Russell diktálta a tempót Leclerc előtt

A második gyakorláson is remek idő fogadta a pilótákat az USA-ban. Ellenben a pálya állapota még mindig nem volt a megfelelő. Nem sokkal az indulás után Albon és Stroll is a bukótérben kötött ki, míg Schumacher autója megsérült. A sort Perez folytatta, aki megpördült Red Bulljával a 7-es kanyarban. Haasnál az említett sérülés szerkezeti probléma lehet, mert Magnussen gépén a másik oldalon, de úgyanúgy az oldaldoboznál keletkezett leválás.

A leggyorsabb ekkor az aszfalton Sainz volt, akinek először sikerült 1:30-as köridőt futnia. A nagy igyekezetnek azonban meglett a böjtje. A Ferrarit a 14-es kanyarban csapta oda csúnyán, ezért piros zászlóval megszakították az edzést. A spanyol vesszőfutása a Spanyol Nagydíj óta tart, ami nem kedvez az olaszok összetettbéli esélyeinek. De nem csak neki, eddig sem Bottasnak, sem Verstappennek nem hozott sok jót a miami hétvége. A finn az első edzésen csapta a falba Alfa Romeóját, míg a címvédő technikai gondokkal küszködik. Hiába engedték ki a hollandot az edzés második felére, egy értékelhető kört sem tett meg. A Red Bullján hidraulikus problémák merültek fel sőt, a jobb hátsó fékénél még ki is gyulladt valami.

Az időket tekintve először Leclerc autózott egy remeket, majd jött a feltámadni látszó Mercedes, és Russell vezérletével átvette az irányítást. Tíz perccel a vége előtt sem úszhattuk meg megszakítás nélkül, Latifi állt félre a Williamsszel, a hajtás ment el az autójából. Az utolsó percekben már a versenybeállításaikat tesztelték a pilóták, de így is akadtak hibák: Magnussen és Vettel is bemutatott egy-egy piruettet.

Egyelőre úgy néz ki, hogy működnek a címvédő ide hozott fejlesztései. Russell 1:29-es idővel zárt az élen Leclerc és Perez előtt, Hamilton negyedik, míg Alonso ötödik lett. A top 10 második felében olyan neveket találunk, mint Norris, Gasly, Zhou, Ocon és Magnussen. Folytatás szombaton magyar idő szerint 19:00-kor a harmadik gyakorlással.

Fotó: MercedesAMGF1

Írta: Sleiher Dávid

Kapcsolódó cikkek

Hírek Nagyvilág Verdák

Motorsportmérföldkő előtt tiszteleg ez a limitált GR Supra

A Toyota idén megépítette századik Toyota GR Supra GT4 versenyautóját. Ennek örömére a Toyota Deutschland egy motorsport ihletésű, limitált szériát készített a közúti alapmodellből, amely a különleges színvilág mellett műszaki tartalmában is közösséget vállal az ügyfél-versenyautóval. A Toyota Gazoo Racing (TGR) 2019 elején kezdte fejleszteni új ügyfél-versenyautóját, és a Toyota GR Supra GT4 alig egy […]

Olvass tovább
Hírek Itthonról Verdák

Villanyhasáb – KIA EV9 hazai sajtóbemutató

Még a tavalyi évben jelentette be a KIA, hogy egy full-size elektromos SUV-val kívánja magát feljebb pozicionálni az autómárkák között, mindez anélkül, hogy egész KIA brandet elvinnék prémium irányba. Ez év végére testet öltött a próbálkozás, a koreaiak bemutatták az EV9-et, a KIA első teljesen elektromos nagy SUV-ját. A bemutatót Szentendrén a nemrég nyílt Daalarne […]

Olvass tovább
Teszt Verdák

Értem már! – Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet MHEV GLX Limited teszt

Furcsa játékokat tud űzni az élet. Vezettem már Ferrari 458 Italia-t, 450 lóerős Ford Mustangot, V6-ossal szerelt Kia Stingert, V8-as G500-as és S500-as Mercit, 400 lovas Audi e-tront, Lexus LC-t és RC F Track Edition-t, 640 lóerősre tuningolt Nissan GT-R is volt már a kezeim között. Viszont nem vezettem még Suzuki Vitarát. Úgy, hogy a […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom