Perez húzta be az utolsó edzést

Ideális időben vágtak neki a 60 perces körözésnek a pilóták. Ugyanakkor van esély arra, hogy az időmérőre megérkezhet a csapadék. Az éjszaka során újraaszfaltozták a 17-es kanyar csúcspontját és kijáratát, valamint a bokszutca bejáratának sikánjain leszerelték a rázőköveket mindkettő kerékvetőn.

Az első fecskék érthetően a tegnapi hiányzók közül kerültek ki, így tett Verstappen, Bottas és Sainz is. A holland első gyorsköre 1:34-gyel kezdődött, de ezt nem sokkal később Leclerc javította 1:32-re. Az újraaszfaltozott rész megviccelte Magnussent, megforgott rajta autójával a dán pilóta. Ezt követte Ocon bukása, ami kísértetiesen hasonlított a tegnapi Sainz balesetére, ugyanazon a helyen történt. A közel negyedórás szünet után folytatódhatott a körözés. Féltávnál Verstappen, Leclerc és Sainz volt az első hármas, őket Schumacher és Russell követte a top 5-ben.

Az utolsó húsz percre fordultunk, amikor a mezőny nekikezdett az időmérős szimulációnak. Bottas egy remek körrel harmadiknak jött fel, Leclerc 1:30-as kört futott, de még ez is lassabb volt Russell tegnapi leggyorsabb idejénél. A végén a Red Bullok is rákapcsoltak, és Perez végül behúzta a gyakorlást 1:30.304-es köridővel. A Ferrari monacói pilótájának be kellett érnie a második pozícióval, míg Verstappen a harmadik lett. A holland az utolsó pillanatokban kis hijján a falban kötött ki autójával. Alonso negyedik, Vettel az előkelő ötödik helyen zárt. Mindkét Haas is befért a legjobbak közé, Schumacher hatodik, Magnussen nyolcadik lett közre fogva Sainzot, aki hat tizedre maradt el csapattársától. A top 10-et Albon és Norris tette teljessé.

A Mercedes a végén visszaesett, Hamilton 15-iknek, Russell 17-iknek zárt. Az ezüstnyilak ma szemmel láthatóan jobban küszködtek a delfinezéssel, kérdés, sikerül-e a megfelelő beállírásokat megtalálni a magyar idő szerint 22:00-kor kezdődő kvalifikációra.

Fotó: Instagram

Kapcsolódó cikkek

BMW-i5-teszt-Eszaki-sarkkortol-az-Alpokig-motoresverda-7.jpg
Hírek Nagyvilág Utcán Verdák

Az új BMW i5 lenyűgözően szerepelt az Északi sarkkörtől az Alpokig vezető téli teszteken

A fejlesztőmérnökök egy éven keresztül finomhangolták hóban és jégen a hajtáslánc- és futómű-technológiai rendszereket. A BMW eDrive hajtáslánc-technológia ötödik generációja lebilincselő kiforrottságról tett tanúbizonyságot. A tisztán elektromos meghajtású BMW 5-ös limuzin tapadását, dinamikáját és menetstabilitását egyedülálló nyomatékvezérlő technológia optimalizálja. A tisztán elektromos meghajtású BMW 5-ös limuzin páratlanul átfogó megbízhatósági teszteket teljesített a hamarosan esedékes világpremierje […]

Olvass tovább
Hírek Nagyvilág Utcán Verdák

Íme a Renault Espace legújabb generációja

Megérkezett a Renault Espace hatodik generációja, mely most már messze nem a családi egyterű kategóriát képviseli, hanem bizony ízig-vérig SUV modell lett. Az Austral formai megoldásai és technikai alapjai köszönnek vissza az újdonságon. Ahogyan arról már korábban is beszámoltunk, a Renault nem engedi el az Espace modell kezét a jövőben sem. Persze, sok minden változott […]

Olvass tovább
Hírek Nagyvilág Utcán Verdák

Kifinomult formájával és csúcstechnológiájával a Kia EV9 újradefiniálja az SUV-élményt

A Kia az úttörő, tisztán elektromos hajtású EV9-cel újradefiniálja az SUV-élményt, több teret és komfortot kínálva valamennyi utasnak – Fenntartható és természetes alapú anyagaival az EV9 tovább viszi a Kiát a karbonmentesség felé vezető úton – Az EV9 GT-Line kivitele bizonyos körülmények között hármas szintű önvezetésre is képes, a Highway Driving Pilot (HDP) révén – […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom