Az első kanyar rögtön áldozattal járt, az élről Francesco Bagnaia keveredett bele egy bukásba, Takaaki Nakagami esett el, és vitte el magával Alex Rins és Bagnaia motorját. Egy körrel később a Marc Marquezt helyettesítő Stefan Bradl is a sóderágyban kötött ki.
Fabio Quartararo a rajtnál tört az élre, és folyamatosan építette előnyét Aleix Espargaro előtt. Az Aprilia versenyzőjét Jorge Martin megelőzte, és a másik pramacos, Johann Zarco is megközelítette. Mögöttük Luca Marini, Joan Mir, Pol Espargaro, Maverick Vinales, Enea Bastianini és Brad Binder haladt.
A Gresini Ducatinál gyakorlatilag eljátszották azt, amit a Suzuki Le Mansban: egy körön belül esett el a két versenyző, először Enea Bastianini, majd Fabio Di Giannantonio is eldobta a motort a 10. kör környékén. Aleix Espargaro nagyobb fokozatba kapcsolt, visszavette a második helyet Martintól, és elindult a már 3,5 másodpercre motorozó Fabio Quartararo felé.
Öt körrel a vége előtt volt még egy csata Aleix Espargaro és Martin között a második helyen, Zarco pedig tisztes távolságból követte őket. Mögöttük Mir, Marini, Vinales, Binder, Oliveira és Alex Marquez haladt az első tízben. A végén jött a csattanó, amire már láttunk példát: Aleix Espargaro egy körrel a vége előtt azt hitte, hogy leintették a futamon, és elkezdett integetni a közönségnek. A második helyről ötödiknek esett vissza, ami nem mindegy a bajnokság szempontjából.
A versenyt végül magabiztosan nyerte Quartararo a két Pramac Ducati, Jorge Martin és Johann Zarco előtt. Folytatás két hét múlva a Német Nagydíjjal.
További eredmények itt tekinthetők meg.
Fotó: MotoGP Media