Vallelunga: Maxwell Toth csak egy hajszálnyival maradt le a győzelemről

A New Times Racing pilótája hatalmasat küzdött a győzelemért, végül 0.005 (!!!) másodperccel maradt alul az Aprilia Racing RS 660 Trofeo szezonnyitó hétvégéjén.

Max nagyon várta már ezt a megmérettetést, hatalmas lelkesedéssel és egy kis izgalommal készült rá. Utóbbi egy korábbi műtét miatt volt benne, ugyanis éles körülmények között még nem ült motoron a jerezi incidense óta.

A versenyhétvége programja már pénteken elkezdődött a szabadedzésekkel, amit a változékony időjárás, hirtelen lezúduló zápor és hamar felszáradó ívek jellemeztek. A magyar felmenőkkel rendelkező amerikai versenyző teljesítménye ekkor még nem alakult az elvárásai szerint. A szombati első időmérő edzésen viszont céltudatos és összeszedett motorozással megszerezte a pole pozíciót. A második kvalifikáció kezdetére aláhulló csapadék miatt már senki sem tudott javítani a korábbi idején, így Maxwell Toth az első helyről vághatott neki a vasárnapi versenynek a BK Course által felkészített motorjával.

Nem csak a rajt utáni pillanatok, de a futam egésze rengeteg izgalmat és hatalmas csatákat tartogatott az NTR versenyzőjének, aki végig az élen állt, miközben négy versenytársa is szorosan követte őt. Ezeket Max végig jól kezelte, azonban az utolsó kör utolsó kanyarjában egy szélárnyékból kibújó olasz pilóta mégis megelőzte. Mivel szabad szemmel nem lehetett megállapítani, hogy ki is volt előrébb, ezért célfotó döntött, méghozzá Francesco Mongiardo (49) javára, aki elképesztően kis különbséggel, mindössze 0.005 másodperccel előbb ért be Maxnél. A fiatal versenyző így nyilatkozott az őrült hajrá után:

„ A mai versenyen vívtam eddigi pályafutásom talán legnagyobb csatáját, amelyben sajnos alulmaradtam. Az elejétől a végéig nagyon szoros volt a meccs, és ugyan kicsit csalódott vagyok, de cseppet sem búsulok. Már alig várom a mugellói fordulót!”

Kapcsolódó cikkek

Hírek Motor Nagyvilág Utcán

Még szebbek, praktikusabbak és gazdagabban felszereltek lettek a Forza modellcsalád tagjai 2025-re

Még szebbek, praktikusabbak és gazdagabban felszereltek lettek a Forza modellcsalád tagjai 2025-re • A 2025-ös modellévben bevezetett változtatások célja, hogy még inkább kidomborítsák a prémium színvonalú Forza robogók GT-jellegét • A zászlóshajónak tekinthető Forza 750 egyebek mellett új, nappali menetfénnyel és integrált irányjelzőkkel kiegészített fényszórót kapott • Emellett a Forza 750 használati értékét, időjárás-védelmét és […]

Olvass tovább
Hírek Motor Nagyvilág

A EUROPEAN HARLEY OWNERS GROUPTM RALLY 2025-BEN IS VISSZATÉR, MÉGHOZZÁ HORVÁTORSZÁGBA

A Harley-Davidson® örömmel jelenti be, hogy a European Harley Owners Group (H.O.G.) évente megrendezésre kerülő, hatalmas érdeklődéssel várt 31. Harley Owners Group (H.O.G.) Rally-nak 2025. június 12-15. között a horvátországi Medulin ad otthont. Az Európai H.O.G. Rally minden évben más-más helyszínre költözik, ezzel is erősítve a közösség nemzetköziségét. A rendezvény résztvevői -vagyis a Harley-Davidson egyedülálló […]

Olvass tovább
Motor Női szemmel Teszt

Yamaha XSR900 GP (2024) teszt – Múltidéző GP-motor – Motor&Verda

A 2024-es évre piacra dobták a hangvillások a csupasz XSR900-as idomos, sportmotor változatát, az XSR900 GP-t. 5 398 000 Ft-os listaára majd’ egymillió forinttal drágább, mint a naked modellé – azonban ennek megfelelően a tulajdonságaikban, felszereltségükben is jelentős különbségeket vélhetünk felfedezni. Külső Természetesen a legfeltűnőbb változás a design és az idomok tekintetében érhető tetten. A […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom