Rins nyerte a futamot, Bagnaia vezeti a vb-t

A rajt után gyakorlatilag ugyanaz maradt a helyzet, mint ahogy elindultak: Jorge Martin vezetett Marc Marquez, Francesco Bagnaia, Aleix Espargaro és Fabio Quartararo előtt. Jack Miller kapaszkodott fel a legjobbak közé a 9. helyről, és a negyedik körben már ott volt hátvédként csapattársa mögött a negyedik pozícióban.

Quartararo gyakorlatilag majdnem elesett a motorral, kiment a bukótérbe és nagyon sok pozíciót veszített, visszaesett a mezőny végére messze a pontszerző helyeken kívülre. Jack Miller nem teljesen gondolta úgy, hogy hátvéd szerepet játszik, pár alkalommal el tudott menni Bagnaia mellett, de az olasznak mindig volt válasza a támadásokra.

A 8. körben egyértelműen Alex Rins volt a leggyorsabb, és feljött a harmadik pozícióba. Alex Marquez hibázott óriásit, és kiütötte a nyeregből a hatodik helyen előtte haladó Millert. Mindketten kiestek a versenyből. A 10. körben Martin, Marquez, Rins, Bagnaia, Aleix Espargaro, Bezzecchi, Binder, Martin, Vinales és Gardner volt a sorrend.

A 11. körben jött a másik dráma: Quartararo a kettes kanyarban dobta el a motort és esett ki a futamból. Zajlott a csata az élen, Martin több pozíciót is visszaesett, és egy kör alatt négy hellyel került hátrébb. Bagnaia megelőzött mindenkit, Rins és Marc Marquez előtt vezette a futamot. Bagnaia ugyan pár körre átvette a vezetést, de nem tudott ellógni az utána haladó kettőstől.

A nap nyertese Bagnaia, aki átvette a vezetést a bajnoki pontversenyben

7 körrel a vége előtt Alex Rins vette át a vezetést, de nem sokáig, mert a következő kör célegyenesében már Bagnaia és Bezzecchi is előtte volt. Óriási csata volt az élen, Bagnaia, Bezzecchi, Marquez, Rins és Jorge Martin között, bárki megnyerhette.

Az utolsó körben végül Rins és Marquez is megelőzte Bagnaiát, és ebben a sorrendben futottak be az első háromban. A további sorrend Bezzecchi, Bastianini, Marini, Martin, Zarco, Aleix Espargaro és Brad Binder volt az első tízben.

Quartararo nullázásával Bagnaia átvette a vezetést a pontversenyben és 14 pontos előnye lett. Aleix Espargaro is csak 9.-ként futott be, így az ő hátránya is nőtt 27 egységre Bagnaiával szemben. Jövőhéten Sepanggal folytatjuk.További eredmények itt.

Fotó: MotoGP Media

Kapcsolódó cikkek

Hírek Motor Nagyvilág Utcán

A Harley-Davidson bemutatja az új, limitált kiadású Fat Boy® Gray Ghost modellt

A Harley-Davidson bemutatja a lenyűgöző új Fat Boy® Gray Ghost modellt, amely az Icons Motorcycle Collection ötödik különleges darabja. A limitált példányszámú különkiadás a legendás Fat Boy megjelenésének 35. évfordulóját ünnepli – egy olyan motorkerékpárét, amely mára valódi kulturális ikonná vált, és az utak egyik legismertebb szereplője. A Fat Boy Gray Ghost a motortervezés egyik […]

Olvass tovább
Hírek Motor Nagyvilág Utcán

Nagymotoros megjelenéssel folytatja pályafutását, és egy Honda-újdonságot is tartogat a vásárlóknak, az idén már 26 éve forgalmazott CB125F

• Az Alapjárat-leállító Rendszert elsőként alkalmazza hagyományos, lábbal kapcsolható váltóval felszerelt motorkerékpárnál a Honda • A vadonatúj, 4,2”-os, Honda RoadSync okostelefon-kapcsolatra képes, TFT-műszeregység és a kormányon elhelyezett, igen hasznos USB-C-aljzat prémium szintre emeli a felszereltséget • Átrajzolt formavilág, modern világítási rendszer és még jellegzetesebb sziluett • A továbbfejlesztett, 125 cm3-es „enhanced Smart Power” (eSP) erőforrás […]

Olvass tovább
Motor Teszt

Triumph Trident 660 (2025) teszt – A design, az erő és a komfort triumvirátusa – Motor&Verda

Ha valaha is álmodoztál egy olyan motorról, ami egyszerre stílusos, kényelmes, és a mosolyod fülig ér a sisak alatt, akkor a Triumph Trident 660 neked készült. A 2025-ös modellévre a britek ráadásul rengeteg újdonsággal vértezték fel a Tridentet, mely így most még vonzóbb választásnak tűnhet. Ez a csupaszmotor nemcsak a városi közlekedésben áll helyt, hanem […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom