Verstappen magabiztosan nyert hazai közönség előtt

Verstappen jól jött el a rajtnál, megtartotta az első helyét, őt Leclerc, Sainz és Hamilton követte. Hamilton próbálta elcsípni a harmadik pozíciót, egy pillanatra hozzá is ért Sainzhoz, de végül mindketten megtartották eredeti rajthelyüket. A további sorrend Perez, Russell, Norris, Stroll, Ocon és Mick Schumacher voltak az első tízben.

Az első tíz körben Fernando Alonso hámozta át magát a két Alpha Taurin, és nyert két pozíciót. Az első kerékcserék a 12. körben kezdődtek el. Ebből a legrosszabbul Carlos Sainz jött ki. Nagyjából 10 másodpercet veszített, mivel a szerelők nem vitték ki időben a bal hátsó gumit cserénél.

A Mercedesek eltérő stratégián mentek, mint az élmenők, közepes után a kemény abroncsokat tették fel. A negyedik és ötödik helyen a csere után sorban futották a legjobb köröket. Hamiltonnak sikerült megelőznie Perezt, de nem volt egyszerű dolga, főleg Sebastian Vettel miatt. A német nem figyelt a bokszutcából kifele jövet, és feltartotta a harcoló kettőst.

A verseny utolsó harmadába érve Yuki Tsunoda okozott virtuális biztonsági autós fázist. Sokan meg is csinálták a kerékcseréket. Verstappen keményeken, a két Mercedes mögötte viszont közepes kerekeken akarta befejezni a futamot. Egyedül Norris és Alonso választotta a lágy gumikat a hátralévő 20 körre.

Bottas autója állt meg a célegyenesben, ami biztonsági autós fázist jelentett. Hamilton átvette a vezetést, mivel Verstappen és Russell is lágyakra váltott. Gyakorlatilag egyedül ő és Perez maradt közepeseken az utolsó körökre. Hamilton mellett rögtön az újraindításnál elment Verstappen, és vissza is vette az első helyet, pár körrel később pedig már Russell és Leclerc is megelőzte.

A futamot végül Verstappen nyerte Russell és Leclerc előtt. Hamiltont negyedikként intették le, Perez, Alonso, Norris, Sainz, Ocon és Storll lett az első 10-es sorrendje. Sainz még kapott egy 5 mp-es büntetést, így esett vissza 8.-nak.

Fotó: F1 Fansite

Kapcsolódó cikkek

Hírek Nagyvilág Verdák

A Lexus az offroadban is utánozhatatlan

A Lexus izgalmas újításokat hozott a 2023-as Specialty Equipment Market Association (SEMA) Kiállításon, bemutatva hat lenyűgöző járművet, köztük a GX minden generációját és a 2022-es LX 600-at. Az offroad örökségét hangsúlyozva a márka vadonatúj 2024 Lexus GX 550 Overtrail+ AAP modellt is megismertette a nagyközönséggel, mely a terepjárók világában új színfoltot jelent. 2022 Lexus GX […]

Olvass tovább
Hírek Nagyvilág Verdák

2024 elején legyártja utolsó dízelmotorját a Volvo

A teljes körű villamosítást célzó, egyértelmű stratégiánk a legambiciózusabb átalakítási tervek közé tartozik, amelyet hagyományos autógyártók megfogalmaztak. Hogy megerősítsük erre vonatkozó szándékainkat, a mai napon, a New York-i klímahéten bejelentettük, hogy 2024 elejével beszüntetjük a dízelmotoros Volvo gépkocsik gyártását. Alig néhány hónap múlva legördül tehát a gyártósorról a legutolsó dízel Volvo; a hagyományos autóipari szereplők […]

Olvass tovább
Hírek Nagyvilág Verdák

Elektromos, innovatív és hatékony: az új Opel Movano új mércét állít

Erős: új villanymotor 200 kW/270 LE teljesítménnyel és 400 Nm forgatónyomatékkal Tele energiával: új, 110 kWh kapacitású akkumulátor, 420 km-es hatótáv (WLTP1), 150 kW-os gyorstöltés Fejlett: új vezetői asszisztensrendszerek, 2-es színtű önvezetési képesség Kényelmes: új műszerfal, 10 colos színes érintőképernyőkkel Karakteres: jellegzetes Opel-orr, és hátsó rész Sokféle: 30 változat, akár 17 m3-es raktérrel és 2 […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom