Verstappen rajt-cél győzelmet aratott

A holland sikerével zárult ez a sprint a Red Bull Ringen is csakúgy, mint az imolai. A Ferrarik nem tudták vele tartani a lépést, inkább egymással csatáztak.

A címvédő jól kapta el a rajtot hasonlóan Sainzhoz. A spanyol elment monacói kollégájának, de Leclerc vissza tudott jönni, és szép manőverrel megelőzte őt. A negyediken senkitől nem zavartatva Russell haladt. A Scuderia pilótái tovább folytatták az öldöklő harcot, a spanyol próbálkozott, betette autóját Leclerc mellé, de megelőzni már nem volt képes. Biztos távolságban követte őt a verseny végéig. Ocon sokáig tartotta az ötödik pozíciót, azonban jött Perez. A mexikói már a rajtot követően jól jött el, öt helyet javított. A Haasszal való küzdelem kicsit lassította őt, de sikerült magát áthámoznia az amerikai alakulat versenyzőin, majd jött a francia alpine-os. Védekezett Ocon, de a Red Bull tempófölényét ma nem lehetett tartani, így a mexikói az ötödiken futott be. Nem volt jó napja Ocon csapattársának, Alonso már a felvezető körre sem tudott elmenni, és bokszból sem volt képes folytatni. A mezőnynek azonban még egy felvezető körre el kellett menni, mert Zhou autója a célegyenes fordítóra lefulladt, a kínainak sikerült újraindítani, így a pitből elstartolhatott.

A legnagyobb adok-kapok talán Schumacher és Hamilton között ment. A német nagyon felszívta magát első pontjai után, és körökön keresztül tartotta maga mögött a hétszeres bajnokot. A brit csak akkor tudta megelőzni a Haas versenyzőjét, amikor Magnussen a hetediken haladva eltávolodott kollégája elől, így az nem tudta nyitni hátsó szárnyát. Hamiltonnak a rajtnál egy incidense is volt, Gasly ráhúzta a kormányt, de a francia járt pórul, megforgott, de vissza tudott állni a futamba. A brit bajnok így az utolsó pontszerző nyolcadik helyen végzett.

Nem volt jó sprintje Albonnak, aki összeért Vettellel, és ötmásodperces büntetést kapott. A McLaren szintén szenvedett, csak a 11-12-ik helyen látták meg a kockás zászlót. Folytatás holnap 15:00 órakor a futammal, aminek a rajtsorrendjét ez a sprint határozta meg.

Fotó: Facebook

Kapcsolódó cikkek

Teszt Verdák

Régi ismerős – Suzuki Swift 1.2 DualJet GL+ teszt

Ami a rendszerváltás előtt a Lada és a Trabant volt, az a rendszerváltás után az Opel Astra és a Suzuki Swift lett. Mindegyik autóval, Swift esetében főleg a (Magyarországon) első generációssal mindenkinek van egy sztorija, ahogy azelőtt a szoci remekművekkel.  És még mindig rengeteg szaladgál belőle az utakon, valamelyik papaautóként van óvva még a napfénytől […]

Olvass tovább
Hírek Nagyvilág Verdák

Új Peugeot E-5008 Premier előtti pillantás az újdonságra

A kategóriák felett álló nagy elektromos SUV gáláns helykínálatot, 7 kényelmes ülőhelyet és könnyen hozzáférhető harmadik üléssort kínál. A hamarosan bemutatkozó újdonságot egy premier előtti videóban láthatjuk először, mely a legújabb, felső kategóriás, nagy elektromos PEUGEOT SUV belső terébe enged bepillantást. https://stellantis3.dam-broadcast.com/pm_12808_2419_2419427-ec4m0tyqok.mp4 Az új modell is megkapja a Panoramic PEUGEOT i-Cockpit® vezetőhelyet, mely magasabb szintre […]

Olvass tovább
Hírek Nagyvilág Verdák

Nyolc generáció 50 év alatt – A Golf jegyében telik a 2024-es év a Volkswagennél

A Golf a Volkswagen márka szíve, amely szinte minden más modellnél méltóbb a „bestseller” jelzőre – nyolc generáció során több mint 37 millió példányban talált gazdára. A Volkswagen 2024-ben immár 50. születésnapja alkalmából méltathatja népszerű modelljét, a Golf ugyanis nem csak Németországban alakította jelentősen a mobilitás fejlődését, hanem a világ számos más régiójában is. A […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom