A SsangYong és Thuróczy Szabolcs folytatják a közös kalandokat

A SsangYong Magyarország ismét Thuróczy Szabolcs főszereplésével forgatott reklámfilmeket, amelyekből kiderül, hogy a legszigorúbb apósjelöltet is elvarázsolja a márka legújabb modellje, a Torres.

Idén ősztől a hazai piacon is elérhető a dél-koreai SUV specialista kalandokat és a hétköznapokból való kiszakadás lehetőségét megtestesítő legújabb modellje, a SsangYong Torres.
A márka Thuróczy Szabolccsal fogott össze a modell nagyközönséggel való megismertetése és népszerűsítése érdekében. A SsangYong Magyarország nem először dolgozik együtt a neves színésszel, aki filmes és színházi szerepei mellett olyan sorozatokból is ismerős lehet a hazai nézőknek, mint a Valami Amerika, a Marsra magyar!, A Király, A Besúgó, az Aranyélet vagy a Társas játék. Míg 2021-ben koreai nyelvtudását csillogtatta meg Thuróczy, tavaly az „arcát adta” a márkának a CGI-technológiával készült reklámokban. Idén a SsangYong rendhagyó, humoros kommunikációját új szintre emelték: egy kétrészes, dramaturgiai csavarokkal teli történettel mutatják be a márka legújabb SUV-ját.

Az első részben Thuróczy Szabolcs mellett a SsangYong nagykövetei, Nyári Dia színésznő és Berki Krisztián olimpiai bajnok, többszörös világ- és Európa-bajnok tornász is feltűnnek, és kiderül, hogy a Torres még egy szigorú apából, apósjelöltből is képes rajongást kiváltani. A második epizódban a 10 990 000 Ft-os indulóárú, a kategóriájából a kiváló ár-érték arányával, a dizájnjával, a koreai minőségével és a magas alapfelszereltségével kitűnő modell olyan termékelőnyei is szerepet kapnak, mint a 703 literes alapcsomagtér, az Adaptív LED fényszórók vagy a két érintőképernyős LCD kijelző. A történet szerint a második filmben a koreai autó „feelingje” teljesen hatalmába keríti a főhőst, aki autós reklámban meglepő módon táncra perdül egy K-pop számra – azt szimbolizálva ezzel, hogy micsoda felszabadító erő rejlik a Torresben, hisz a segítségével kiszakadhatunk a hétköznapokból.

„Nem volt kérdés, hogy idén is fejlesztünk lokális tartalmat, és az is egyértelmű volt, hogy Thuróczy Szabolcs lesz a főszereplőnk, de a storytelling segítségével humoros formában a két másik nagykövetünket, Nyári Diát és Berki Krisztiánt is be kívántuk hozni a „SsangYong filmek univerzumába”. A korábbi filmjeinkhez hasonlóan az volt a célunk most is, hogy a reklámzajból kitűnve rendhagyó formában gyártsunk tartalmat. Azt gondolom, hogy az első film storytelling formájával és a második film extravagáns tánckoreográfiájával ezt sikerült is elérnünk, de kíváncsian várjuk a célcsoport reakcióját, hiszen elsősorban számukra szerettünk volna maradandót alkotni” – mondta Horváth Patrik, a SsangYong regionális marketingvezetője.

A reklámok
Új SsangYong Torres: Az első randi
https://www.youtube.com/watch?v=_xcMzkINSRs
Táncra hív a SsangYong Torres
https://www.youtube.com/watch?v=kNvnO-OiT28

Kapcsolódó cikkek

Hírek Motor Nagyvilág

Stílusosan ünnepli a Gold Wing bemutatkozásának 50. évfordulóját a Honda

• Egyedi színekben, különleges emblémákkal érkeznek a Gold Wing 50th Anniversary modellek • Különleges, korlátozott példányszámú asztali Gold Wing makett bemutatja az első és a legújabb nemzedéket • Továbbfejlesztett kommunikációs és infotainment-rendszer • A Gold Wing károsanyag-kibocsátása immáron az EURO5+ előírásainak is megfelel Az 50. születésnapját ünneplő Honda Gold Wing már a – 999 cm3-es […]

Olvass tovább
Hírek Nagyvilág Verdák

Teszten a vezetés élményének új dimenziója: a BMW Vision Driving Experience prototípus

+++ Lélegzetelállító menetdinamika, precizitás és hatékonyság +++ Az új „Heart of Joy” központi számítógép tízszer gyorsabban dolgozik +++ A rekuperációs tartomány kibővítése 25 százalékkal nagyobb hatékonyságot eredményez +++ A BMW Group a vezetés fizikai korlátokat meghazudtoló élményét helyezi a középpontba új nagyteljesítményű tesztautójával – a BMW Vision Driving Experience (VDX) prototípussal. E tanulmányautó célja nem […]

Olvass tovább
Hírek Itthonról Verdák

Szerelemre hangolva: Alfa Romeo Junior

Kevés olyan autómárka van, mint az Alfa Romeo, amely egyben életstílust is kölcsönöz használójának. Több mint száztíz éves története során megannyi típussal rukkolt elő ez a márka, és mindegyik az utánozhatatlanul könnyed olasz életérzést közvetíti. Az alfások mind egy nagy olasz család. Ennek a családnak a legfiatalabb tagja a Junior nevet viseli: vonalvezetése, teljesítménye magával […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom