Quartararo lett a Sachsenring új királya

Marc Marquez hiányában a francia címvédő húzta be a Német Nagydíjat, Bagnaia pedig újabb peches futamon van túl a nullázásával. Espargaro is pontott vesztett a bajnoki csatában, csak a negyedik lett. A yamahás zsinórban a második diadalát aratta.

Nagy melegben vágtak neki a mezőny tagjai a 30 körös német száguldásnak. Quartararo jól jött el, és a belső íven elment Bagnaia mellett, A. Espargaro jött fel a harmadik helyre. Az adok-kapok egy kör elteltével elkezdődött, de az olasz egyelőre nem tudta betenni a vasat a francia elé. Eközben a harmadik pozícióban helycsere történt, Martin ment el a spanyol apriliásnak.

A tegnap remeklő Di Giannantonio a hetediken, míg Bastianini a 19-en haladt. A drámának sem voltunk híján, már rögtön az elején eldobta Bagnaia a Ducatit a másodikról, így ismét nullázott, kollégáját Millert pedig egy hosszú körös büntetéssel sújtották a felügyelők. A noaleiak ekkor jól álltak, a harmadik-negyedik pozícióban köröztek, miközben Nakagami egy újabb, ezen a hétvégén már tőle megszokott bukást mutatott be.

Féltávhoz érkezve a francia éllovas előnye két másodpercben stabilizálódott, Zarco már közel néggyel ment az Apriliák előtt, míg Miller folyamatosan zárkózott rájuk. A Suzukinak a távozás bejelentése óta szinte semmi nem jön össze, ezen a futamon sérülése miatt Rins visszalépett, míg Mir alatt elúszott a motor, és a kavicságyban kötött ki. Vinales hibáját kihasználva az ausztrál feljött a negyediknek, a spanyol pedig csúszott egyre hátrébb a mezőnyben olyannyira, hogy ki is állt a versenyből. Miller hálóját ezután az idősebbik Espargaróra vetette ki. Di Giannantonio is elkezdett hátrafelé csúszni, már csak a nyolcadik volt.

A Repsol Hondának sem ment, Pol Espargaro feladta, míg Bradl nevét 13-iknak olvashattuk. Luca Marini viszont magára talált elment Martinnak, és az ötödiken folytatta. A gyári Desmosedici ausztrálja nyomás alatt tartotta az Aprilia spanyolját, meg is lett az eredménye, Espargaro elrontotta az első kanyart, és nem csak visszaesett egy helyet, hanem megkapta a nyakára Marinit.

A hajrára megmerevedtek a frontok az elején, a címvédő magabiztos előnnyel vezetett, Miller messze volt a másodikon motorozó Zarcótól, és A. Espargaro is megtartotta a negyedik helyét. Rossi féltestvére elégedett lehet az ötödik hellyel, Martin hatodik, Binder hetedik lett. A tízest Di Giannantonio, Oliveira és Bastianini tette teljessé.

Fotó: MotoGP

Kapcsolódó cikkek

Hírek Motor Nagyvilág Utcán

Rangos formatervezői díjat nyert a Honda NC750X és a Honda EM1 e:

• Red Dot dizájndíjat kapott az NC750X névre keresztelt városi kalandmotor • A Honda motorkerékpárjai immáron hat éve szerzik meg zsinórban a Red Dot trófeáit • A Honda EM1 e: robogót idén iF díjjal tüntették ki, méghozzá azt követően, hogy 2024-ben is elismerték a Red Dot a zsűrijének tagjai Nagy örömmel jelenti be a Honda, […]

Olvass tovább
Hírek Itthonról Motor Utcán

Rendkívül előnyös motorkerékpárokra és robogókra vonatkozó jótállási programot hirdetett meg a Honda Európában

• Az új jótállási programnak köszönhetően 15 európai ország Honda-tulajdonosai élvezhetik ki teljesen a Hondákra jellemző kiváló minőség előnyeit, és motorozhatnak a legnagyobb lelki nyugalomban • Az új program értelmében a jótállás – legfeljebb hat évig – minden esztendőben megújul azt követően, hogy a kezdeti kétéves lejárt • A program a motorkerékpárhoz, illetve a robogóhoz […]

Olvass tovább
Hírek Motor Motorsport Nagyvilág

Magyar siker született az idei első S1GP-hétvégén, a VB-n tarolt a címvédő

A spanyolországi Albaidában megrendezett S1GP Supermoto-világbajnokság szezonnyitón Bereczki Dávid kiemelkedő teljesítményt nyújtott az SM Junior Európa-bajnokság mezőnyében: mindkét futamon a második helyen végzett, így az összetett pontversenyben is ezüstérmes pozícióban áll. A felnőtt világbajnoki mezőnyt Marc Reiner Schmidt (Team Undici) uralta, aki három futamból hármat nyert, de magyar szempontból az ifjú Bereczki teljesítménye jelent igazán […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom