Nehéz időmérő előtt állnak a Hondák

Igaz, addig még van egy harmadik szabadedzés, amin lehet javítani, de csak akkor, ha nem lesz eső. Ha az összetett időket nézzük, jelen állás szerint mindkét Repsol Honda versenyzőnek a Q2-ben is részt kell vennie azért, hogy aztán a Q2-ben harcolhasson. Marc Marquez nagy sebességnél esett el, Pol Espargaro pedig műszaki gonddal küszködött a második gyakorláson.
„Jobban voltam az esés előtt. Meglátjuk holnap, amikor felkelek” – válaszolta Marquez a kérdésre, hogy érzi magát a bukás után. „Összességében elégedett vagyok a nappal, de nem volt itt ideje az esésnek, és nem lehetünk boldogok sem, mivel kicsúsztunk az első 10-ből, ami a célunk volt. Mindenesetre örülnék annak, ha száraz körülmények lennének holnap, és az első tízben lehetnénk. Egy kicsit változtattunk a beállításokon, különösen a második edzésen. Úgy tűnik, hogy magabiztosabb vagyok így a motor elejével. ”
A spanyol versenyző látszólag sokat csúszkált az edzések alatt, ennek okait kezdte el fejtegetni: „Ez inkább a másfajta hátsó gumik miatt lehet. Sokkal kevesebb a tapadásuk és így veszélyesebb is a dolog. Meg kell értenünk, mi okozza a motor hátuljában a csúszkálást. De nem éreztem borzalmasnak, jól tudtam vezetni.”
Csapattársának, Pol Espargarónak is akadt némi gondja a második gyakorlásra, mégis elégedett a nappal: „A reggeli edzésen a piszkos pályán közepes keveréken a legjobb tudtam lenni. Délután pedig top 5, így elégedett vagyok. A motor mindkét keveréken jónak tűnik, viszont az első fékkel gondom volt. Az utolsó kifutásomon konkrétan nem volt első fék, és ideges is voltam, mert ha esik holnap, semmiképp sem leszünk a Q2-ben.”
Fotó: MotoGP Media

Kapcsolódó cikkek

Hírek Motor Nagyvilág

A HARLEY-DAVIDSON® 2025-ÖS MODELLJEI ELÉRHETŐEK A HIVATALOS KERESKEDÉSEKBEN

MILWAUKEE (2025. január 2.) – A Harley-Davidson® bemutatta a 2025-ös motorpaletta első modelljeit a H-D.com weboldalon, amelyek már megvásárolhatók a hivatalos Harley-Davidson® márkakereskedésekben világszerte. Új szolgáltatás került bevezetésre, a Harley-Davidson® Factory Custom Paint & Graphics, amely exkluzív festési és grafikai dizájnokat kínál egyes modellekhez. A 2025-ös motorok további újdonságait, köztük a limitált szériás Custom Vehicle […]

Olvass tovább
Motor Női szemmel Teszt

Suzuki Avenis 125 (2024) teszt – Kis robogó, nagyvárosi kalandokra – Motor&Verda

Robogózni jó dolog! Praktikus, gyors, olcsó és pofonegyszerű… nagyvárosban pedig főleg nyerő választás! 2024-es szezonunk lezárásaként egy nyolcadliteres robogót tesztelhettünk, a Suzuki Avenis 125 személyében. Ha a videós bemutatóra is kíváncsiak vagytok, kattintsatok a lenti képre!  Kicsi kerekek és szuper lámpák Egy dolog biztos: az Avenis kitűnik a tömegből. Extrém külsejével, fiatalos-sportos dizájnjával azonnal felkelti […]

Olvass tovább
Motor Női szemmel Teszt

Honda NX500 (2024) teszt – Praktikus társ, bármerre jársz – Motor&Verda

A Honda mérnökei a 2024-es évre megújult külsővel és elnevezéssel ruházták fel a korábbról CB500X-ként ismert kétkerekűt. Az NX500 alapjait tekintve azért továbbra is az elődeire hajaz, erőforrását, felfüggesztését és fékeit nem, vagy csak nagyon minimálisan módosították. A design-nál pedig talán egyetlen fontosabb változás érhető tetten, az új színes, 5 colos TFT kijelző – mely […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom