Teszt
Yamaha XSR900 GP (2024) teszt – Múltidéző GP-motor – Motor&Verda
- Ágnes Reichardt
- október 2, 2024
- motorteszt
- Teszt
- Tesztmotor
- XSR900 GP
- Yamaha
- Yamaha XSR900 GP
A 2024-es évre piacra dobták a hangvillások a csupasz XSR900-as idomos, sportmotor változatát, az XSR900 GP-t. 5 398 000 Ft-os listaára majd’ egymillió forinttal drágább, mint a naked modellé – azonban ennek megfelelően a tulajdonságaikban, felszereltségükben is jelentős különbségeket vélhetünk felfedezni. Külső Természetesen a legfeltűnőbb változás a design és az idomok tekintetében érhető tetten. A […]
Olvass továbbVoge 900 DSX (2024) teszt – Komfort és kütyürengeteg Kínából – Motor&Verda
- Ágnes Reichardt
- szeptember 19, 2024
- 900 DSX
- Teszt
- Tesztmotor
- Voge
- Voge 900 DSX
A Voge 900 DSX kedvező árával hívja fel magára figyelmünket, és a motorra pattanva sem nyújt csalódást. A kínaiakhoz híven pedig rengeteg kütyüvel, 21. századi megoldással is találkozhatunk ezen a túraendurón. Egyre népszerűbb és keresettebb lesz e modell hazánkban is, nem véletlenül! 3 770 000 Ft-os alapáron kínálják a 900 DSX-et, mely már önmagában véve […]
Olvass továbbTriumph Speed 400 (2024) teszt – Modern klasszikus – Motor&Verda
- Ágnes Reichardt
- szeptember 3, 2024
- Speed 400
- Teszt
- Tesztmotor
- Triumph
- Triumph Speed 400
Maximális minőség belépő szinten A 2024-es évre egy teljesen új modellsorozatot mutatott be a Triumph. Az angol márka által piacra dobott Speed 400, valamint Scrambler 400 X esetében nem csak az egyhengeres erőforrás, hanem a teljes periféria is új. Szerkesztőségünknek ez előbbit volt lehetősége tesztelni, melyért hatalmas köszönet a Triumph Budapestnek! A Speed 400 ugyan […]
Olvass továbbSuzuki GSX-S1000GX (2024) teszt – A régi sportosság, modernitással ötvözve – Motor&Verda
- Ágnes Reichardt
- augusztus 15, 2024
- GSX-S1000GX
- motorteszt
- Suzuki
- Suzuki GSX-S1000GX
- Teszt
Valami régi, valami új… Tömören így lehetne összefoglalni a Suzuki 2024-ben újonnan piacra dobott sporttúrázóját, más néven sport “crossover”-ét, a Suzuki GSX-S1000GX-t. A régi, bevált erőforrást kiegészítve rengeteg elektronikával, újdonsággal kapjuk meg a GX-t, amit mi valójában egy kényelmes sportmotorként ismertünk meg. Természetesen kitérünk minden apró részletre cikkünkben is, azonban ha videót nézni lenne kedved, […]
Olvass továbbHonda CB500 Hornet (2024) teszt – Az új generáció darazsa – Motor&Verda
- Ágnes Reichardt
- július 29, 2024
- CB500
- CB500 Hornet
- honda
- Hornet
- Teszt
2024-ben tovább bővült a Hornet-család a tavaly bemutatott CB750 egy kis-, valamint egy nagytesójával. A sornégyes hagyományokat folytató ezres modell mellett érkezett a sorkettes CB500 Hornet. Ez utóbbi volt társunk egy teljes hétig, azonban az összeszokáshoz néhány perc is elegendőnek bizonyult. Az első métertől természetes, magától értetődő volt ugyanis minden mozdulat, manőver a legkisebb darázs […]
Olvass továbbKawasaki Versys 1000 SE (2024) teszt – A zöld óriás
- Ágnes Reichardt
- június 27, 2024
- Kawasaki
- KAWASAKI VERSYS 1000 SE
- Versys
- Versys 1000
Új márkát köszönthetünk tesztmotoros palettánkban a Kawasaki személyében. Ráadásul nem is kis fejszébe vágtuk fejszénket, ugyanis rögtön egy “fullextrás” ezres Versys-t kaptunk egy hosszú hétvégére az Ivanics Motor jóvoltából. Kalandjainkról videót is készítettünk, melyet ide kattintva nézhettek meg: Történelem Idestova 14 éve találkozhatunk utainkon Versys-ekkel: egy kiforrott típusról, technológiáról beszélhetünk tehát. A 650-es modell […]
Olvass továbbSuzuki V-Strom 800 (2024) teszt – “Alap”, hogy jó! – Motor&Verda
- Ágnes Reichardt
- június 14, 2024
- motorteszt
- Suzuki
- Suzuki V-Strom 800
- Tesztmotor
- V-STROM
- V-STROM 800
A tavalyi év újdonságát a Suzuki háza táján a soros kéthengeres erőforrással szerelt “nyolcszázas” motorok piacra dobása jelentette. 2024-ben ezen modelleket továbbfejlesztve, átalakítva szélesítették palettájukat a japánok. A GSX-8S után idén a sportos GSX-8R, a V-Strom 800 DE után pedig a V-Strom 800 került bemutatásra. Ez utóbbi modellt volt alkalmunk ezúttal kipróbálni a Suzuki Magyarország […]
Olvass továbbSuzuki GSX-8R (2024) teszt – Új kihívó a rajtrácson – Motor&Verda
- Ágnes Reichardt
- június 4, 2024
- GSX-8R
- Suzuki
- Suzuki GSX-8R
- Teszt
- Tesztmotor
A csutkakormányos és kényelmetlen, ámde iszonyú erős, elektronikát nélkülöző 2000-es évek eleji szupersport motorok ideje leáldozott. Helyükbe egy teljesen új koncepció és ezáltal egy új kategória lépett: megkezdődött a kényelmes és sportos (de nem szupersportos) utcai motorok kora. Ebbe a kategóriába száll be – többek között a Honda CBR650R mellé – az idei évtől kezdve […]
Olvass továbbHonda SH125i Vetro (2024) teszt – Többszörösen zöld – Motor&Verda
- Ágnes Reichardt
- május 20, 2024
- honda
- Honda SH125i
- robogó
- SH125i
- Teszt
- Vetro
A több szempontból is forradalmi megoldásokkal rendelkező Honda SH125i Vetro-val nyitottuk a Motor&Verda 2024-es teszt szezonját. A részletes beszámolóért, technikai megoldásokért és adatokért olvassatok tovább, a videós bemutatóért pedig kattintsatok az alábbi linkre! Úttörő A címben említett “többszörösen zöld” jelző természetesen nemcsak a motor színére utal, hanem e mellett rengeteg környezetbarát, modern megoldással is […]
Olvass továbbA V-Strom dilemma – 800DE vs 1050DE – Melyiket válasszam?
- Ágnes Reichardt
- december 22, 2023
- motorteszt
- Suzuki
- Teszt
- Tesztmotor
- V-STROM
- V-Strom 1050DE
- V-Strom 800DE
A Suzuki 2023-ban új taggal bővítette a V-Stromok családját, a 650-es és az 1050-es közötti (piaci) résbe szánt nyolcszázassal. Meg is ragadtuk az alkalmat, és elhoztuk nemcsak az újdonságot, a V-Strom 800DE-t egy hétre tesztelni, hanem az 1050DE-t is, hogy össze tudjuk hasonlítani őket. Erről egy videót is készítettünk, nézzetek meg azt is! Nyers “V” […]
Olvass tovább