Moto Guzzi V7 Stone Special

Egyedi sorozattal lepte meg a rajongóit a sas emblémás olasz márka. A merész, hiteles karakterrel rendelkező a Moto Guzzi V7 mindig is a testreszabás alapjául szolgált. Az évek során a tulajdonosok már bizonyították, hogy számtalan értelmezése volt már ennek a modellnek.

Kevesebb, mint két év telt el a V7-es legújabb generációjának bemutatása óta, és a hatalmas kereskedelmi sikerre tekintettel, Moto Guzzi V7 Stone Special névvel külön kiadást is készítettek, amit a Giornate Mondiali Moto Guzzi kiállításon mutattak be.

Határozottan dinamikus, a Moto Guzzi V7 Stone Special Edition, ezen megszüntették a matt árnyalatokat, és a V7-es család legkorszerűbb változata különleges Shining Black árnyalatban pompázik. A tankon a stílust idéző ​​grafika és piros részletek bővítik az Eagle márka legsportosabb modelljét. A sport attitűdöt tovább emeli a pirosra festett lengéscsillapító rugók és a nyereg kontrasztos piros varrása.

A kormány kiemelőn egy tábla jelzi, hogy a vezető egy különleges kiadáson ül. Az egyediséget tovább fokozza a kormányvégre került visszapillantó tükrök is, amelyek még áramvonalasabb és dinamikusabb profilt adnak, emellett a feketére eloxált alumínium tanksapka is egyedi. A különleges színekből még a 850-es hengereire is jutott, a vadonatúj, grafit színű burkolatok és feketére eloxált fojtószelepház-védő alumínium borítás is eltér a széria váltotzattól.

Az „izmosabb” megjelenést Arrow kipufogórendszer hangsúlyozza, amelyeknek köszönhetően a Moto Guzzi V7 Stone Special Edition teljesítménye javult, mind a teljesítmény tekintetében, amely 48-ról 49 kW-ra (66,5 lóerő) emelkedett 6700-as fordulatszámon, és a maximális nyomaték 73-ról 75 Nm-re nőtt 4900-as fordulatszámon.

Az Arrow kipufogók ezen a Special kiadáson mutatkoznak be, később minden Moto Guzzi V7-es motorkerékpárhoz kapható lesz tartozékaként.

Kapcsolódó cikkek

GP versenyzőktől, versenyzőkről (hírek és nyilatkozatok) Moto GP Motor

Pedrosa elárulta a Ducati fő erejét

A 2022-es szezonban a Ducati mindent megnyert a MotoGP-ben, amit lehetett: az egyéni, a csapat- és a gyártói világbajnoki címet is elhódította. Az kétségtelen, hogy az olasz gyártó  a többi fölé nőtt az utóbbi években, és ezúttal a Yamaha és Fabio Quartararo sem tudott mit tenni Francesco Bagnaia második féléves hajrájával. A KTM fejlesztő- és […]

Olvass tovább
Férfi szemmel Motor Teszt

Suzuki V-Strom 650 XT (2021) – Túrára termett

A Suzuki V-Strom 650 XT vitathatatlanul egy olyan motorkerékpár, amelyre szükségünk lesz, akár a városban van dolgunk, akár huzamosabban autópályán haladnánk vagy egy felfedezetlen ösvényt hódítanánk meg. Ez a kalandmotor kategóriába sorolt gép (amely véleményem szerint nem igazán kalandmotor) rengeteg mindennel fel van szerelve, hogy túlélje a váratlan helyzeteket és elviselje még az áldatlan szituációkat […]

Olvass tovább
Motor Női szemmel

Suzuki V-Strom 650XT (2021) – Szlovák túra egy egyszerű, de nagyszerű motoron

A Suzuki V-STROM 650XT 2021-es változatát egy több napos túrán volt alkalmunk tesztelni. Szlovákiába utaztunk szeptember végén, és bejártuk a Tátra nagy részét. Három nap és ezer kilométer alatt mindenféle időjárással, útviszonnyal találkoztunk. Színes körülmények között tesztelhettük tehát a Suzuki kisebb köbcentis túramotorját. Ádám cikkében olvashattok a bővebb technikai részletekről, ha pedig a nagytesóra, az […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom