Nehéz időmérő előtt állnak a Hondák

Igaz, addig még van egy harmadik szabadedzés, amin lehet javítani, de csak akkor, ha nem lesz eső. Ha az összetett időket nézzük, jelen állás szerint mindkét Repsol Honda versenyzőnek a Q2-ben is részt kell vennie azért, hogy aztán a Q2-ben harcolhasson. Marc Marquez nagy sebességnél esett el, Pol Espargaro pedig műszaki gonddal küszködött a második gyakorláson.
„Jobban voltam az esés előtt. Meglátjuk holnap, amikor felkelek” – válaszolta Marquez a kérdésre, hogy érzi magát a bukás után. „Összességében elégedett vagyok a nappal, de nem volt itt ideje az esésnek, és nem lehetünk boldogok sem, mivel kicsúsztunk az első 10-ből, ami a célunk volt. Mindenesetre örülnék annak, ha száraz körülmények lennének holnap, és az első tízben lehetnénk. Egy kicsit változtattunk a beállításokon, különösen a második edzésen. Úgy tűnik, hogy magabiztosabb vagyok így a motor elejével. ”
A spanyol versenyző látszólag sokat csúszkált az edzések alatt, ennek okait kezdte el fejtegetni: „Ez inkább a másfajta hátsó gumik miatt lehet. Sokkal kevesebb a tapadásuk és így veszélyesebb is a dolog. Meg kell értenünk, mi okozza a motor hátuljában a csúszkálást. De nem éreztem borzalmasnak, jól tudtam vezetni.”
Csapattársának, Pol Espargarónak is akadt némi gondja a második gyakorlásra, mégis elégedett a nappal: „A reggeli edzésen a piszkos pályán közepes keveréken a legjobb tudtam lenni. Délután pedig top 5, így elégedett vagyok. A motor mindkét keveréken jónak tűnik, viszont az első fékkel gondom volt. Az utolsó kifutásomon konkrétan nem volt első fék, és ideges is voltam, mert ha esik holnap, semmiképp sem leszünk a Q2-ben.”
Fotó: MotoGP Media

Kapcsolódó cikkek

Hírek Motor Motorsport Nagyvilág

A Ducati elkezdte a MotoE motorok gyártását a 2023-as világbajnoki szezonra

Valamivel több mint egy évvel az első Misano-i teszt után, megkezdődött a „V21L” prototípusok gyártása. Decemberben indult a motorok összeszerelése, hogy a 2023-as FIM Enel MotoE világbajnoki kategória számára szükséges 23 gép február közepére elkészüljön. A versenyeken részt vevő 18 motorkerékpár mellett a Ducati öt tartalék géppel látja el a szervezőket. Minden prototípust a Ducati […]

Olvass tovább
Motor Motorsport

Kovács Bálint a Maco Racing Team pilótájaként áll rajthoz az idei EWC-n

A H-Moto Team pilótája pályafutása egyik legaktívabb szezonja előtt áll 2023-ban: a német IDM-ben a BMW gyári pilótájaként áll majd rajthoz a Superbike-ban, míg az endurance-világbajnokság futamain a szlovák Maco Racing Team pilótájaként a királykategóriában. A 21 éves gyorsasági motoros nem titkolt célja a csapattal együtt, hogy idén odaérjen a dobogóra. ovács Bálint pár hete […]

Olvass tovább
GP versenyzőktől, versenyzőkről (hírek és nyilatkozatok) Moto GP Motor

Espargaro még két évet ad magának

Nem lesz egyszerű dolga a MotoGP versenyzőinek 2023-ban, ugyanis az eddiginél több hétvége mellett bevezették a sprintfutamokat is, ami gyakorlatilag plusz egy fél verseny lesz minden fordulóban. Eddig is megterhelő volt a szezon a versenyzőknek, a fentiek miatt viszont már hatványozottan igaz lesz, hogy brutálisan fittnek kell lenniük minden egyes alkalommal. Aleix Espargaro tavaly harcban […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom