Vinalesé a pályacsúcs, Bagnaia az első sorban, Martin a 2.-ban

Az időmérőn Francesco Bagnaia nagyon erős körrel kezdett, 1:29.690-el nyitott a címvédő a valenciai időmérő első szakaszában. Alex Marquez viszont még nála is 15 ezreddel gyorsabb időt futott, és Augusto Fernandez is nagyon közel került hozzájuk.

Bagnaia a második kifutásán is javított, és pályacsúcsot futott, 1:29.054-et. A többiek közül már csak Augusto Fernandez és Enea Bastianini tudott gyorsulni. Egy perccel a vége előtt úgy tűnt, hogy már senki nem lép el a helyéről, ez pedig azt jelentette, hogy Bagnaia mellett Alex Marquez jutott tovább. Bastianini gyorskörön volt, de csak 4. lett.

Az első etapot Brad Binder, Jorge Martin és Jack Miller kezdték a legjobban. Bagnaia nem ment jó időt, Martin viszont feszült volt, mivel Marc Marquez elrontothatta egy körét. Bagnaia mindig máskor jött ki, mint a többiek, és egyedül futotta meg a pályacsúcsot és a gyorsköröket.

Nem sokáig örülhetett viszont, mert Maverick Vinales bement 1:29 alá egyedüliként. Bizarr jelenet játszódott le, mivel Jorge Martin és Marc Marquez majdnem összeértek az utolsó percekben. Marquez pár kanyarral később bukott, és vége volt az edzésének, plusz a többiekének is.

Az időmérő végül Vinales polejával, Bagnaia és Miller első sorával ért véget. Martin ismét kockázatot vállalt, és kemény első gumival futotta az utolsó kört, majd hibázott, így viszont csak a második sor vége lett meg neki.

Folytatás a sprinttel. További eredmények itt.

Fotó: MotoGP Media

Kapcsolódó cikkek

Hírek Motor Nagyvilág

A EUROPEAN HARLEY OWNERS GROUPTM RALLY 2025-BEN IS VISSZATÉR, MÉGHOZZÁ HORVÁTORSZÁGBA

A Harley-Davidson® örömmel jelenti be, hogy a European Harley Owners Group (H.O.G.) évente megrendezésre kerülő, hatalmas érdeklődéssel várt 31. Harley Owners Group (H.O.G.) Rally-nak 2025. június 12-15. között a horvátországi Medulin ad otthont. Az Európai H.O.G. Rally minden évben más-más helyszínre költözik, ezzel is erősítve a közösség nemzetköziségét. A rendezvény résztvevői -vagyis a Harley-Davidson egyedülálló […]

Olvass tovább
Motor Női szemmel Teszt

Yamaha XSR900 GP (2024) teszt – Múltidéző GP-motor – Motor&Verda

A 2024-es évre piacra dobták a hangvillások a csupasz XSR900-as idomos, sportmotor változatát, az XSR900 GP-t. 5 398 000 Ft-os listaára majd’ egymillió forinttal drágább, mint a naked modellé – azonban ennek megfelelően a tulajdonságaikban, felszereltségükben is jelentős különbségeket vélhetünk felfedezni. Külső Természetesen a legfeltűnőbb változás a design és az idomok tekintetében érhető tetten. A […]

Olvass tovább
Hírek Motor Utcán

Stílusát, teljesítményét és használati értékét illetően is szintet lépett Európa legnagyobb példányszámban eladott túramotorja, a Honda NT1100

A 2025-ös modellváltozat átrajzolt idomokkal és jellegzetesebb sziluettel érkezik a márkakereskedésekbe Az új, nagy erejű nappali menetfényekkel (DRL) és integrált irányjelzőkkel kiegészített fényszóró egyedi megjelenéssel ruházza fel a típust Jelentős erő- és nyomatéknövekedés a középső fordulatszám-tartományban, így még jobb teljesítményt nyújt mindenes szerepkörben Az elektronikus szabályozású SHOWA EERA™ (Showa Electronically Equipped Ride Adjustment) futómű új […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom