Székesfehérvár Rali – Murvás versennyel rajtol hétvégén a Magyar Országos Rali Bajnokság

Turán Frici és Farnadi Ági március 31. és április 2. között a murvás Székesfehérvár Ralin áll először rajthoz a megújult designban tündöklő, teljesen újjáépített Volkswagen Polo GTI R5 versenyautóval.

“Örülök, hogy murvás versennyel indul a szezon, a Polo futóműve murvára termett, és ilyen körülmények között rendszerint remek tempót tudunk autózni. Persze ez nehézség is, ugyanis a murvás pályák erősen igénybe veszik a technikát, így ebből a szempontból nem a legszerencsésebb egy vadonatúj autóval ezen a terepen kezdeni az idényt, de optimistán várjuk a Székesfehérvár Ralit. Túl vagyunk a teszten, úgy érezzük, az utolsó rozsdafoltokat is lerúgtuk magunkról, amik tavaly keletkeztek. A Polo az ózdi balesetet követően teljesen megújult, a csapat fantasztikus munkát végzett” – kezdi Turán Frici.

“Az ózdi bukás után most ültünk először autóba, szerencsére bizalmatlanságnak nyoma sem volt, úgy teszteltünk, mintha mi sem történt volna. Többféle gumit kipróbáltunk, felázott a pálya, a hó is szemerkélt és a szél is erős volt, így változatos időjárási körülmények között tesztelhettünk. Jó volt érezni, hogy egyből visszajött a régi ritmus, Székesfehérvár egyébként is közel áll a szívemhez, a hazai pályák etalonja, így nagyon várom a rajt pillanatát” – folytatja Ági.

“Szeretnénk a pénteki és szombati pályabejárás alkalmával egy pontos, precíz itinert készíteni, hogy a versenyen ki tudjuk autózni magunkból a maximumot. A pályák részben újak lesznek számunkra, ami mindig izgalmas kihívást jelent. A rendező is kitett magáért, ugyanis az ismerős szakaszokat is megvariálta. Motiváltak vagyunk és várjuk, hogy a városi szuperspeciálon a nézőkkel is testközelből találkozhassunk” – zárja Frici.

A versenyzőknek a két nap alatt összesen 10 gyorsasági szakaszt és közel 128 kilométert kell teljesíteniük. A Székesfehérvár Rali április 1-jén négy szakasszal kezdődik meg, Királyszentistvánon és a Kislőtéren is kétszer lesz látható a mezőny, a napot pedig egy 1,6 km-es városi szuperspeciál zárja, amelynek eredménye nem számít bele a versenybe. A murvás verseny második napján Várpalota, Tés és Iszka szerepel kétszer a programban.

Forrás: Just Creative

Fotók: MK Racing Photography

Kapcsolódó cikkek

Hírek Itthonról Verdák

Ismét a BMW a legnépszerűbb prémium márka Magyarországon

+++ A BMW tavaly ismét hazánk legnépszerűbb prémiummárkája lett, 30,8%-os részesedéssel vezetve a szegmenst +++ A BMW Group Magyarország összesen 6 274 járművet értékesített +++ A BMW márka eladásai 10%-kal nőttek egy év alatt, és 5 784 modellel értékesítési rekordot könyvelhet el +++ A MINI márka kínálata 2024-ben teljes megújuláson ment keresztül, így modelljei fokozatosan […]

Olvass tovább
Hírek Nagyvilág Verdák

Emelt fővel búcsúzik a Lexus sportkupéja

Idén novemberben véget ér a Lexus RC F szupersportkocsi, valamint az alapját képező RC kupé gyártása. A már életében legendává vált sportautó nemes kidolgozású búcsúszériával köszöni meg az együtt töltött évtizedet. Amikor 2014 végén bemutatkozott, és pár hónappal később gyártásba került, a Lexus RC F egy volt csupán a világ számtalan V8-as sportautói közül – […]

Olvass tovább
Hírek Nagyvilág Verdák

A Mazda CX-80 lett a legbiztonságosabb nagyméretű SUV az EURO NCAP értékelésén

A Mazda CX-80 elnyerte a szegmens legbiztonságosabb járművének járó címet Japánban alkottuk: a Mazda új zászlóshajója biztonságot, kényelmet, praktikumot és sokoldalúságot kínál A vadonatúj Mazda CX-80-at az Euro NCAP legutóbbi tesztsorozatán a nagyméretű SUV kategória „Best in Class” díjával tüntették ki. A rangos elismerés a Mazda elkötelezettségét tükrözi a biztonság és az innováció iránt. 2024-ben […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom