Quartararo lett a Sachsenring új királya

Marc Marquez hiányában a francia címvédő húzta be a Német Nagydíjat, Bagnaia pedig újabb peches futamon van túl a nullázásával. Espargaro is pontott vesztett a bajnoki csatában, csak a negyedik lett. A yamahás zsinórban a második diadalát aratta.

Nagy melegben vágtak neki a mezőny tagjai a 30 körös német száguldásnak. Quartararo jól jött el, és a belső íven elment Bagnaia mellett, A. Espargaro jött fel a harmadik helyre. Az adok-kapok egy kör elteltével elkezdődött, de az olasz egyelőre nem tudta betenni a vasat a francia elé. Eközben a harmadik pozícióban helycsere történt, Martin ment el a spanyol apriliásnak.

A tegnap remeklő Di Giannantonio a hetediken, míg Bastianini a 19-en haladt. A drámának sem voltunk híján, már rögtön az elején eldobta Bagnaia a Ducatit a másodikról, így ismét nullázott, kollégáját Millert pedig egy hosszú körös büntetéssel sújtották a felügyelők. A noaleiak ekkor jól álltak, a harmadik-negyedik pozícióban köröztek, miközben Nakagami egy újabb, ezen a hétvégén már tőle megszokott bukást mutatott be.

Féltávhoz érkezve a francia éllovas előnye két másodpercben stabilizálódott, Zarco már közel néggyel ment az Apriliák előtt, míg Miller folyamatosan zárkózott rájuk. A Suzukinak a távozás bejelentése óta szinte semmi nem jön össze, ezen a futamon sérülése miatt Rins visszalépett, míg Mir alatt elúszott a motor, és a kavicságyban kötött ki. Vinales hibáját kihasználva az ausztrál feljött a negyediknek, a spanyol pedig csúszott egyre hátrébb a mezőnyben olyannyira, hogy ki is állt a versenyből. Miller hálóját ezután az idősebbik Espargaróra vetette ki. Di Giannantonio is elkezdett hátrafelé csúszni, már csak a nyolcadik volt.

A Repsol Hondának sem ment, Pol Espargaro feladta, míg Bradl nevét 13-iknak olvashattuk. Luca Marini viszont magára talált elment Martinnak, és az ötödiken folytatta. A gyári Desmosedici ausztrálja nyomás alatt tartotta az Aprilia spanyolját, meg is lett az eredménye, Espargaro elrontotta az első kanyart, és nem csak visszaesett egy helyet, hanem megkapta a nyakára Marinit.

A hajrára megmerevedtek a frontok az elején, a címvédő magabiztos előnnyel vezetett, Miller messze volt a másodikon motorozó Zarcótól, és A. Espargaro is megtartotta a negyedik helyét. Rossi féltestvére elégedett lehet az ötödik hellyel, Martin hatodik, Binder hetedik lett. A tízest Di Giannantonio, Oliveira és Bastianini tette teljessé.

Fotó: MotoGP

Kapcsolódó cikkek

Motor Motorsport

Az NTR Team pilótája, Kun Csaba Valenciában edzett a hétvégén

Csaba korábban még nem járt ezen a versenypályán, így hatalmas kíváncsisággal és izgalommal vágott neki a két napos tesztnek. Ráadásul az NTR Team pilótája kicsit megnehezítette a saját dolgát, ugyanis a Kawasaki 400-as és a számára friss Yamaha R6-os nyergében is ki szerette volna próbálni magát a híres nyomvonalon. A Kawa 400-assal motorozott többet az […]

Olvass tovább
Hírek Motor Nagyvilág Utcán

Megújult a Can-Am Outlander, a világ egyik legnépszerűbb quadja

Ez volt az utóbbi 10 év legnagyobb ATV bemutatója a világ egyik legnagyobb és legrégibb quad gyártójánál a BRP csoporthoz tartozó Can-Am-nál. A legsokoldalúbb Can-Am Outlander típusaihoz 75 különböző gyári kiegészítő is rendelhető, hogy minden feladathoz, bármilyen időjárási és terep körülmények között helytálljon. Az új modellek az AMTS-en is megtekinthetők a Jet Power Hungary Kft […]

Olvass tovább
GP érdekességek Moto GP Motor

Mi minden történhet 2023-ban a MotoGP-ben?

Maverick Vinales apriliásként, Jack Miller pedig KTM-es versenyzőként írhat történelmet, ha futamot nyernek. Mindkettőjüknek ez lenne a harmadik gyártó, amivel győzelmet ünnepelhetnek. Míg Vinales a Suzukival és a Yamahával is felért a dobogó legfelső fokára, Millerrel ugyanez a helyzet, aki a Honda és Ducati után a KTM-et próbálja győzelemre vezetni. Ha maradunk ezen a vonalon, […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom