Rins nyerte a futamot, Bagnaia vezeti a vb-t

A rajt után gyakorlatilag ugyanaz maradt a helyzet, mint ahogy elindultak: Jorge Martin vezetett Marc Marquez, Francesco Bagnaia, Aleix Espargaro és Fabio Quartararo előtt. Jack Miller kapaszkodott fel a legjobbak közé a 9. helyről, és a negyedik körben már ott volt hátvédként csapattársa mögött a negyedik pozícióban.

Quartararo gyakorlatilag majdnem elesett a motorral, kiment a bukótérbe és nagyon sok pozíciót veszített, visszaesett a mezőny végére messze a pontszerző helyeken kívülre. Jack Miller nem teljesen gondolta úgy, hogy hátvéd szerepet játszik, pár alkalommal el tudott menni Bagnaia mellett, de az olasznak mindig volt válasza a támadásokra.

A 8. körben egyértelműen Alex Rins volt a leggyorsabb, és feljött a harmadik pozícióba. Alex Marquez hibázott óriásit, és kiütötte a nyeregből a hatodik helyen előtte haladó Millert. Mindketten kiestek a versenyből. A 10. körben Martin, Marquez, Rins, Bagnaia, Aleix Espargaro, Bezzecchi, Binder, Martin, Vinales és Gardner volt a sorrend.

A 11. körben jött a másik dráma: Quartararo a kettes kanyarban dobta el a motort és esett ki a futamból. Zajlott a csata az élen, Martin több pozíciót is visszaesett, és egy kör alatt négy hellyel került hátrébb. Bagnaia megelőzött mindenkit, Rins és Marc Marquez előtt vezette a futamot. Bagnaia ugyan pár körre átvette a vezetést, de nem tudott ellógni az utána haladó kettőstől.

A nap nyertese Bagnaia, aki átvette a vezetést a bajnoki pontversenyben

7 körrel a vége előtt Alex Rins vette át a vezetést, de nem sokáig, mert a következő kör célegyenesében már Bagnaia és Bezzecchi is előtte volt. Óriási csata volt az élen, Bagnaia, Bezzecchi, Marquez, Rins és Jorge Martin között, bárki megnyerhette.

Az utolsó körben végül Rins és Marquez is megelőzte Bagnaiát, és ebben a sorrendben futottak be az első háromban. A további sorrend Bezzecchi, Bastianini, Marini, Martin, Zarco, Aleix Espargaro és Brad Binder volt az első tízben.

Quartararo nullázásával Bagnaia átvette a vezetést a pontversenyben és 14 pontos előnye lett. Aleix Espargaro is csak 9.-ként futott be, így az ő hátránya is nőtt 27 egységre Bagnaiával szemben. Jövőhéten Sepanggal folytatjuk.További eredmények itt.

Fotó: MotoGP Media

Kapcsolódó cikkek

GP versenyzőktől, versenyzőkről (hírek és nyilatkozatok) Moto GP Motor

Pedrosa elárulta a Ducati fő erejét

A 2022-es szezonban a Ducati mindent megnyert a MotoGP-ben, amit lehetett: az egyéni, a csapat- és a gyártói világbajnoki címet is elhódította. Az kétségtelen, hogy az olasz gyártó  a többi fölé nőtt az utóbbi években, és ezúttal a Yamaha és Fabio Quartararo sem tudott mit tenni Francesco Bagnaia második féléves hajrájával. A KTM fejlesztő- és […]

Olvass tovább
Férfi szemmel Motor Teszt

Suzuki V-Strom 650 XT (2021) – Túrára termett

A Suzuki V-Strom 650 XT vitathatatlanul egy olyan motorkerékpár, amelyre szükségünk lesz, akár a városban van dolgunk, akár huzamosabban autópályán haladnánk vagy egy felfedezetlen ösvényt hódítanánk meg. Ez a kalandmotor kategóriába sorolt gép (amely véleményem szerint nem igazán kalandmotor) rengeteg mindennel fel van szerelve, hogy túlélje a váratlan helyzeteket és elviselje még az áldatlan szituációkat […]

Olvass tovább
Motor Női szemmel

Suzuki V-Strom 650XT (2021) – Szlovák túra egy egyszerű, de nagyszerű motoron

A Suzuki V-STROM 650XT 2021-es változatát egy több napos túrán volt alkalmunk tesztelni. Szlovákiába utaztunk szeptember végén, és bejártuk a Tátra nagy részét. Három nap és ezer kilométer alatt mindenféle időjárással, útviszonnyal találkoztunk. Színes körülmények között tesztelhettük tehát a Suzuki kisebb köbcentis túramotorját. Ádám cikkében olvashattok a bővebb technikai részletekről, ha pedig a nagytesóra, az […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom