Minden út egy újabb kaland – Suzuki V-STROM 800

A V-Strom modellek a változatos útviszonyokra tervezett kialakításukkal és felszereltségükkel már sokat bizonyítottak. Megbízhatóságuk és fejlesztéseik eredménye, hogy 2018-ban hazánk legnépszerűbb új motorja lett a V-Strom 650, legutóbb pedig egy rangos nemzetközi összehasonlító teszten állhatott a dobogó legfelső fokán a V-Strom 800DE. A sikereket követően egy olyan optimális kombinációt kínálunk a jelenkor kihívásaira, amely újabb utakat nyit a funkcionalitás és a felfedezés területén.

A kalandmotorjaink választékát bővíti az Új Suzuki V-Strom 800 modell, amely optimális teljesítménnyel és kényelemmel, valamint könnyű kezelhetőséggel teszi élvezetesebbé a motorozást. A mozgékony és praktikus modell sokoldalúsága a napi városi használat könnyedségétől, egészen a távoli kalandmotoros élményekig tart.

776 cm3-es sorkettes erőforrás, 825 mm-es ülésmagasság, nagyméretű szélvédő, 19 colos első és 17-es hátsó, tömlő nélküli kerekek, állítható (SHOWA) első villák, kétirányú gyorsváltó és fejlett elektronikus vezérlőrendszerek gondoskodnak az V-Strom 800 sokoldalúságáról és a minden igényt kielégítő motoros élményekről. A terepképesebb V-Strom 800DE modellhez képest tehát alacsonyabb ülésmagassággal és nagyobb szélvédelemmel kedvez azon motorosoknak, akik többnyire főutakon közlekednek, és hogy a könnyű terepen is magabiztosan és könnyedén irányíthassák az új modellt.

A 776 cm3-es sorkettes erőforrás kiegyensúlyozottan adja le a bőséges nyomatékot, miközben az vázgeometria nagyfokú stabilitás biztosít, valamint hozzájárul a komfortos irányíthatósághoz és a hosszú távú túrák kényelméhez. Az üzemanyagtartály 20 literes kapacitással rendelkezik, a kedvező 4,4 L/100 km-es fogyasztásátlagnak köszönhetően pedig a hatótáv 450 kilométert kínál.

A V-Strom 800 vezetést illetve az irányítást támogató rendszereivel még nagyobb élmény a motorozás. A Suzuki Vezetésimód-választó (SDMS) három üzemmódot kínál, amely különböző teljesítmény karakterisztikát biztosít a motorozás körülményeihez, a talajviszonyokhoz illetve a vezetési stílushoz igazodva. A Suzuki által kifejlesztett csúszókuplung (SCAS) kontrolláltabb, lágyabb visszaváltást kínál, a Suzuki Intelligens Vezetési Rendszer (S.I.R.S) pedig egyszerre ötvözi az irányítás során az erőt, a kezelhetőséget és a kényelmet. A V-Strom 800 kipörgésgátló rendszere (STCS) lehetővé teszi a motoros számára, hogy az magabiztosabban irányíthassa a motort a különböző vezetési, útfelületi és időjárási körülmények között. A kétirányú gyorsváltó rendszer pedig lehetővé teszi a motoros számára, hogy felfelé vagy lefelé váltson a kuplung működtetése nélkül. A blokkolásgátló fékrendszer (ABS) hozzájárul a nagyfokú stabilitáshoz, amely két üzemmód-beállítást kínál. Az 1-es mód minimális beavatkozást kínál, míg a 2-es mód proaktívabban avatkozik be.

Az 5 hüvelykes színes TFT LCD multi-információs kijelző bal oldalán egy USB-port segíti az elektronikus eszközeink töltését. A nappali és éjszakai üzemmódot is kínáló kijelző bármilyen napszakban kiválóan jeleníti meg az információkat, amely nemcsak a motor összes rendszeréről és beállításáról tájékoztatja a motorost, de valós idejű üzemállapot-információkat nyújt és számos egyéni beállításokat is kínál.

A LED helyzetjelző lámpával kiegészített, függőlegesen egymásra helyezett hatszögletű LED-pár hatékonyabb láthatóságot nyújt a motoros és környezete számára, a LED-es irányjelzők és a szintén LED-es hátsó lámpa pedig szintén teljes mértékű észlelhetőséget biztosít.

A V-Strom 800 három színt kínál (Pearl Vigor Blue – YKY, Metallic Mat Steel Green – QVP, Glass Sparkle Black – YVB), igazodva a motoros egyéniségéhez és stílusához, a gyári kiegészítőinek tárháza pedig praktikus és kényelmi megoldásokat is kínál a V-Strom 800 személyre szabhatóságában.

A V-STROM 800 nyergében minden út a szabadsághoz vezet. Klikk a képre és tudj meg többet!

Kapcsolódó cikkek

Hírek Nagyvilág Race Verdák

A címvédő Toyota felkészült a WEC 2024-es szezonjára

Miután a tavalyi szezonban a Cadillac, a Ferrari, a Peugeot és a Porsche jelentette kihívást is sikerrel vette, és ezzel zsinórban az ötödik világbajnoki címét szerezte meg, a Toyota Gazoo Racing az idei szezonban már egy 19 hiperautóból álló, minden korábbinál erősebb és népesebb mezőnyhöz csatlakozik, amelynek részei lesznek az újonnan érkezett Alpine, BMW, Isotta […]

Olvass tovább
Hírek Nagyvilág

A BMW sikertörténetét 2023-ban is nemzetközi díjak koronázták meg

Fényes trófeákkal vette kezdetét a müncheni központú vállalatcsoport 2024-es éve: az auto, motor und sport német autós szakmagazin „Best Cars” olvasói szavazásán két aktuális BMW modell is kategóriája élén végzett, miközben az új BMW 5-ös limuzint máris a női vezetők elsőszámú nemzetközi választásaként méltatták a nagyautók kategóriában. Az auto, motor und sport német autós szakmagazin […]

Olvass tovább
Hírek Nagyvilág Verdák

Még mindig a Toyota a villamosítás királya

Miközben az autóipari és gazdasági szaksajtó tavaly év vége felé a Tesla és a BYD versenyét leste, a küzdelemből egy harmadik szereplő: a Toyota jött ki győztesként. Jean de La Fontaine, a példamesék nagyszerű írója is ihletet meríthetett volna abból az ádáz küzdelemből, ami az autóiparban zajlott 2023-ban. Két fiatal, ambiciózus szereplő – a mesében […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom