Mazda MX-5 2023 – több lehetőség, nagyobb vonzerő

  • Új külső, belső és vászontető színek
  • Új felszereltségi szintek, két új Special Edition modell

Megérkezett az új, 2023-as Mazda MX-5, új karosszéria-, vászontető- és belső színválasztékkal, új felszereltségi szintekkel, melyek gazdag felszereltséget kínálnak még a belépő szintű modellek esetében is.

Egy új külső szín, a Zircon Sand váltja a Polymetal Grey-t, az egy könnyű mozdulattal nyitható és zárható MX-5 roadster vászonteteje pedig már barna színben is elérhető, a korábbi piros helyett.

A vásárlók új, háromszintű felszereltségi struktúra szerint választhatnak: a Prime-Line a belépő, az Exclusive-Line a középkategóriás, a Homura pedig a csúcskategóriás változat. Az Exclusive-Line és a Homura modellek opcionálisan felszerelhetők Driver Assistance csomaggal, amely tovább erősíti az MX-5 egyébként is széleskörű i-Activsense vezetőtámogató technológiáját.

A Homura változatot számos sportfunkció és kiegészítő gazdagítja, ilyenek például a Recaro ülések és a fekete visszapillantó tükör burkolat. A Skyactiv-G 2.0 184 lóerős motorral felszerelt Homura változatok emellett Brembo fékrendszerrel, Bilstein lengéscsillapítókkal, toronymerevítővel és kovácsolt BBS könnyűfém keréktárcsákkal is fel vannak szerelve. A sorozatnak szintén része a Skyactiv-G 1,5 132 lóerős motorral ellátott Homura, RAYS könnyűfém felnikkel.

A két új Special Edition modellt, a Kazarit és a Kizunát a speciális színkombinációik különböztetik meg; a Kazari Terracotta Nappa bőrkárpittal, barna vászontetővel és fekete keménytetővel rendelkezik, míg a Kizuna a fehér Nappa bőrkárpitot kék vászontetővel és fekete keménytetővel kombinálja. Mindkét modell alapfelszereltségének része a Driver Assistance csomag.

A Skyactiv-G 1.5 132 lóerős motor mostantól a teljes MX-5 modellkínálatban elérhető. A Skyactiv-G 2.0 RF Special Edition modellek automata váltóval is rendelhetőek.

A szakértők által elismert Mazda MX-5 vonzereje manapság is tovább növekszik, több mint három évtized és 1,1 millió eladott darab után. Jó okkal: Az ikonikus World Car Design of the Year-díjas roadster az évek során lendületesen fejlődött, de mindig hű maradt Jinba Ittai szellemiségéhez, amely tökéletes összhangot teremt autó és vezetője közt.

Kapcsolódó cikkek

Teszt Verdák

A szépfiú – Peugeot 308 SW GT-Pack Plug-in Hybrid teszt

2021-ben mutatkozott be a Peugeot alsó-középkategóriás típusának, a 308-asnak a harmadik generációja. Így már 15 éve nem tartja magát a hagyományokhoz az oroszlános márka, nem kapnak eggyel nagyobb számot az újabb kompakt autói. A P5 modellkóddal jelölt, EMP2-es padlólemezre épült (lásd még: Opel Astra L, DS4) 308 ötajtós és kombi formában is elérhető, rendelhetjük benzines […]

Olvass tovább
Hírek Itthonról Utcán Verdák

Lenyűgöző térkínálat és teljesítmény, prémium technológia: ez elektromos hajtású E-Tourneo Custom modell

A Ford Pro ma bemutatta az új generációs Tourneo-sorozat csúcsváltozatát: a vadonatúj E-Tourneo Custom modellt, amit fejlett elektromos hajtáslánccal szereltek fel. Az E-Tourneo Custom magasra teszi a lécet vetélytársai számára, hiszen maximális sokoldalúságra és kényelemre tervezett új padlólemezéhez kimagasló hatékonyságú akkumulátoros elektromos hajtáslánc társul, ami a tervek szerint akár 370 kilométeres hatótávolságot biztosít. 2024-ig a […]

Olvass tovább
Hírek Nagyvilág

Mazda történetek – verseny a világot megváltoztató technológiákért

A biodízel hajtású Mazda2 Bio Concept autó lényegében egy „kerekekre épített laboratórium”, amely az olaj helyett alternatív energiaforrások kutatását szolgálja, hiszen a Mazda 2050-re a szén-dioxid-semlegességet kívánja elérni járművei teljes életciklusa során. Hajnalodik a Fuji International Speedway felett, ahol a Super Taikyu Series Fuji 24 órás állóképességi versenye, az ENEOS Super Taikyu Series Powered by […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom