Verstappen rajt-cél győzelmet aratott

A holland sikerével zárult ez a sprint a Red Bull Ringen is csakúgy, mint az imolai. A Ferrarik nem tudták vele tartani a lépést, inkább egymással csatáztak.

A címvédő jól kapta el a rajtot hasonlóan Sainzhoz. A spanyol elment monacói kollégájának, de Leclerc vissza tudott jönni, és szép manőverrel megelőzte őt. A negyediken senkitől nem zavartatva Russell haladt. A Scuderia pilótái tovább folytatták az öldöklő harcot, a spanyol próbálkozott, betette autóját Leclerc mellé, de megelőzni már nem volt képes. Biztos távolságban követte őt a verseny végéig. Ocon sokáig tartotta az ötödik pozíciót, azonban jött Perez. A mexikói már a rajtot követően jól jött el, öt helyet javított. A Haasszal való küzdelem kicsit lassította őt, de sikerült magát áthámoznia az amerikai alakulat versenyzőin, majd jött a francia alpine-os. Védekezett Ocon, de a Red Bull tempófölényét ma nem lehetett tartani, így a mexikói az ötödiken futott be. Nem volt jó napja Ocon csapattársának, Alonso már a felvezető körre sem tudott elmenni, és bokszból sem volt képes folytatni. A mezőnynek azonban még egy felvezető körre el kellett menni, mert Zhou autója a célegyenes fordítóra lefulladt, a kínainak sikerült újraindítani, így a pitből elstartolhatott.

A legnagyobb adok-kapok talán Schumacher és Hamilton között ment. A német nagyon felszívta magát első pontjai után, és körökön keresztül tartotta maga mögött a hétszeres bajnokot. A brit csak akkor tudta megelőzni a Haas versenyzőjét, amikor Magnussen a hetediken haladva eltávolodott kollégája elől, így az nem tudta nyitni hátsó szárnyát. Hamiltonnak a rajtnál egy incidense is volt, Gasly ráhúzta a kormányt, de a francia járt pórul, megforgott, de vissza tudott állni a futamba. A brit bajnok így az utolsó pontszerző nyolcadik helyen végzett.

Nem volt jó sprintje Albonnak, aki összeért Vettellel, és ötmásodperces büntetést kapott. A McLaren szintén szenvedett, csak a 11-12-ik helyen látták meg a kockás zászlót. Folytatás holnap 15:00 órakor a futammal, aminek a rajtsorrendjét ez a sprint határozta meg.

Fotó: Facebook

Kapcsolódó cikkek

Hírek Itthonról Verdák

A Ford segíti vásárlóit elektromos autóra váltani

A Ford Magyarország kimagasló üzleti eredménnyel zárta 2025 első harmadévét, a teljes hazai piacot és összes szegmenst, azaz személyautó és haszongépjármű értékesítéseket egyben tekintve 6141 új autó regisztrációval és 11.5%-os piaci részesedéssel az autómárkák rangsorában jelenleg az első helyen áll az idei év április végéig tartó időszakában. A tisztán elektromos autók hazai piacán a márka […]

Olvass tovább
Hírek Nagyvilág Utcán Verdák

DS N°4 Avantgárd a kiválóság jegyében

• A DS Automobiles szakértelmének igazi gyöngyszeme, a N°4 az avantgárd dizájnra, a prémium kompakt ferdehátú szegmens legszélesebb villamosított kínálatára, a kezelhetőség és a kényelem közötti egyedülálló egyensúlyra, valamint a magas szintű csatlakoztathatóságára épít. • A N°4 új frontrésszel tűnik ki, amely kifejező, jól azonosító fényjelzést tartalmaz. • Szegmensének egyetlen ferdehátú modellje, amely az elektromos […]

Olvass tovább
Teszt Verdák

Mindentudás egyeteme – Nissan X-Trail N-Trek e-Power e-4orce teszt

A Qashqai mellett az X-Trail a legfontosabb modellje a Nissannak. 25. éve gyártják a japánok, jelenleg a negyedik generáció faceliftjénél járunk. A ráncfelvarrás előtti verziót a Motor&Verda női kontingense tesztelte. Most nekem jutott a feladat, hogy bemutassam Nektek az Európában kapható legnagyobb Nissan terepjárót. Nem csak nevében terepjáró az X-Trail, valahol félúton van a SUV-ok […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom