Verstappen jól jött el a rajtnál, megtartotta az első helyét, őt Leclerc, Sainz és Hamilton követte. Hamilton próbálta elcsípni a harmadik pozíciót, egy pillanatra hozzá is ért Sainzhoz, de végül mindketten megtartották eredeti rajthelyüket. A további sorrend Perez, Russell, Norris, Stroll, Ocon és Mick Schumacher voltak az első tízben.
Az első tíz körben Fernando Alonso hámozta át magát a két Alpha Taurin, és nyert két pozíciót. Az első kerékcserék a 12. körben kezdődtek el. Ebből a legrosszabbul Carlos Sainz jött ki. Nagyjából 10 másodpercet veszített, mivel a szerelők nem vitték ki időben a bal hátsó gumit cserénél.
A Mercedesek eltérő stratégián mentek, mint az élmenők, közepes után a kemény abroncsokat tették fel. A negyedik és ötödik helyen a csere után sorban futották a legjobb köröket. Hamiltonnak sikerült megelőznie Perezt, de nem volt egyszerű dolga, főleg Sebastian Vettel miatt. A német nem figyelt a bokszutcából kifele jövet, és feltartotta a harcoló kettőst.
A verseny utolsó harmadába érve Yuki Tsunoda okozott virtuális biztonsági autós fázist. Sokan meg is csinálták a kerékcseréket. Verstappen keményeken, a két Mercedes mögötte viszont közepes kerekeken akarta befejezni a futamot. Egyedül Norris és Alonso választotta a lágy gumikat a hátralévő 20 körre.
Bottas autója állt meg a célegyenesben, ami biztonsági autós fázist jelentett. Hamilton átvette a vezetést, mivel Verstappen és Russell is lágyakra váltott. Gyakorlatilag egyedül ő és Perez maradt közepeseken az utolsó körökre. Hamilton mellett rögtön az újraindításnál elment Verstappen, és vissza is vette az első helyet, pár körrel később pedig már Russell és Leclerc is megelőzte.
A futamot végül Verstappen nyerte Russell és Leclerc előtt. Hamiltont negyedikként intették le, Perez, Alonso, Norris, Sainz, Ocon és Storll lett az első 10-es sorrendje. Sainz még kapott egy 5 mp-es büntetést, így esett vissza 8.-nak.
Fotó: F1 Fansite