Verstappen magabiztosan nyert hazai közönség előtt

Verstappen jól jött el a rajtnál, megtartotta az első helyét, őt Leclerc, Sainz és Hamilton követte. Hamilton próbálta elcsípni a harmadik pozíciót, egy pillanatra hozzá is ért Sainzhoz, de végül mindketten megtartották eredeti rajthelyüket. A további sorrend Perez, Russell, Norris, Stroll, Ocon és Mick Schumacher voltak az első tízben.

Az első tíz körben Fernando Alonso hámozta át magát a két Alpha Taurin, és nyert két pozíciót. Az első kerékcserék a 12. körben kezdődtek el. Ebből a legrosszabbul Carlos Sainz jött ki. Nagyjából 10 másodpercet veszített, mivel a szerelők nem vitték ki időben a bal hátsó gumit cserénél.

A Mercedesek eltérő stratégián mentek, mint az élmenők, közepes után a kemény abroncsokat tették fel. A negyedik és ötödik helyen a csere után sorban futották a legjobb köröket. Hamiltonnak sikerült megelőznie Perezt, de nem volt egyszerű dolga, főleg Sebastian Vettel miatt. A német nem figyelt a bokszutcából kifele jövet, és feltartotta a harcoló kettőst.

A verseny utolsó harmadába érve Yuki Tsunoda okozott virtuális biztonsági autós fázist. Sokan meg is csinálták a kerékcseréket. Verstappen keményeken, a két Mercedes mögötte viszont közepes kerekeken akarta befejezni a futamot. Egyedül Norris és Alonso választotta a lágy gumikat a hátralévő 20 körre.

Bottas autója állt meg a célegyenesben, ami biztonsági autós fázist jelentett. Hamilton átvette a vezetést, mivel Verstappen és Russell is lágyakra váltott. Gyakorlatilag egyedül ő és Perez maradt közepeseken az utolsó körökre. Hamilton mellett rögtön az újraindításnál elment Verstappen, és vissza is vette az első helyet, pár körrel később pedig már Russell és Leclerc is megelőzte.

A futamot végül Verstappen nyerte Russell és Leclerc előtt. Hamiltont negyedikként intették le, Perez, Alonso, Norris, Sainz, Ocon és Storll lett az első 10-es sorrendje. Sainz még kapott egy 5 mp-es büntetést, így esett vissza 8.-nak.

Fotó: F1 Fansite

Kapcsolódó cikkek

Hírek Nagyvilág Utcán Verdák

A Honda a Milánói divathéten mutatja be fenntartható, környeztebarát járműtervezési koncepcióját

• A Honda – a SUSTAINA-C Concept és Pocket Concept mellett – a Honda SH125i Vetróval szemlélteti a fenntartható járműgyártás terén elért eredményeit • Az új alapanyag és az egyedi, festékmentes felületkezelés csökkenti az előállítás CO2-kibocsátását, valamint egyedi megjelenéssel ruházza fel a járműveket • A modellek remekül szemléltetik a Honda „Triple Action to Zero” stratégiáját, […]

Olvass tovább
Teszt Verdák

Arteon-pótló – Peugeot 508 GT PureTech Hybrid 225 teszt

Lassan a Peugeot lesz az egyetlen, aki a középkategóriás üzleti szedánra vágyók életét fel tudja pezsdíteni. A Mazda januárban jelentette be, hogy idén tavasszal befejezi a 6-os gyártását, a Volkswagen is csak a kombit hagyja meg az Arteonból. Egy páran még küzdenek ebben a szegmensben, idén jön az új Camry, természetesen négyajtósként, van Superb szedán […]

Olvass tovább
Hírek Nagyvilág Utcán Verdák

A Mazda legtágasabb Európai SUV-ja, a vadonatúj Mazda CX-80 2024. április 18-án mutatkozik be

Három üléssor, mely akár hét utasnak is helyet biztosít Komfort, kényelem és sokoldalúság, Japánban alkotva A Mazda 2024. április 18-án, csütörtökön 12.00 órakor mutatja be a vadonatúj, három üléssoros Mazda CX-80-at. A CX-60 után a CX-80 a második modell, amelyet a Mazda nagy platformjára terveztek – ez a modell a Mazda legtágasabb autója az európai […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom