Új kaland és utcai modellek a Suzuki kínálatában

Két új modell érkezik a kínálatunkba, amelyek az utcai és a kaland motorjaink választékát bővítik. Bemutatkozik a Suzuki GSX-8S, valamint a Suzuki V-Strom 800DE, mely modellek új korszakot nyitnak a funkcionalitás és a felfedezés területén.

Funkcionalitás és élmény az utakon

A Suzuki GSX-8S formatervezésének kidolgozásakor egy új, modern dizájn létrehozása volt a cél, hogy az új generációs modell a letisztult, de karakteres vizuális jegyek mellett egy kompakt és kifinomult motorkerékpár benyomását keltse.

A GSX sorozatból örökölt tudás és formai jegyek mind megjelennek a GSX-8S modellünkben, de nagyobb hangsúlyt fektettetünk arra, hogy a burkolatok minimalizálásával a figyelmet a motorra helyezzük.

A kompakt modell kiemelkedő részletei közé tartozik a fényezett, ülést tartó segédváz és az új hátsó kombinált lámpa, amely a karcsú hátsó sárvédőn kapott helyet. Az új dizájn először látható egy Suzuki motorkerékpáron, emellett pedig olyan újonnan kifejlesztett alkatrész is megjelenik, mint a Suzuki motorkerékpárra valaha szerelt legrövidebb kipufogó, amely tovább növeli a modell esztétikumát és mechanikai vonzerejét. A karosszéria vonalai futurisztikus megjelenést kölcsönöznek, de a kisebb felületek sokkal inkább kifinomult megjelenést eredményeznek.

A GSX-8S a fiatalos megjelenésével, és a nyers erőt hangsúlyozó kialakításával a motorozás örömének egy új korszakát nyújtja. Elsődleges funkciója a könnyed irányíthatóság, mégis az agilitás és a megnyerő teljesítmény definiálja a GSX-S sorozat legújabb tagját. A GSX-8S vadonatúj 776 cm3-es sor kettes motorja, kielégítő élményt nyújt azon motorosoknak, akik nagyobb teljesítményre vágynak. A progresszív jellemzőkkel felruházott GSX-8S a megjelenés és a technikai adottságok terén is remekel. A vadonatúj motor, az új váz, a KYB fordított első villák, az új multifunkciós TFT LCD műszerfal, és a fejlett elektronikus vezérlőrendszerek fokozzák a motorozás színtiszta élvezetét.

A GSX-8S fejlett elektronikus vezérlőrendszerei között megjelenik a Suzuki Vezetésimód-választó (SDMS), amely gyorsításkor a gázreakció és a nyomatékjellemzők szintjének változtatásával más-más motorkarakterisztikát nyújt, a Suzuki Intelligens Vezetési Rendszer (S.I.R.S) pedig fokozza a magabiztos irányítást. Az elektronikus vezérlőrendszerek egyszerre ötvözik az erőt, a kezelhetőséget és a kényelmet, amelyek nagyfokú élményt kínálnak az irányítás során. A kétirányú gyorsváltó rendszer lehetővé teszi, hogy gyorsabban és könnyebben váltsunk felfelé vagy lefelé anélkül, hogy a kuplungot vagy a gázkart működtetnünk kellene. A gyorsváltó együttműködése az SDMS rendszerrel pedig nagyobb vezetési-, és fokozatmentes gyorsulási élményt nyújt. A Suzuki kipörgésgátló rendszere (STCS) a kikapcsolhatósága mellett, három üzemmódot kínál, hogy a motor jobban illeszkedjen a különféle körülményekhez, illetve a vezetési stílusunkhoz.

A 14 literes üzemanyagtartály keskeny elrendezése, az ülés kényelmes kialakításával kiegészítve nagyfokú mozgásszabadságot kínál, a kormány helyzete pedig hozzájárul a függőleges testtartáshoz és a kényelmes irányításhoz. A GSX-8S három színt kínál, amelyek jól illeszkednek a fiatalos és energikus stílushoz. Klikk a képre és tudj meg többet!

Kaland egy új korszakba

A V-Strom 800DE tervezésekor szem előtt tartottuk a jelen kor elvárásait, a V-Strom sorozatból örökölt tudást pedig átörökítettük, hogy az minden körülmények között kiemelkedő teljesítményt nyújtson. A Suzuki V-Strom modellek több évtizedes sikerének köszönhetően, ez idáig több mint 440000 darab került értékesítésre, most pedig a V-Strom 800DE új korszakot indít az elkövetkező kalandjainkhoz.

A Suzuki által elindított csőrös kialakítással hűek maradtunk az örökséghez, így a V-Strom 800DE magában hordozza a terepképes DR Big modell stílusjegyeit, a modern megjelenés pedig hűen tükrözi a modell mindenre kiterjedő képességeit.

A formai jegyek is a rátermettségről árulkodnak, hiszen az élesebb vonalvezetésű és magasabbra pozícionált csőrös idom is érzékelteti a megnövelt rugóutat, valamint a modell terepképességét. A függőlegesen egymásra helyezett hatszögletű LED-es fényszórók pedig karcsúbbá és kompaktabbá varázsolják az új modellt.

A V-Strom 800DE képességéről a vadonatúj 776 cm3-es sor kettes motor, a 21 colos első kerék, az állítható (SHOWA) első villák, a hosszabb rugóút, a 220 mm-es hasmagasság, a kétirányú gyorsváltó és a fejlett elektronikus vezérlőrendszerek gondoskodnak. A tervezés minden egyes aspektusa arra irányult, hogy az új modell kielégítő élményt nyújtson a kalandok során, legyen az egy patakon való átkelés, vagy egy kavicsos szakasz az erdőn keresztül.

A V-Strom 800DE koncepciója a kalandok újraértelmezése, hiszen számos új fejlesztést kapott, hogy a durvább tereppel is könnyedén megbirkózzon.

A Suzuki Vezetésimód-választó (SDMS) három üzemmódot kínál, amely különböző teljesítménykarakterisztikát biztosít a motorozás körülményeihez, a talajviszonyokhoz illetve a vezetési stílushoz igazodva. A Suzuki Intelligens Vezetési Rendszer (S.I.R.S) pedig egyszerre ötvözi az irányítás során az erőt, a kezelhetőséget és a kényelmet. A V-Strom 800DE kipörgésgátló rendszere (STCS) lehetővé teszi a motoros számára, hogy az magabiztosabban irányíthassa a motort a különböző vezetési, útfelületi és időjárási körülmények között. A kétirányú gyorsváltó rendszer pedig lehetővé teszi a motoros számára, hogy felfelé vagy lefelé váltson a kuplung működtetése nélkül.

Az üzemanyagtartály 20 literes kapacitással rendelkezik, amely nagyobb távolságok leküzdésére hivatott a tankolások között, így bátran vághatunk neki a távolabbi célpontoknak is.

Az új 5 hüvelykes színes TFT LCD multi-információs kijelző bal oldalán egy USB-port segíti az elektronikus eszközeink töltését. A nappali és éjszakai üzemmódot is kínáló kijelző minden körülmény között jól olvashatóan jeleníti meg az információkat, amely nemcsak a motor összes rendszeréről és beállításáról tájékoztatja a motorost, de valós idejű üzemállapot-információkat is nyújt.

A V-Strom 800DE három színt kínál, igazodva a motoros egyéniségéhez és stílusához, miközben a kiegészítők sokasága nagyfokú kényelmet nyújt a felfedezések során. Klikk a képre és tudj meg többet!

Kapcsolódó cikkek

GP versenyzőktől, versenyzőkről (hírek és nyilatkozatok) Moto GP Motor

Pedrosa elárulta a Ducati fő erejét

A 2022-es szezonban a Ducati mindent megnyert a MotoGP-ben, amit lehetett: az egyéni, a csapat- és a gyártói világbajnoki címet is elhódította. Az kétségtelen, hogy az olasz gyártó  a többi fölé nőtt az utóbbi években, és ezúttal a Yamaha és Fabio Quartararo sem tudott mit tenni Francesco Bagnaia második féléves hajrájával. A KTM fejlesztő- és […]

Olvass tovább
Férfi szemmel Motor Teszt

Suzuki V-Strom 650 XT (2021) – Túrára termett

A Suzuki V-Strom 650 XT vitathatatlanul egy olyan motorkerékpár, amelyre szükségünk lesz, akár a városban van dolgunk, akár huzamosabban autópályán haladnánk vagy egy felfedezetlen ösvényt hódítanánk meg. Ez a kalandmotor kategóriába sorolt gép (amely véleményem szerint nem igazán kalandmotor) rengeteg mindennel fel van szerelve, hogy túlélje a váratlan helyzeteket és elviselje még az áldatlan szituációkat […]

Olvass tovább
Motor Női szemmel

Suzuki V-Strom 650XT (2021) – Szlovák túra egy egyszerű, de nagyszerű motoron

A Suzuki V-STROM 650XT 2021-es változatát egy több napos túrán volt alkalmunk tesztelni. Szlovákiába utaztunk szeptember végén, és bejártuk a Tátra nagy részét. Három nap és ezer kilométer alatt mindenféle időjárással, útviszonnyal találkoztunk. Színes körülmények között tesztelhettük tehát a Suzuki kisebb köbcentis túramotorját. Ádám cikkében olvashattok a bővebb technikai részletekről, ha pedig a nagytesóra, az […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom