Teszt
A V-Strom dilemma – 800DE vs 1050DE – Melyiket válasszam?
- Ágnes Reichardt
- december 22, 2023
- motorteszt
- Suzuki
- Teszt
- Tesztmotor
- V-STROM
- V-Strom 1050DE
- V-Strom 800DE
A Suzuki 2023-ban új taggal bővítette a V-Stromok családját, a 650-es és az 1050-es közötti (piaci) résbe szánt nyolcszázassal. Meg is ragadtuk az alkalmat, és elhoztuk nemcsak az újdonságot, a V-Strom 800DE-t egy hétre tesztelni, hanem az 1050DE-t is, hogy össze tudjuk hasonlítani őket. Erről egy videót is készítettünk, nézzetek meg azt is! Nyers “V” […]
Olvass továbbSuzuki V-Strom 800DE – A sorkettes V-Strom paradoxon
- Ágnes Reichardt
- december 3, 2023
- Suzuki
- Suzuki V-Strom
- Teszt
- Tesztmotor
- V-STROM
- V-Strom 800DE
A 2023-as szezonunk utolsó tesztalanya egyben az idei év egyik legnagyobb újdonsága, a Suzuki V-Strom 800DE volt. A teszt hét során viszont társat is kapott a nyolcszázas a V-Strom 1050DE, azaz a nagy testvér személyében. Ha egy összehasonlításra volnátok inkább kíváncsiak e kettő modell között, akkor kattintsatok az alábbi videóra! Amennyiben pedig csak a nyolcszázas […]
Olvass továbbYamaha YZF-R125 (2023) teszt – Motor&Verda – Szépségdíjas százhuszonötös
- Ágnes Reichardt
- november 9, 2023
- R125
- Teszt
- Yamaha
- Yamaha R125
- YZF-R125
A legkisebb R-szériás Yamaha, az YZF-R125 tizenötéves története egyik legnagyobb átalakulásán ment keresztül az idei évet megelőzően. A legjelentősebb újítások a külsőt, illetve az infotainment rendszert érintik. Amellett, hogy szemet gyönyörködtetőbb mint valaha, napjaink modern igényeinek is megfelel. A ruha teszi A külső 2023-ra még sportosabb lett, az új idomszettnek köszönhetően pedig megtévesztésig hasonlít az […]
Olvass továbbHonda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports SHOWA EERA™ DCT teszt – A szavannák királynője
- Ágnes Reichardt
- szeptember 27, 2023
- Africa Twin
- CRF1100L
- DCT
- honda
- Honda Africa Twin
- motorteszt
- Teszt
- Tesztmotor
1988-ban kezdődött az Africa Twin-ek színes, állandó újításokkal tarkított története. A közútra szánt modellek alapjául egy többszörös Párizs-Dakar győztes motor, az NXR750 szolgált. A recept pedig bevált, hiszen évtizedek elteltével is éppoly népszerű az Africa Twin a felhasználók körében. Az elmúlt 35 év alatt rengeteg cikk, valamint teszt készült a szavannák koronázatlan királynőjéről. Az én […]
Olvass továbbHonda CB750 Hornet teszt (2023) – Két hengerrel támad az új Darázs
- Ágnes Reichardt
- szeptember 5, 2023
- CB750
- honda
- Honda CB750 Hornet
- Hornet
- motorteszt
- Teszt
Előttem az utódom Egész pontosan 25 évvel az első Hornet megjelenése után dobta piacra a Honda a lódarazsak legújabb generációját. Magát a típust szerintem senkinek sem kell bemutatni, hiszen valamilyen formában legtöbbünk vezetett, vagy legalábbis biztosan látott már “Darazsat”. A korábbi évtizedekben is rengeteg változáson ment keresztül az ekkor még hatszázas modell, azonban mind közül […]
Olvass továbbSuzuki GSX-8S teszt (2023) – A játékos és kényelmes kékség
- Ágnes Reichardt
- augusztus 23, 2023
- GSX-8S
- motorteszt
- Suzuki
- Teszt
2023-ban a Suzuki két teljesen új modellt dobott piacra. Mind a GSX-8S és a V-Strom 800DE is ígéretes újításnak tűnik, hiszen arany középutat, kompromisszumot jelentenek a drágább de erősebb ezresek (V-Strom 1050DE valamint a GSX-S1000) és a kisebb köbcentis, gyengébb motorok között. A költséghatékonyság jegyében mindkét motor ugyanazt a kéthengeres, 83 lóerős erőforrást kapta (igen, […]
Olvass továbbHonda CB650R Neo Sports Café (2023) teszt – Hornetnek kellett volna nevezni
- Ágnes Reichardt
- július 28, 2023
- CB650R
- honda
- Honda CB650R
- motorteszt
- Teszt
A minimalizmusra törekvő, egyszerre múltat és modernitást is tükröző külső már első látásra lenyűgöz. A LED-es világítás, az LCD kijelző, a radiálisan rögzített első féknyergek vagy akár az ülés alatt található USB-C csatlakozó is mind a huszonegyedik század igényeinek való megfelelést segítik elő. Cafe racer (mely név egyébként az 50-es évek Nagy Britanniájából származik, amikor […]
Olvass továbbHonda CMX1100T Rebel DCT – A nagy lázadó
- Ágnes Reichardt
- július 20, 2023
- CMX1100T
- honda
- Honda Rebel
- motorteszt
- Rebel
- Rebel 1100
Annak a történetét olvashatjátok ha velem tartotok, hogy mi úton, valamint miért is szerettem meg a nagy lázadót. Ehhez egyébiránt szükség volt a teszt teljes hetére. Ez a motor ugyanis cirkálóhoz nem szokott motoros számára nem olyan, hogy csak ráül és megy. A motor különleges karaktere miatt nem biztos, hogy rögtön természetes lesz a motorozás […]
Olvass továbbHonda Dax teszt (2023) – A hosszúfülű versenytacskó
- Váczi Ádám
- július 13, 2023
- honda
- Honda Dax
- motorteszt
- ST125
- Teszt
Egy igazi hagyományőrző darab, ami hosszú idő után visszatért a piacra és ezzel a Honda egy tacskónyi szórakozást csempészett a mindennapjainkba. Az ST125 Dax minden tekintetben az 1969-es évek stílusjegyeit viseli, de a hitelesség alatt a motor, a váz és az ergonómia a 2023-as év normáit hozza el nekünk. Hatalmas szórakozás, egyszerűen használható és teljesen […]
Olvass továbbHonda ST125 Dax (2023) teszt – A leggyorsabb tacskó
- Ágnes Reichardt
- július 12, 2023
- Dax
- honda
- Honda Dax
- ST125
- Teszt
- Tesztmotor
Egyik kutya, másik eb 1969-es megjelenése óta mit sem változott a Honda Dax. Kívülről nézve szinte teljesen megegyezik a 2023-as modell a gyártósorról fél évszázaddal ezelőtt legurult kétkerekűvel. Részletesebben a külsőről, illetve a Tacskó történetéről Ádám cikkében olvashattok. A japánok pici kétkerekűjét 1 629 000 Ft-ért vásárolhatjátok meg szürke, valamint piros színben. De nézzük is […]
Olvass tovább