Russell diktálta a tempót Leclerc előtt

A második gyakorláson is remek idő fogadta a pilótákat az USA-ban. Ellenben a pálya állapota még mindig nem volt a megfelelő. Nem sokkal az indulás után Albon és Stroll is a bukótérben kötött ki, míg Schumacher autója megsérült. A sort Perez folytatta, aki megpördült Red Bulljával a 7-es kanyarban. Haasnál az említett sérülés szerkezeti probléma lehet, mert Magnussen gépén a másik oldalon, de úgyanúgy az oldaldoboznál keletkezett leválás.

A leggyorsabb ekkor az aszfalton Sainz volt, akinek először sikerült 1:30-as köridőt futnia. A nagy igyekezetnek azonban meglett a böjtje. A Ferrarit a 14-es kanyarban csapta oda csúnyán, ezért piros zászlóval megszakították az edzést. A spanyol vesszőfutása a Spanyol Nagydíj óta tart, ami nem kedvez az olaszok összetettbéli esélyeinek. De nem csak neki, eddig sem Bottasnak, sem Verstappennek nem hozott sok jót a miami hétvége. A finn az első edzésen csapta a falba Alfa Romeóját, míg a címvédő technikai gondokkal küszködik. Hiába engedték ki a hollandot az edzés második felére, egy értékelhető kört sem tett meg. A Red Bullján hidraulikus problémák merültek fel sőt, a jobb hátsó fékénél még ki is gyulladt valami.

Az időket tekintve először Leclerc autózott egy remeket, majd jött a feltámadni látszó Mercedes, és Russell vezérletével átvette az irányítást. Tíz perccel a vége előtt sem úszhattuk meg megszakítás nélkül, Latifi állt félre a Williamsszel, a hajtás ment el az autójából. Az utolsó percekben már a versenybeállításaikat tesztelték a pilóták, de így is akadtak hibák: Magnussen és Vettel is bemutatott egy-egy piruettet.

Egyelőre úgy néz ki, hogy működnek a címvédő ide hozott fejlesztései. Russell 1:29-es idővel zárt az élen Leclerc és Perez előtt, Hamilton negyedik, míg Alonso ötödik lett. A top 10 második felében olyan neveket találunk, mint Norris, Gasly, Zhou, Ocon és Magnussen. Folytatás szombaton magyar idő szerint 19:00-kor a harmadik gyakorlással.

Fotó: MercedesAMGF1

Írta: Sleiher Dávid

Kapcsolódó cikkek

Teszt Verdák

Nem csak szép de intelligens is – Peugeot E-3008 teszt

A Peugeot 3008 első generációja 2009-ben mutatkozott be, és finoman szólva is megosztotta az embereket. Egy szokatlanul arányos, kissé furcsa formavilágú autóról volt szó, ami valahol a családi egyterűek és a hobbiterepjárók között egyensúlyozott. Nem volt kimondottan szép, de volt benne valami játékosság, valami vagányság, amit nem lehetett nem észrevenni. A Peugeot ezzel a modellel […]

Olvass tovább
Hírek Nagyvilág Utcán Verdák

A Kia EV5 az elektromos mobilitást az európai vezetők igényeihez szabja

A Kia EV5 az elektromos innovációt hozza el az európai C-SUV szegmensbe, amely a kontinens legnagyobb és leggyorsabban növekvő járműszegmense. A Hyundai Motor Group dedikált EV platformjára, az Electric-Global Modular Platformra (E-GMP) épülő EV5 400V technológiával ötvözi a merész SUV-stílust, a való életben is használható praktikusságot és a legkorszerűbb technológiát. Masszív, ugyanakkor kifinomult formatervezésével, tágas […]

Olvass tovább
Hírek Nagyvilág Verdák

Ismét a Lexus a legmegbízhatóbb márka

A J. D. Power piackutató és adatelemző szervezet idén 39. alkalommal végezte el azt a kutatást, amely az új autó megvásárlását követő első 90 nap tapasztalatai alapján rangsorolja a járművek és gyártóik kezdeti minőségét. Az Initial Quality Study (IQS) 2020-ban teljeskörűen megújult, a tulajdonosok részére feltett kérdések körét kibővítették, így az előző eredmények nem vethetők […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom