Milleré a pole a trükkös időmérőn

Az időmérő és már a negyedik szabadedzés is úgy zajlott, hogy szemerkélt az eső. Igaz, ez nagy mértékben nem befolyásolta a versenyzőket, mert így is száraz pályára alkalmas gumikkal tudták teljesíteni az edzést. A Q1-ben Jorge Martin és Miguel Oliveira tűntek a legesélyesebbnek. A portugál versenyző elérte a top 10-et a harmadik szabadedzésen, de elvették a körét, így Franco Morbidelli mehetett tovább közvetlen a Q2-be.

Jorge Martin és a két VR 46-os Ducati kezdett a legjobban a Q1 első felében. Alex Marquez bukását figyelhettük, miközben Marco Bezzecchi vette át a vezetést. Fabio di Giannantonio és Brad Binder is bejelentkeztek a továbbjutásért, de végül nagyon nehéz dolguk lett. Bezzecchi és Marini volt 1-2-ben, amikor jobban rákezdett az eső, így el is dőlt, kik mehettek tovább a Q2-be.

A második szakaszra már esőgumikon kellett kijönniük a versenyzőknek, páran próbálkoztak slickeken, és úgy tűnt elsőre, ők jártak jól. Miguel Oliveira ugyanis messze a legjobb időt futotta a többiekhez képest. A pálya állapota javult és a versenyzők abroncsai is melegedtek, így folyamatosan változott az állás. 6 perccel a vége előtt Miller, Oliveria és Bezzecchi álltak az élen, de még nagyon sok volt hátra.

A pole végül Jack Milleré lett Francesco Bagnaia és Enea Bastianini előtt. Marco Bezzecchi, Maverick Vinales és Johann Zarco kvalifikálta magát a második sorba, Marini, Quartararo és Aleix Espargaro pedig a harmadikba. Bagnaia 2. helye elveszik, mivel 3 helyes rajtbüntetést hozott az egyik szabadedzésről, így az ötödik rajthely az övé. Folytatás a versennyel.

További eredmények itt találhatók.

Fotó: MotoGP Media

Kapcsolódó cikkek

Hírek Motor Nagyvilág Utcán

Jelentősen megújult és új tagokkal bővült a Honda európai CRF modellcsaládja a 2025-ös modellévre

• A CRF450R-t és a CRF250R-t egyaránt átdolgozták a Honda mérnökei, hogy még gyorsabbak és könnyebben kezelhetőek legyenek a kanyarokban • 70%-ban megújult alumíniumváz új alsó és felső villahíddal • A vadonatúj, 49 mm-es belsőcső-átmérőjű Showa első felfüggesztés minden eddiginél hatékonyabb és kifinomultabb csillapítást garantál, miként a továbbfejlesztett hátsó futómű is elsőrangú • A motort […]

Olvass tovább
Motor Női szemmel Teszt

Honda SH125i Vetro (2024) teszt – Többszörösen zöld – Motor&Verda

A több szempontból is forradalmi megoldásokkal rendelkező Honda SH125i Vetro-val nyitottuk a Motor&Verda 2024-es teszt szezonját. A részletes beszámolóért, technikai megoldásokért és adatokért olvassatok tovább, a videós bemutatóért pedig kattintsatok az alábbi linkre!   Úttörő A címben említett “többszörösen zöld” jelző természetesen nemcsak a motor színére utal, hanem e mellett rengeteg környezetbarát, modern megoldással is […]

Olvass tovább
Hírek Itthonról Motor Utcán

Hamarosan eldől, ki lesz a Tankcsapda előzenekara Budapest legnagyobb belvárosi fesztiválján, a Budapest Open Road Days-en

Összesen 196 zenekar nevezett a Budapest Open Road Days fesztivál „Légy a Tankcsapda előzenekara!” pályázatára. Közép-Európa legnagyobb motoros túrája, az Open Road Tour nyitónapján, május 23-án zajló második élő elődöntő után eldől, hogy a 6 döntős közül ki lesz a Tankcsapda előzenekara június 29-én, a Budapest Open Road Days-en. A Műegyetem rakparton a „Légy a […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom