New Times Racing : Olaszországi edzőtábor MotoGP-s íveken

A New Times Racing pilótái a hosszú hétvégén sem tétlenkedtek, a csapat nagy része ugyanis két olyan olaszországi versenypályán edzett, ahol a MotoGP mezőnye is gyakran tesztel.
A bevezetőben említett mindkét kis és közepes hosszúságú, rafinált vonalvezetéssel bíró aszfaltcsík Emilia-Romagna régióban fekszik. A 635 méter hosszú Galiano Park nem messze Forli településtől található, míg az 1600 méter hosszú Pomposa Circuit Comacchio mellett terül el. Utóbbi különlegessége, hogy hidegben és nedvesebb időjárásban is meglepően tapad, ez a jó minőségű aszfaltozásának köszönhető.


Az NTR pilótáinak vasárnap reggel kezdődött meg a munka a Galiano Parkban, ahol először a vonalvezetéssel ismerkedtek, majd az íveket tökéletesítették pitbike típusú kétkerekűekkel, ugyanis a pontos motorozás alapjait ezekkel a gépekkel lehet a legegyszerűbben begyakorolni. Csapattársaitól eltérően Kecskés Tamás egy Honda NSF 100-assal rótta a köröket, illetve a csapat új tagja, Kun Csaba az új 400-as Kawasakijával ismerkedett össze az egyik délutáni etapban. Mivel még a közös útjuk elején járnak, így Csaba számára fontos volt, hogy lassabb tempónál és technikásabb kanyarokban is próbálgassa, feszegesse a határait. A nap során az edzőjük tanácsait megfogadva körről-körre és etapról-etapra gyorsult mindenki.


Másnap már a Pomposa Circuit depójában készültek fel az aznapi feladatokra. Ott, ahol éppen a Northern Talent Cup-ban versenyző Farkas Kevin is edzett. A csapat többsége ismét a pitbikeok nyergébe pattant, amelyekkel ezúttal a hosszú, gyors egyenesből történő fékezést és tűpontos kanyarodási ívek kivitelezését gyakorolták, a kezelőszervek tökéletes használatának elsajátítása mellett. Mivel a fiatalok nehezen bírtak magukkal, felszínre tört a versenyszellem is, így olykor szándékos versenyhelyzetet teremtettek a versenyszituációk gyakorlására.


„Elégedett vagyok a motorosaink pályán mutatott teljesítményével. Nem voltak esések, sem technikai problémák. Murphy azért ezúttal is munkálkodott, szóval kisebb nehézségekkel meg kellett küzdenie a csapatnak, de azokat simán abszolválták. Büszke vagyok a pilótáinkra, akik részt tudtak venni ezen a külföldi edzési lehetőségen, és sikerrel teljesítették a kiadott feladatokat. Úgy gondolom, hogy ismét eredményes és jó hangulatú napokat tudhatunk magunk mögött. Végezetül, szeretném megköszönni szponzorainknak a támogatást.„ – nyilatkozta az NTR vezetője, Csanádi Eszter.

Kapcsolódó cikkek

Hírek Motor Nagyvilág

A HARLEY-DAVIDSON® 2025-ÖS MODELLJEI ELÉRHETŐEK A HIVATALOS KERESKEDÉSEKBEN

MILWAUKEE (2025. január 2.) – A Harley-Davidson® bemutatta a 2025-ös motorpaletta első modelljeit a H-D.com weboldalon, amelyek már megvásárolhatók a hivatalos Harley-Davidson® márkakereskedésekben világszerte. Új szolgáltatás került bevezetésre, a Harley-Davidson® Factory Custom Paint & Graphics, amely exkluzív festési és grafikai dizájnokat kínál egyes modellekhez. A 2025-ös motorok további újdonságait, köztük a limitált szériás Custom Vehicle […]

Olvass tovább
Motor Női szemmel Teszt

Suzuki Avenis 125 (2024) teszt – Kis robogó, nagyvárosi kalandokra – Motor&Verda

Robogózni jó dolog! Praktikus, gyors, olcsó és pofonegyszerű… nagyvárosban pedig főleg nyerő választás! 2024-es szezonunk lezárásaként egy nyolcadliteres robogót tesztelhettünk, a Suzuki Avenis 125 személyében. Ha a videós bemutatóra is kíváncsiak vagytok, kattintsatok a lenti képre!  Kicsi kerekek és szuper lámpák Egy dolog biztos: az Avenis kitűnik a tömegből. Extrém külsejével, fiatalos-sportos dizájnjával azonnal felkelti […]

Olvass tovább
Motor Női szemmel Teszt

Honda NX500 (2024) teszt – Praktikus társ, bármerre jársz – Motor&Verda

A Honda mérnökei a 2024-es évre megújult külsővel és elnevezéssel ruházták fel a korábbról CB500X-ként ismert kétkerekűt. Az NX500 alapjait tekintve azért továbbra is az elődeire hajaz, erőforrását, felfüggesztését és fékeit nem, vagy csak nagyon minimálisan módosították. A design-nál pedig talán egyetlen fontosabb változás érhető tetten, az új színes, 5 colos TFT kijelző – mely […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom