
A Suzuki lerántotta a leplet két vadonatúj modelljéről, a GSX-8T-ről és a GSX-8TT-ről. Mindkét újdonság a neo-retro irányzat jegyében született, formai megoldásaikért a múltba nyúltak vissza, a műszaki tartalom viszont a legmodernebb, hiszen a GSX-8S és GSX-8R alapjaira épülnek.
A nagy szilárdságú acél váz, az alumínium lengővilla és a 776 köbcentis, nyomatékos, soros kéthengeres motor így már ismerős, ahogyan a kezelőszervek is: ride by wire gázkar, kétirányú gyorsváltó és lítium-ion akkumulátor segíti a motorost.
A GSX-8T a hatvanas évek végének és a hetvenes évek első felének egyik sztárját, a 492 köbcentis, kétütemű Suzuki T500-nak a vonalait és színsémáját idézi meg. A hűtő burkolatán egy domborított embléma látható, mely a billiárd 8-as golyóját jeleníti meg, amely a billiárdban a végső lépést szimbolizálja és ez egyben finom utalás a hotrod kultúrára. A névben a T a Timeless-t jelenti, ami magyarul annyit tesz: Időtlen.
A GSX-8TT a GSX-8T-hez képest két látványos különbséget hordoz: a 70-es évek stílusát idéző fejidomon kívül egy hasidom is került rá. Ezen felül más a színsémája: az ülés szürke betétet kapott, bordók a kerekei, a villaszárakat fekete bevonattal látták el, illetve a fényezését piros és sárga dekorcsíkkal dobták fel.
A GSX-8T és GSX-8TT modellek egyaránt 83 lóerősek és 78 Nm a csúcsnyomatékuk, illetve mindkettőt ellátták a Suzuki Drive Mode Selector (SDMS) kapcsolóval, amivel a körülményekhez igazítható a motor karakterisztikája. A forgalmazásuk 2025 nyarán indul.