REFARM BY HYUNDAI Magyarország x Kata Szegedi

Hivatalosan is elstartolt a Hyundai Magyarország és a KATA SZEGEDI márka fenntartható kezdeményezése, a Refarm. Az együttműködés során használt farmerekből készülnek egyedi tervezésű autós kiegészítők a legújabb Hyundai modellekbe, melyeket Lékai-Kiss Ramónával és Michelisz Norberttel közösen mutattak be a nagyközönségnek.

A nemzetközi porondon számos sikeres autómárka és divatház összefogásának is tanúi lehettünk: készültek autós motívumokból inspirálódott kapszulakollekciók, vagy nagy múltú táskamárka tervezte, kifejezetten az adott autómodell méreteihez passzoló bőrönd és táska kollekciók. A dizájn egyértelműen szoros kapcsolatot jelent a divat és az autótervezés között. Van azonban egy minden eddiginél fontosabb aspektus, amire mindkét iparágnak mondhatni kötelessége reagálni és ez a fenntarthatóság. Egy ilyen kezdeményezés bejelentésén vettek részt a meghívott vendégek november 28-án a Larus Rendezvényközpontban.

„Nemzetközi szinten már több évre nyúlik vissza a Hyundai Re:Style névre keresztelt kezdeményezése, melynek során az autóipari hulladékokat különböző használati tárgyak gyártásához, sőt egyedi ruhakollekciók készítéséhez használják fel. Igyekeztünk mindezt a praktikusság mentén közelebb hozni a magyar piachoz. Szerettünk volna újrahasznosítani és értéket teremteni egyben, így jutottunk el végül az exkluzív Hyundai kiegészítők koncepciójához, amelynek tervezésére és gyártására Szegedi Katát kértük fel.” – mondta el Ördög Ibolya, a Hyundai Magyarország marketing vezetője.

Az exkluzív Hyundai kiegészítők között megtalálható egy farmerből készült ülésvédő, egy a kisgyermekesek számára különösen praktikus zsebes tároló, valamint egy nagyméretű és csúszásgátlós bevásárlótáska is.

A rendezvényen egy kerekasztal során ismertették a Refarm kezdeményezést, valamint a fenntartható divat és autóipar kapcsolódási pontjairól is szó esett. Emellett szerepet kapott a Hyundai és a Healthy Seas szervezet többéves együttműködése is, mely során tengerekben és óceánokban elhagyott halászhálókat keltenek új életre. A beszélgetésben Lékai-Kiss Ramóna, a Hyundai Magyarország márkanagykövete, Szegedi Kata divattervező, Csalár Bence fenntarthatósági divat nagykövet, Mikos Veronika, a Healthy Seas szervezet vezetője és Ördög Ibolya, a Hyundai marketing vezetője vettek részt.

Emellett a vendégek egy a Hyundai hazájáról, Dél-Korea kultúrájáról szóló előadást is meghallgathattak, valamint Michelisz Norbert a TCR World Tour bajnoka is beszámolt legfrissebb élményeiről. A helyszínen Szegedi Kata és Benus Dániel vezetésével egyedi kulcstartókat készíthettek a vendégek a zero-waste jegyében, használt farmeranyagokból. Illetve természetesen az újrahasznosított kiegészítőkkel felszerelt IONIQ 6 és KONA Electric modelleket is megtekinthették.

Érdemes tehát átfésülni a gardróbokat nem használt vagy megkopott farmerek után kutatva, mert ezeket a Hyundai kereskedőhálózatában leadva új életre kelti a magyar tervezőcsapat, az így készülő termékekkel pedig 2024 első felében már fel is dobhatjuk a járműveinket.

További részletekért kövesd a Hyundai Magyarország Facebook és Instagram oldalait.

Kapcsolódó cikkek

Hírek Itthonról

Mától Ekler Luca paralimpiai bajnok is a Toyota támogatásával készülhet az idei Paralimpiára

Az olimpiai és paralimpiai mozgalom világszintű mobilitási partnere, egyben a Magyar Olimpiai Bizottság és a Magyar Paralimpiai Bizottság támogatója, a Toyota, 2024. február 22-én a Magyar Parasport Napja alkalmából megszervezett szakmai konferencián adta át azt a vadonatúj Toyota C-HR-t, amellyel Ekler Luca paralimpiai bajnok, világ- és Európa-bajnok, világcsúcstartó magyar paraatléta felkészülését támogatja a 2024-es Párizsi […]

Olvass tovább
Hírek Itthonról

Újabb 5 évig az AutoWallis Csoport lesz az Opel importőre Magyarországon és három további régiós országban

Andrew Prest, az AutoWallis Distribution ügyvezetője elmondta, hogy a vállalat mára az Opel egyik legnagyobb független importőrévé vált A megállapodás értelmében legalább 2028 végéig az AutoWallis, fogja a márkát képviselni a közép-kelet-európai régió négy országában 2023-ban közel 12 ezer új Opelt értékesített a cég a régió négy piacán Budapest,/ Újabb öt évre meghosszabbította a meghatározó […]

Olvass tovább
Hírek Itthonról Verdák

Wang Chuanfu a BYD elnöke köszöntötte a márka első magyar vásárlóit

A BYD, a világ vezető NEV – azaz új energiával hajtott – járműveket és akkumulátorokat gyártó vállalata, büszkén rendezte meg az első magyarországi személyautó vásárlóinak köszöntési ünnepségét, Wang Chuanfu, a BYD csoport alapítójának és elnökének jelenlétében. Az ünnepi ceremónia hangsúlyozza a BYD elkötelezettségét az elektromobilitás elterjesztése mellett Magyarországon és Európa-szerte. Az esemény a budapesti Puskás […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom