítva – amikor is a Gladius váltotta az SV650-t a 2010-es években – valóban a jól megszokott megnevezéssel, formával találkozhatunk. Ténylegesen csak […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom