Zagyva Dorka ORB2-ben debütál a Salgó Rallyn

Igen komoly feladat előtt áll Zagyva Dorka, hiszen a Székesfehérvár Rallyn ugyan már versenyzett ORB1-es futamon, de az murva volt, aszfalton messze a Salgó Rally lesz a legkomolyabb versenye, ahol valaha rajthoz állt. Ennek megfelelően egyértemű célja van: tanulni, minden egyes gyorsasági kilométert teljesíteni és természetesen célba érni.

„Nagyon várom már a Salgó Rallyt – kezdte Zagyva Dorka. – Az elmúlt hetek nekem a tanulásról, apunak pedig a munkáról szóltak, úgyhogy jó egy kicsit visszarázódni. A múlt héten teszteltünk Zabar–Domaházán. Régen mentem már aszfalton és régen ültem versenyautóban is, úgyhogy nagyon hasznos volt.

Komoly feladat lesz a Salgó Rally. A zagyvarónai pálya egy részén már mentem tavaly az ellenkező irányban, Szuha viszont teljesen új lesz. Próbáltam belsőkamerás felvételeket nézni, hogy képbe kerüljek.

Apuval megbeszéltük, idén a tanulás a cél, nem is nézzük az időket. Mindent annak rendelünk alá, hogy célba érjünk. Ha ez sikerül, akkor én már elégedett leszek.“

Hasonlóan vélekedi Zagyva Lajos is, aki némi önkritikával emlékszik a Székesfehérvár Rallyn elkövetett hibájára, a 10 perces korai érkezésre.

„Naponta háromszor–négyszer komoly matematikai képleteket forgatok a fejemben és gyakorlom az összeadást – nevet Zagyva Lajos. – A viccet félretéve egyetlen feladatunk van, hogy minden gyorsasági kilométert teljesítsünk és hogy a verseny végén fel tudjunk állni a céldobogóra.

Dorka már versenyzett a környéken, de egy rallysprint és a másodosztály között is óriási különbség van, ezért csak a célba érkezésre koncentrálunk, az eredmény most másodl

Kapcsolódó cikkek

Teszt Verdák

Az autóipar Buffalo cipője – Dacia Duster Extreme TCe 130 4×4 teszt

Kétség nem fér hozzá, a Duster a Dacia legsikeresebb típusa. Az első generációt 2010-ben mutatták be, azonnal vitték a népek, a második kiadás szintén a legkeresettebb Dacia-típus lett, 15 év elteltével pedig már a harmadik lövésnél járunk. A forma első blikkre nem változott, mégis radikálisan más, mint amit eddig megszoktunk. A román gyártó jobban ráúszott […]

Olvass tovább
Hírek Nagyvilág Verdák

A vadonatúj MAZDA6e: ahol a stílus és az elektrifikáció találkozik

Az új Mazda6e tökéletes egyensúlyt teremt a lendületes formavilág és a mindennapi praktikum között. „A külső design maradéktalanul megtestesíti az ‘Authentic Modern’ formanyelvet” – magyarázza Jo Stenuit, aki a Mazda európai formatervezési stúdiójának igazgatója, a németországi Oberurselben. A jármű elegáns, kupészerű sziluettje rövidre szabott hátsó szakasszal párosul, így sportos szedán hatást kelt, miközben megőrzi az […]

Olvass tovább
Hírek Nagyvilág Verdák

Örök élet és egy nap

Sokszor halljuk, hogy egy autó túltervezett. A szó valódi értelme szerint ez azt jelentené, ha egy Corolla hibrid képes lenne 2 másodperc alatt 100-ra gyorsulni és 300-zal suhanni az autópályán. A túltervezettség tehát sokkal inkább azt jelenti, ha egy autó szinte hihetetlenül megbízható és strapabíró. Nézzünk néhány példát. A Toyota olykor szereti megmutatni a világnak, […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom