Quartararo: végre egy kör, ami jó volt

Fabio Quartararo, köszöni szépen, el akarja felejteni a szezonnyitót, úgy ahogy van. Egyrészt a pole-pozícióért sem tudott harcolni, másrészt a győzelemért sem. A Yamahák nagyon szenvedtek Katarban, a címvédőt pedig csapattársa előtt csak a kilencedikként intették le.
A második hétvége viszont egészen másképp alakul. A Yamaha versenyzője megszerezte élete 16. királykategóriás pole-pozícióját, és így természetesen a futamgyőzelemre is jóval nagyobb esélye nyílik. Főleg, ha megnézzük az FP4-en nyújtott teljesítményét is, ezt ő is kiemelte az időmérő után tett nyilatkozatában:
„Végre egy kör, amin remekül éreztem magam. A második edzésen minden rendben volt, és a negyediken is, amikor 14 vagy 15 igazán jó kört raktam össze sorozatban. Jó volt a tempó, és fontos, hogy ilyen sok kört tudtam kiegyensúlyozottan teljesíteni a gumikon. Sokkal nagyobb visszaesést vártam tőlük.”
Az esélylatolgatást inkább nem vállalta be a Yamaha világbajnoka: „Ez egy új pálya, így nem tudom, mit várhatunk. Sokkal jobban érzem magam (a motoron), mint Katarban, és itt az esélye, hogy a dobogóért vagy a győzelemért harcolhassak. Nagyon szenvedünk ezzel a motorral az előzéseknél, így egy kicsit a nyomásra is kell játszanunk. Egy ilyen pályán, ahol ilyen meleg van, mindig jó, ha az ember a mezőny elejéből tud rajtolni, nem pedig hátulról.”
Fotó: MotoGP Media

Kapcsolódó cikkek

Hírek Itthonról Motor Motorsport

Visontán küzdenek meg a világ legjobb Supermoto-versenyzői a hétvégén

Július 12-én és 13-án a visontai Black Star Speedway-en kerül sor a Supermoto GP világbajnoki sorozat magyarországi fordulójára, és ebben a szakágban most először rendeznek hazánkban vb-futamot, amelyen a Mátra lábánál a világ legjobbjait láthatja a közönség, köztük négy magyar indulóval. A Supermoto szakág eredetileg az Egyesült Államokból ered, mára azonban világszerte népszerűvé vált a […]

Olvass tovább
Hírek Itthonról Motor Utcán

Bemutatkozott a Suzuki GSX-8T és a GSX-8TT

A Suzuki lerántotta a leplet két vadonatúj modelljéről, a GSX-8T-ről és a GSX-8TT-ről. Mindkét újdonság a neo-retro irányzat jegyében született, formai megoldásaikért a múltba nyúltak vissza, a műszaki tartalom viszont a legmodernebb, hiszen a GSX-8S és GSX-8R alapjaira épülnek. A nagy szilárdságú acél váz, az alumínium lengővilla és a 776 köbcentis, nyomatékos, soros kéthengeres motor […]

Olvass tovább
Hírek Motor Nagyvilág

A vadonatúj GB350S, ahogy még soha nem láthattuk: a Hondacustoms.com 2025-ben is visszatér a Wheels & Waves fesztiválra, hogy a motorépítés művészetét hirdesse

• Az egyedi motorok ünnepére hét országból érkeznek átépített Hondák. Nem kevesebb, mint 11 sorakozik fel belőlük • Az idei viadalon a GB350S-re irányul a rivaldafény • A Honda egy homokból készült GB350S-szoborral is felhívja magára a figyelmet, és tesztmotorozási lehetőséget biztosít a média képviselőinek • A nevezők többek között az Egyesült Királyságból, Franciaországból, Olaszországból, […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom