New Times Racing : Olaszországi edzőtábor MotoGP-s íveken

A New Times Racing pilótái a hosszú hétvégén sem tétlenkedtek, a csapat nagy része ugyanis két olyan olaszországi versenypályán edzett, ahol a MotoGP mezőnye is gyakran tesztel.
A bevezetőben említett mindkét kis és közepes hosszúságú, rafinált vonalvezetéssel bíró aszfaltcsík Emilia-Romagna régióban fekszik. A 635 méter hosszú Galiano Park nem messze Forli településtől található, míg az 1600 méter hosszú Pomposa Circuit Comacchio mellett terül el. Utóbbi különlegessége, hogy hidegben és nedvesebb időjárásban is meglepően tapad, ez a jó minőségű aszfaltozásának köszönhető.


Az NTR pilótáinak vasárnap reggel kezdődött meg a munka a Galiano Parkban, ahol először a vonalvezetéssel ismerkedtek, majd az íveket tökéletesítették pitbike típusú kétkerekűekkel, ugyanis a pontos motorozás alapjait ezekkel a gépekkel lehet a legegyszerűbben begyakorolni. Csapattársaitól eltérően Kecskés Tamás egy Honda NSF 100-assal rótta a köröket, illetve a csapat új tagja, Kun Csaba az új 400-as Kawasakijával ismerkedett össze az egyik délutáni etapban. Mivel még a közös útjuk elején járnak, így Csaba számára fontos volt, hogy lassabb tempónál és technikásabb kanyarokban is próbálgassa, feszegesse a határait. A nap során az edzőjük tanácsait megfogadva körről-körre és etapról-etapra gyorsult mindenki.


Másnap már a Pomposa Circuit depójában készültek fel az aznapi feladatokra. Ott, ahol éppen a Northern Talent Cup-ban versenyző Farkas Kevin is edzett. A csapat többsége ismét a pitbikeok nyergébe pattant, amelyekkel ezúttal a hosszú, gyors egyenesből történő fékezést és tűpontos kanyarodási ívek kivitelezését gyakorolták, a kezelőszervek tökéletes használatának elsajátítása mellett. Mivel a fiatalok nehezen bírtak magukkal, felszínre tört a versenyszellem is, így olykor szándékos versenyhelyzetet teremtettek a versenyszituációk gyakorlására.


„Elégedett vagyok a motorosaink pályán mutatott teljesítményével. Nem voltak esések, sem technikai problémák. Murphy azért ezúttal is munkálkodott, szóval kisebb nehézségekkel meg kellett küzdenie a csapatnak, de azokat simán abszolválták. Büszke vagyok a pilótáinkra, akik részt tudtak venni ezen a külföldi edzési lehetőségen, és sikerrel teljesítették a kiadott feladatokat. Úgy gondolom, hogy ismét eredményes és jó hangulatú napokat tudhatunk magunk mögött. Végezetül, szeretném megköszönni szponzorainknak a támogatást.„ – nyilatkozta az NTR vezetője, Csanádi Eszter.

Kapcsolódó cikkek

Hírek Motor Motorsport Nagyvilág

A Ducati elkezdte a MotoE motorok gyártását a 2023-as világbajnoki szezonra

Valamivel több mint egy évvel az első Misano-i teszt után, megkezdődött a „V21L” prototípusok gyártása. Decemberben indult a motorok összeszerelése, hogy a 2023-as FIM Enel MotoE világbajnoki kategória számára szükséges 23 gép február közepére elkészüljön. A versenyeken részt vevő 18 motorkerékpár mellett a Ducati öt tartalék géppel látja el a szervezőket. Minden prototípust a Ducati […]

Olvass tovább
Motor Motorsport

Kovács Bálint a Maco Racing Team pilótájaként áll rajthoz az idei EWC-n

A H-Moto Team pilótája pályafutása egyik legaktívabb szezonja előtt áll 2023-ban: a német IDM-ben a BMW gyári pilótájaként áll majd rajthoz a Superbike-ban, míg az endurance-világbajnokság futamain a szlovák Maco Racing Team pilótájaként a királykategóriában. A 21 éves gyorsasági motoros nem titkolt célja a csapattal együtt, hogy idén odaérjen a dobogóra. ovács Bálint pár hete […]

Olvass tovább
GP versenyzőktől, versenyzőkről (hírek és nyilatkozatok) Moto GP Motor

Espargaro még két évet ad magának

Nem lesz egyszerű dolga a MotoGP versenyzőinek 2023-ban, ugyanis az eddiginél több hétvége mellett bevezették a sprintfutamokat is, ami gyakorlatilag plusz egy fél verseny lesz minden fordulóban. Eddig is megterhelő volt a szezon a versenyzőknek, a fentiek miatt viszont már hatványozottan igaz lesz, hogy brutálisan fittnek kell lenniük minden egyes alkalommal. Aleix Espargaro tavaly harcban […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom