Férfi szemmel

Yamaha R7 teszt – Új versenyző az utakon

Mivel a legendás R6 már csak pályaopcióként érhető el, a Yamaha sportos kínálatában űr keletkezett ebben a kategóriában, így 2021-ben a gyártó piacra dobta a vadonatúj modellt, az R7-et. A nagy népszerűségnek örvendő MT-07-re alapozva alkották meg, és a 2022-es YZF-R7 azt az ígéretet hordozza magában, hogy megteremti az egyensúlyt a közúti és a pályamotorozás […]

Olvass tovább

BMW F900 XR bemutató – A kistesó, aki nem is olyan kicsi?!

A BMW, az F900 XR modelljét, a kalandmotor kategóriába sorolja. Az adventure kifejezést többféleképpen is lehet értelmezni, ami biztos, hogy ezzel a típussal sem nyúltak mellé a bajorok. Elsőnek lássuk a főbb adatokat! A gépben egy 900 cm3-es, kéthengeres motor dolgozik, ami 105 lóerőt tud. Ez bőven elég egy laza utcai motorozásra vagy akár egy […]

Olvass tovább

Honda CBR650R teszt – Egy új irány

2019-ben a címben említett motort még Honda CB650F-ként ismerhettük, amikor is teljesen új identitást kapott és megszületett a CBR650R. Ebben az évében a japán motorkerékpár-gyártó teljesen felhagyott a nem ABS-szel szerelt verzióval, de továbbra is egy középsúlyú, kényelmes motort kínál a célközönségnek, amely a komfortra, hasznosságra alapul, mégis megőrizve benne a sportosság jegyeit. Bár a […]

Olvass tovább

Suzuki GSX-S1000 GT teszt – Egy igazán sportos túragép

Az elmúlt évtizedben a kalandmotorok térnyerésével a sport-túramotorok sajnálatos módon a bemutatótermek sötét szegmenseibe szorultak. Ahogy azt a neve is sugallja, a sporttúra, egy vagány, gyorsaságot tükröző külsőbe csomagolt, vérbeli túramotor, ami egymagában hordozza a túrázásra való képességet és egy utcára hangolt szuperbike teljesítményét. Ezt megfűszerezték az ergonómiával, így nem szakad le a hátunk 2 […]

Olvass tovább

Honda CB500F teszt – Az A2-es kategória koronázatlan királynője

Amikor a 600-as sportmotorok voltak a legkedveltebbek a felhasználók körében, a szerény Honda CB500-at egy kis haszonelvű eszköznek tekintették, amelyet pénztárcabarát ingázók és futárok használtak. A Kawasaki GPZ500S-t, a Suzuki GS500-at és a Honda CB500-at is figyelmen kívül hagyták, amikor motorválasztáson gondolkodtak az emberek. A 600 köbcentis sornégyesek csábítása túl nagynak bizonyult az 500-as ikrekkel […]

Olvass tovább

Suzuki GSX-S1000 teszt – A penge éle

A Suzuki GSX-S1000 jó példa arra, hogy hogyan hódítsuk meg az utakat egy rendkívüli menetteljesítménnyel és technikai újításokkal megspékelt futurisztikus kinézetű motorral. Ha kíváncsi vagy arra, hogy mely motorok a konkurensei a GSX-S1000-nek vagy miként birkózik meg egy hölgy a 152 lóerővel, akkor kattints ide, hogy elolvasd Ági tesztjét. Indítsunk a formatervvel, azért írunk pár […]

Olvass tovább

Használt motor teszt-Honda CBR 600RR

Ez a teszt több szempontból is különleges a számomra. Ennek az egyik oka, hogy olyan motorról lesz szó, amiből sokat látni a pályanapokon és az utcán is. A másik, hogy ez a gép a sajátom. Az elfogultságot félretéve, összeszedtem a szupersport motor jó és rossz tulajdonságait. Konkrétan egy Honda CBR 600RR-ről lesz szó, annak is […]

Olvass tovább

Kawasaki Ninja 400 Teszt – Sportmotor kezdőknek?!

2018-ban jelent meg a Kawasaki 400-as szériája, amit két típusra bontottak: a Z400-ra és a Ninja 400-ra. Ezeket a motorokat főleg kezdőknek szánták, de nagyon gyorsan rájöttek, hogy ennél sokkal szélesebb réteget tudnak vele kiszolgálni. Ennek ellenére, nálunk sajnos nem tartott túl sokáig a forgalmazása. A Kawasaki Ninja 400-ba kéthengeres, 44 lóerős motor került, ami […]

Olvass tovább

HONDA CB500X teszt – Mindenre is jó választás!

A Hondának ismét sikerült meglepnie az embereket az újratervezett 500-as túraendurójával. Bár nagyon sok minden ismerős lehet a CB500F-ből, de a 19 colos első kerék, magasabb, kényelmesebb üléspozíció egyből érezteti velünk, hogy ez valami más lesz. Az előző modellhez képest, most már sokkal inkább használható terepre is a motor, ami azért nem hátrány, hiszen egy […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom