New Times Racing : Olaszországi edzőtábor MotoGP-s íveken

A New Times Racing pilótái a hosszú hétvégén sem tétlenkedtek, a csapat nagy része ugyanis két olyan olaszországi versenypályán edzett, ahol a MotoGP mezőnye is gyakran tesztel.
A bevezetőben említett mindkét kis és közepes hosszúságú, rafinált vonalvezetéssel bíró aszfaltcsík Emilia-Romagna régióban fekszik. A 635 méter hosszú Galiano Park nem messze Forli településtől található, míg az 1600 méter hosszú Pomposa Circuit Comacchio mellett terül el. Utóbbi különlegessége, hogy hidegben és nedvesebb időjárásban is meglepően tapad, ez a jó minőségű aszfaltozásának köszönhető.


Az NTR pilótáinak vasárnap reggel kezdődött meg a munka a Galiano Parkban, ahol először a vonalvezetéssel ismerkedtek, majd az íveket tökéletesítették pitbike típusú kétkerekűekkel, ugyanis a pontos motorozás alapjait ezekkel a gépekkel lehet a legegyszerűbben begyakorolni. Csapattársaitól eltérően Kecskés Tamás egy Honda NSF 100-assal rótta a köröket, illetve a csapat új tagja, Kun Csaba az új 400-as Kawasakijával ismerkedett össze az egyik délutáni etapban. Mivel még a közös útjuk elején járnak, így Csaba számára fontos volt, hogy lassabb tempónál és technikásabb kanyarokban is próbálgassa, feszegesse a határait. A nap során az edzőjük tanácsait megfogadva körről-körre és etapról-etapra gyorsult mindenki.


Másnap már a Pomposa Circuit depójában készültek fel az aznapi feladatokra. Ott, ahol éppen a Northern Talent Cup-ban versenyző Farkas Kevin is edzett. A csapat többsége ismét a pitbikeok nyergébe pattant, amelyekkel ezúttal a hosszú, gyors egyenesből történő fékezést és tűpontos kanyarodási ívek kivitelezését gyakorolták, a kezelőszervek tökéletes használatának elsajátítása mellett. Mivel a fiatalok nehezen bírtak magukkal, felszínre tört a versenyszellem is, így olykor szándékos versenyhelyzetet teremtettek a versenyszituációk gyakorlására.


„Elégedett vagyok a motorosaink pályán mutatott teljesítményével. Nem voltak esések, sem technikai problémák. Murphy azért ezúttal is munkálkodott, szóval kisebb nehézségekkel meg kellett küzdenie a csapatnak, de azokat simán abszolválták. Büszke vagyok a pilótáinkra, akik részt tudtak venni ezen a külföldi edzési lehetőségen, és sikerrel teljesítették a kiadott feladatokat. Úgy gondolom, hogy ismét eredményes és jó hangulatú napokat tudhatunk magunk mögött. Végezetül, szeretném megköszönni szponzorainknak a támogatást.„ – nyilatkozta az NTR vezetője, Csanádi Eszter.

Kapcsolódó cikkek

Hírek Motor Nagyvilág Utcán

Bemutatkozik a Honda EM1 e

Az EM1 e: a Honda első európai elektromos kétkerekűje. Bemutatkozásával új időszak veszi kezdetét a márka történetében, ugyanis – a tervek szerint – 2025-ig további 10, vagy ennél több elektromos motorkerékpár bevezetését tervezi a vállalat az öreg kontinensen. Az újdonság leleplezésével újabb fontos lépést tesz a Honda céljának megvalósítása felé, miszerint 2040-ig teljes motorkerékpár-kínálatát szeretné […]

Olvass tovább
Férfi szemmel Motor Teszt

Suzuki SV650 – Múltidéző V2

Ebben az évben elsőnek a Suzuki igencsak népszerű, neo-retro, középsúlyú SV-650-ét próbálhattam ki. Ez a frissített modell három színsémában érhető el: Glass Sparkle Black, Solid Iron Grey és Metallic Reflective Blue. Nekem az utóbbi, Metallic Reflective BLue-hoz volt szerencsém és nagyon megtetszett a szolid, de mégis szemet vonzó szín. A roadstert a japán márka ugyan […]

Olvass tovább
Motor Női szemmel Teszt

Suzuki SV650 (2023) teszt – Páratlan páros

Egy kis történelem A Suzuki SV modellek története közel 25 évre nyúlik vissza, ugyanis 1999-ben gurult le a gyártósorról az első példány. Bevált recepten ne változtass – vallja a Suzuki. Egy rövidebb időintervallumot leszámítva – amikor is a Gladius váltotta az SV650-t a 2010-es években – valóban a jól megszokott megnevezéssel, formával találkozhatunk. Ténylegesen csak […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom