Quartararóé a pole a bukások edzésén

Nem alakította át a harmadik szabadedzés az erősorrendet az Indonéz Nagydíjon a MotoGP-ben, mivel senki sem tudott javítani a második gyakorláshoz képest. Joan Mir, a két Repsol Honda és Francesco Bagnaia is kénytelen volt elindulni a Q1-ben, hogy az időmérő második szakaszában a pole-pozícióért harcolhasson.
Az első kifutás Bagnaiának és Marco Bezzecchinek sikerült a legjobban. A két Repsol Honda és Mir sem volt közelében a továbbjutó helyeknek a Q1 közepe felé haladva. Marc Marquez folyamatosan csúszkált (csakúgy, mint a hétvége eddigi részében), és ennek meg is lett az eredménye: a spanyol versenyző 6 perccel a vége előtt bukott, és kérdésessé vált, fel tud-e ülni a tartalékmotorra az esemény végéig. A spanyol visszaért és az újabb gyorskörén ismét elesett. A Suzukival Joan Mir sem tudott talpon maradni, így ők ketten biztosan nem mentek tovább. Az edzés leintésekor végül Bagnaia és az újonc Fabio Di Gianantonio ment tovább a legjobb 12 közé.
A Q2-ben meglepetésre Bagnaia állt az élre először, de Fabio Quartararo 1:31.274-es idejével maga mögé utasította tavalyi legnagyobb riválisát. Jorge Martin és a két Gresini Ducati volt még ott lőtávolságban a pole-pozícióhoz képest. A címvédő tovább javított az idején, így 1:31.067-es lett az idő, amit meg kellett volna verni a pole-ért. Ez viszont már nem sikerült senkinek. Quartararo mellé a két Pramac Ducati, Jorge Martin és Johann Zarco állhat fel az első sorba. A másodikba Brad Binder, Enea Bastianini és Bagnaia, a harmadikba pedig Miguel Oliveira, Alex Rins és Jack Miller kvalifikálta magát.
Fotó: MotoGP Media

Kapcsolódó cikkek

Hírek Motor Nagyvilág Utcán

Bemutatkozik a Honda EM1 e

Az EM1 e: a Honda első európai elektromos kétkerekűje. Bemutatkozásával új időszak veszi kezdetét a márka történetében, ugyanis – a tervek szerint – 2025-ig további 10, vagy ennél több elektromos motorkerékpár bevezetését tervezi a vállalat az öreg kontinensen. Az újdonság leleplezésével újabb fontos lépést tesz a Honda céljának megvalósítása felé, miszerint 2040-ig teljes motorkerékpár-kínálatát szeretné […]

Olvass tovább
Férfi szemmel Motor Teszt

Suzuki SV650 – Múltidéző V2

Ebben az évben elsőnek a Suzuki igencsak népszerű, neo-retro, középsúlyú SV-650-ét próbálhattam ki. Ez a frissített modell három színsémában érhető el: Glass Sparkle Black, Solid Iron Grey és Metallic Reflective Blue. Nekem az utóbbi, Metallic Reflective BLue-hoz volt szerencsém és nagyon megtetszett a szolid, de mégis szemet vonzó szín. A roadstert a japán márka ugyan […]

Olvass tovább
Motor Női szemmel Teszt

Suzuki SV650 (2023) teszt – Páratlan páros

Egy kis történelem A Suzuki SV modellek története közel 25 évre nyúlik vissza, ugyanis 1999-ben gurult le a gyártósorról az első példány. Bevált recepten ne változtass – vallja a Suzuki. Egy rövidebb időintervallumot leszámítva – amikor is a Gladius váltotta az SV650-t a 2010-es években – valóban a jól megszokott megnevezéssel, formával találkozhatunk. Ténylegesen csak […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom