Sebestyén Peti a szombati esés után vasárnap nem tudott 100%-osan versenyezni

Biztató kezdés után a szombati versenyen történt esés következtében szerencsétlen fordulatot vettek a dolgok az angliai Donington Parkban. A HUMDA Magyar Autó-Motorsport és Zöld Mobilitás-fejlesztési Ügynökség Zrt. közreműködésével versenyző Sebestyén Peti a szombati baleset után közvetlenül jól érezte magát, de vasárnap reggelre több probléma is előjött, így nem tudott 100%-os formában versenyezni. A magyar pilóta a következő versenyekre való tekintettel így is nagyot küzdött, hogy minél több tapasztalatot tudjon gyűjteni a motorról.

„A szombati esés után nem éreztem, hogy nagyobb baj lenne, azonban vasárnap reggelre nagyon rossz állapotban voltam. Próbáltam magam összeszedni a versenyre és pontokért küzdeni, de sajnos nem volt benne több. Talán pozitívum lehet a hétvégéről, hogy a motor beállításai jónak tűntek a versenyen, én nem tudtam most hozzá tenni a maximumot. Mindenki elhiheti, hogy én utálom a legjobban már ezeket a magyarázkodásokat és én lennék a legboldogabb, ha végre kiadná egy hétvége, de nem adjuk fel a csapattal, hosszú még a szezon és tudom, hogy mire vagyunk képesek. Mostban lesz a következő, Magyarországhoz legközelebbi futam, így nagyon remélem, hogy két hét múlva fordul a kocka és kimaxoljuk a versenyhétvégét. – mondta el a HUMDA pilótája.

A hosszabb nyári szünet előtti fordulót a csehországi Mostban rendezik július utolsó hétvégéjén.

Kapcsolódó cikkek

Hírek Motor Nagyvilág

A EUROPEAN HARLEY OWNERS GROUPTM RALLY 2025-BEN IS VISSZATÉR, MÉGHOZZÁ HORVÁTORSZÁGBA

A Harley-Davidson® örömmel jelenti be, hogy a European Harley Owners Group (H.O.G.) évente megrendezésre kerülő, hatalmas érdeklődéssel várt 31. Harley Owners Group (H.O.G.) Rally-nak 2025. június 12-15. között a horvátországi Medulin ad otthont. Az Európai H.O.G. Rally minden évben más-más helyszínre költözik, ezzel is erősítve a közösség nemzetköziségét. A rendezvény résztvevői -vagyis a Harley-Davidson egyedülálló […]

Olvass tovább
Motor Női szemmel Teszt

Yamaha XSR900 GP (2024) teszt – Múltidéző GP-motor – Motor&Verda

A 2024-es évre piacra dobták a hangvillások a csupasz XSR900-as idomos, sportmotor változatát, az XSR900 GP-t. 5 398 000 Ft-os listaára majd’ egymillió forinttal drágább, mint a naked modellé – azonban ennek megfelelően a tulajdonságaikban, felszereltségükben is jelentős különbségeket vélhetünk felfedezni. Külső Természetesen a legfeltűnőbb változás a design és az idomok tekintetében érhető tetten. A […]

Olvass tovább
Hírek Motor Utcán

Stílusát, teljesítményét és használati értékét illetően is szintet lépett Európa legnagyobb példányszámban eladott túramotorja, a Honda NT1100

A 2025-ös modellváltozat átrajzolt idomokkal és jellegzetesebb sziluettel érkezik a márkakereskedésekbe Az új, nagy erejű nappali menetfényekkel (DRL) és integrált irányjelzőkkel kiegészített fényszóró egyedi megjelenéssel ruházza fel a típust Jelentős erő- és nyomatéknövekedés a középső fordulatszám-tartományban, így még jobb teljesítményt nyújt mindenes szerepkörben Az elektronikus szabályozású SHOWA EERA™ (Showa Electronically Equipped Ride Adjustment) futómű új […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom