New Times Racing : Olaszországi edzőtábor MotoGP-s íveken

A New Times Racing pilótái a hosszú hétvégén sem tétlenkedtek, a csapat nagy része ugyanis két olyan olaszországi versenypályán edzett, ahol a MotoGP mezőnye is gyakran tesztel.
A bevezetőben említett mindkét kis és közepes hosszúságú, rafinált vonalvezetéssel bíró aszfaltcsík Emilia-Romagna régióban fekszik. A 635 méter hosszú Galiano Park nem messze Forli településtől található, míg az 1600 méter hosszú Pomposa Circuit Comacchio mellett terül el. Utóbbi különlegessége, hogy hidegben és nedvesebb időjárásban is meglepően tapad, ez a jó minőségű aszfaltozásának köszönhető.


Az NTR pilótáinak vasárnap reggel kezdődött meg a munka a Galiano Parkban, ahol először a vonalvezetéssel ismerkedtek, majd az íveket tökéletesítették pitbike típusú kétkerekűekkel, ugyanis a pontos motorozás alapjait ezekkel a gépekkel lehet a legegyszerűbben begyakorolni. Csapattársaitól eltérően Kecskés Tamás egy Honda NSF 100-assal rótta a köröket, illetve a csapat új tagja, Kun Csaba az új 400-as Kawasakijával ismerkedett össze az egyik délutáni etapban. Mivel még a közös útjuk elején járnak, így Csaba számára fontos volt, hogy lassabb tempónál és technikásabb kanyarokban is próbálgassa, feszegesse a határait. A nap során az edzőjük tanácsait megfogadva körről-körre és etapról-etapra gyorsult mindenki.


Másnap már a Pomposa Circuit depójában készültek fel az aznapi feladatokra. Ott, ahol éppen a Northern Talent Cup-ban versenyző Farkas Kevin is edzett. A csapat többsége ismét a pitbikeok nyergébe pattant, amelyekkel ezúttal a hosszú, gyors egyenesből történő fékezést és tűpontos kanyarodási ívek kivitelezését gyakorolták, a kezelőszervek tökéletes használatának elsajátítása mellett. Mivel a fiatalok nehezen bírtak magukkal, felszínre tört a versenyszellem is, így olykor szándékos versenyhelyzetet teremtettek a versenyszituációk gyakorlására.


„Elégedett vagyok a motorosaink pályán mutatott teljesítményével. Nem voltak esések, sem technikai problémák. Murphy azért ezúttal is munkálkodott, szóval kisebb nehézségekkel meg kellett küzdenie a csapatnak, de azokat simán abszolválták. Büszke vagyok a pilótáinkra, akik részt tudtak venni ezen a külföldi edzési lehetőségen, és sikerrel teljesítették a kiadott feladatokat. Úgy gondolom, hogy ismét eredményes és jó hangulatú napokat tudhatunk magunk mögött. Végezetül, szeretném megköszönni szponzorainknak a támogatást.„ – nyilatkozta az NTR vezetője, Csanádi Eszter.

Kapcsolódó cikkek

Hírek Motor Nagyvilág

Végéhez ért a Honda Adventure Roads túrasorozat különleges, marokkói expedíciója, és a Honda bejelentette a következő kaland helyszínét

• Egyedülálló utazás Marokkó lenyűgöző tájain, feledhetetlen útjain és kihívásokkal teli, sivatagos részein • A Honda Adventure Roads 30 résztvevőjét a Honda HRC Dakar Rally csapatának versenyzői segítették a túra során • Az expedíció legizgalmasabb pillanatait megörökítő videók a Honda hivatalos Youtube-csatornáján tekinthetőek meg • A 2025-ös Honda Adventure Roads túra ismét elképesztően izgalmasnak ígérkezik: […]

Olvass tovább
Hírek Motor Nagyvilág Utcán

Városi mobilitás: Új belépő szintű robogó a Yamahától

Az új Yamaha RayZR 125 a Yamaha városi mobilitási kínálatának új sztárja. A mindössze 99 kilogrammos tömegével (üzemanyaggal feltankolva és menetkészen) a RayZR igazi könnyűsúlyú, és az eddigi legkönnyebb 125 cm3-es Yamaha. A D`Elight robogónál is 3 kg- mal könnyebb. A mindössze 1298 mm-es tengelytávnak és a rövid áttételnek köszönhetően praktikus és jól manőverezhető a […]

Olvass tovább
Motor Női szemmel Teszt

Kawasaki Versys 1000 SE (2024) teszt – A zöld óriás

Új márkát köszönthetünk tesztmotoros palettánkban a Kawasaki személyében. Ráadásul nem is kis fejszébe vágtuk fejszénket, ugyanis rögtön egy “fullextrás” ezres Versys-t kaptunk egy hosszú hétvégére az Ivanics Motor jóvoltából. Kalandjainkról videót is készítettünk, melyet ide kattintva nézhettek meg:   Történelem Idestova 14 éve találkozhatunk utainkon Versys-ekkel: egy kiforrott típusról, technológiáról beszélhetünk tehát. A 650-es modell […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom