Perez húzta be az utolsó edzést

Ideális időben vágtak neki a 60 perces körözésnek a pilóták. Ugyanakkor van esély arra, hogy az időmérőre megérkezhet a csapadék. Az éjszaka során újraaszfaltozták a 17-es kanyar csúcspontját és kijáratát, valamint a bokszutca bejáratának sikánjain leszerelték a rázőköveket mindkettő kerékvetőn.

Az első fecskék érthetően a tegnapi hiányzók közül kerültek ki, így tett Verstappen, Bottas és Sainz is. A holland első gyorsköre 1:34-gyel kezdődött, de ezt nem sokkal később Leclerc javította 1:32-re. Az újraaszfaltozott rész megviccelte Magnussent, megforgott rajta autójával a dán pilóta. Ezt követte Ocon bukása, ami kísértetiesen hasonlított a tegnapi Sainz balesetére, ugyanazon a helyen történt. A közel negyedórás szünet után folytatódhatott a körözés. Féltávnál Verstappen, Leclerc és Sainz volt az első hármas, őket Schumacher és Russell követte a top 5-ben.

Az utolsó húsz percre fordultunk, amikor a mezőny nekikezdett az időmérős szimulációnak. Bottas egy remek körrel harmadiknak jött fel, Leclerc 1:30-as kört futott, de még ez is lassabb volt Russell tegnapi leggyorsabb idejénél. A végén a Red Bullok is rákapcsoltak, és Perez végül behúzta a gyakorlást 1:30.304-es köridővel. A Ferrari monacói pilótájának be kellett érnie a második pozícióval, míg Verstappen a harmadik lett. A holland az utolsó pillanatokban kis hijján a falban kötött ki autójával. Alonso negyedik, Vettel az előkelő ötödik helyen zárt. Mindkét Haas is befért a legjobbak közé, Schumacher hatodik, Magnussen nyolcadik lett közre fogva Sainzot, aki hat tizedre maradt el csapattársától. A top 10-et Albon és Norris tette teljessé.

A Mercedes a végén visszaesett, Hamilton 15-iknek, Russell 17-iknek zárt. Az ezüstnyilak ma szemmel láthatóan jobban küszködtek a delfinezéssel, kérdés, sikerül-e a megfelelő beállírásokat megtalálni a magyar idő szerint 22:00-kor kezdődő kvalifikációra.

Fotó: Instagram

Kapcsolódó cikkek

Hírek Itthonról Verdák

Elkészült az UNIX-AMTS 2025 nyereményautója!

Idén tavasszal is egy szakavatott csapat által egyedivé varázsolt autó kerül kisorsolásra a látogatók között az UNIX-AMTS zárónapján. A sokéves tradíció és a játék feltételei változatlanok, a fődíj pedig a show történetének eddigi legfiatalabb, legerősebb és legértékesebb nyereményautója! A nemzetközi UNIX – Autó, Motor és Tuning Show (AMTS) szervezői ezúttal sem tértek el a hagyományoktól. […]

Olvass tovább
Teszt Verdák

Az iszákos nindzsa – Nissan Qashqai 1.33 DIG-T Mild Hybrid 158HP X-TRONIC Tekna Plus teszt

Repül az idő… Tavalyelőtt teszteltük a harmadik generációs Nissan Qashqai benzines és hibrid változatát, 2024 második felében pedig befutott a facelift. Az E-Power hibridhajtással szerelt Qashqai tesztjét már olvashattátok itt a Motor&Verdán, az 1.33-as benzinest pedig nekem dobta a gép. A Nissan egyfelől erős évet zárt itt Magyarországon, volt idő mikor top 3-as márka volt […]

Olvass tovább
Hírek Nagyvilág Verdák

A BMW M divízió új biztonsági autót gurít pályára a MotoGP™ thaiföldi szezonnyitó futamán

+++ Az új BMW M5 Touring MotoGP™ Safety Car a kétkerekű versenysportok királykategóriájában dolgozó biztonságiautó-flotta új zászlóshajója +++ A bajor prémiumgyártó a február 28-i hétvégén elrajtoló szezonnyitóig Bangkokban állítja ki az új biztonsági autót +++ A MotoGP™ 2025-ös idénye egy rendkívül látványos, innovatív hétvégével vette kezdetét: a kétkerekű versenysportok királykategóriája Thaiföld fővárosába utazott, a sorozat […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom