Verstappen magabiztosan nyert hazai közönség előtt

Verstappen jól jött el a rajtnál, megtartotta az első helyét, őt Leclerc, Sainz és Hamilton követte. Hamilton próbálta elcsípni a harmadik pozíciót, egy pillanatra hozzá is ért Sainzhoz, de végül mindketten megtartották eredeti rajthelyüket. A további sorrend Perez, Russell, Norris, Stroll, Ocon és Mick Schumacher voltak az első tízben.

Az első tíz körben Fernando Alonso hámozta át magát a két Alpha Taurin, és nyert két pozíciót. Az első kerékcserék a 12. körben kezdődtek el. Ebből a legrosszabbul Carlos Sainz jött ki. Nagyjából 10 másodpercet veszített, mivel a szerelők nem vitték ki időben a bal hátsó gumit cserénél.

A Mercedesek eltérő stratégián mentek, mint az élmenők, közepes után a kemény abroncsokat tették fel. A negyedik és ötödik helyen a csere után sorban futották a legjobb köröket. Hamiltonnak sikerült megelőznie Perezt, de nem volt egyszerű dolga, főleg Sebastian Vettel miatt. A német nem figyelt a bokszutcából kifele jövet, és feltartotta a harcoló kettőst.

A verseny utolsó harmadába érve Yuki Tsunoda okozott virtuális biztonsági autós fázist. Sokan meg is csinálták a kerékcseréket. Verstappen keményeken, a két Mercedes mögötte viszont közepes kerekeken akarta befejezni a futamot. Egyedül Norris és Alonso választotta a lágy gumikat a hátralévő 20 körre.

Bottas autója állt meg a célegyenesben, ami biztonsági autós fázist jelentett. Hamilton átvette a vezetést, mivel Verstappen és Russell is lágyakra váltott. Gyakorlatilag egyedül ő és Perez maradt közepeseken az utolsó körökre. Hamilton mellett rögtön az újraindításnál elment Verstappen, és vissza is vette az első helyet, pár körrel később pedig már Russell és Leclerc is megelőzte.

A futamot végül Verstappen nyerte Russell és Leclerc előtt. Hamiltont negyedikként intették le, Perez, Alonso, Norris, Sainz, Ocon és Storll lett az első 10-es sorrendje. Sainz még kapott egy 5 mp-es büntetést, így esett vissza 8.-nak.

Fotó: F1 Fansite

Kapcsolódó cikkek

Hírek Nagyvilág Verdák

A január 10. – 19. között megrendezésre kerülő Brüsszeli Autószalonon debütál Európában a vadonatúj, akkumulátoros elektromos Toyota Urban Cruiser

A Toyota multitechnológiás stratégiájának lényege, hogy modelljeiben az autóvásárlók számára az ő személyes igényeiknek megfelelő környezetbarát meghajtások széles tárházát kínálja, a lágy hibrid elektromos hajtástól az öntöltő hibrid elektromos, plug-in hibrid elektromos és akkumulátoros elektromos meghajtáson át a hidrogén üzemanyagcellás elektromos meghajtásig. A környezettudatosság szinonimájának is tekintett vállalat európai értékesítéseiben a fő csapást jelenleg az […]

Olvass tovább
Hírek Nagyvilág Verdák

A BRÜSSZELI AUTÓSZALONON BEMUTATKOZOTT A VADONATÚJ MAZDA6E: AHOL A JAPÁN KÉZMŰVESSÉG AZ ELEKTROMOS AUTÓZÁST FORMÁLJA

A Mazda ma leleplezte a vadonatúj Mazda6e-t a Brüsszeli Autószalonon. Ez a gyorsan tölthető, ötajtós hatchback a Mazda kínálatának legújabb, tisztán elektromos hajtású tagja. Teljesítmény és hatótávolság a vezető igényeire szabva A Mazda6e kétféle hajtásláncot kínál a különböző vezetési igényeknek megfelelően. A Mazda6e1 68,8 kWh-s akkumulátorral van felszerelve, amely akár 479 km2 hatótávolságot biztosít. A […]

Olvass tovább
Teszt Verdák

Amerikából jöttem-Kia Sorento 193 CRDi AWD teszt

A koreai márka felfrissítette a legnagyobb, hagyományos hajtásláncú szabadidő-autóját. A cím nem a véletlen műve: a tengerentúlon nagyon kedvelt a testes SUV. Okosak a koreaiak. Ennek az egyik megnyilvánulása, hogy a Kiánál és a Hyundai-nál, a lemezek alatt lévő azonos technikát, teljesen más ruhába csomagolják. Így eltérő karaktereket kapnak az autók és nem vesznek el […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom